باربری و حمل بار با نیسان و ماشین یخچالدار

باربری و حمل بار یخچالدار

یکی از انواع حمل و نقل که در کشور، بسیار استفاده می شود ، حمل و نقل کالاهای تحت دمای خاص است . مانند اقلام دارویی ، مواد غذایی و … که لازم است با دماهای ثابت بالای صفر و یا پایین صفر ، نگهداری و حمل شوند  . این امر توسط ماشین های یخچالدار انجام می شود و حفظ  دما با وجود یخچال در این نوع حمل و نقل یک ضرورت محسوب می شود .

نرخ کرایه نیسان یخچالدار از تهران به سراسر کشور

شهر کرایه شهر کرایه
آستارا ۴،۲۰۰،۰۰۰ زنجان ۳،۲۰۰،۰۰۰
آمل ۳،۲۰۰،۰۰۰ ساری ۳،۳۰۰،۰۰۰
اراک ۲،۵۰۰،۰۰۰ سمنان ۳،۳۰۰،۰۰۰
اردبیل ۴،۳۰۰،۰۰۰ سنندج ۴،۵۰۰،۰۰۰
ارومیه ۴،۵۰۰،۰۰۰ شهرکرد ۴،۳۰۰،۰۰۰
اصفهان ۳،۵۰۰،۰۰۰ شیراز ۵،۸۰۰،۰۰۰
اهواز ۶،۵۰۰،۰۰۰ قزوین ۱،۸۰۰،۰۰۰
ایلام ۴،۸۰۰،۰۰۰ قم ۱،۸۰۰،۰۰۰
بجنورد ۵،۸۰۰،۰۰۰ کاشان ۳،۲۰۰،۰۰۰
بندرعباس ۱۱،۵۰۰،۰۰۰ کرج ۱،۱۰۰،۰۰۰
بوشهر ۱۰،۵۰۰،۰۰۰ کرمان ۶،۳۰۰،۰۰۰
بیرجند ۶،۵۰۰،۰۰۰ کرمانشاه ۴،۳۰۰،۰۰۰
تبریز ۴،۰۰۰،۰۰۰ گرگان ۴،۰۰۰،۰۰۰
چالوس ۳،۵۰۰،۰۰۰ مشهد ۵،۰۰۰،۰۰۰
خرم آباد ۳،۸۰۰،۰۰۰ همدان ۳،۳۰۰،۰۰۰
رشت ۳،۵۰۰،۰۰۰ یاسوج ۵،۰۰۰،۰۰۰
زاهدان ۱۱،۵۰۰،۰۰۰ یزد ۴،۵۰۰،۰۰۰

نرخ کرایه نیسان یخچال دار از کرج به سراسر کشور

شهر کرایه شهر کرایه
آستارا ۳،۸۰۰،۰۰۰ زنجان ۳،۰۰۰،۰۰۰
آمل ۳،۶۰۰،۰۰۰ ساری ۳،۶۰۰،۰۰۰
اراک ۳،۰۰۰،۰۰۰ سمنان ۳،۵۰۰،۰۰۰
اردبیل ۴،۰۰۰،۰۰۰ سنندج ۴،۵۰۰،۰۰۰
ارومیه ۴،۲۰۰،۰۰۰ شهرکرد ۴،۵۰۰،۰۰۰
اصفهان ۳،۸۰۰،۰۰۰ شیراز ۶،۲۰۰،۰۰۰
اهواز ۶،۸۰۰،۰۰۰ قزوین ۱،۵۰۰،۰۰۰
ایلام ۴،۸۰۰،۰۰۰ قم ۲،۰۰۰،۰۰۰
بجنورد ۶،۰۰۰،۰۰۰ کاشان ۳،۵۰۰،۰۰۰
بندرعباس ۱۲،۰۰۰،۰۰۰ تهران ۱،۱۰۰،۰۰۰
بوشهر ۱۱،۰۰۰،۰۰۰ کرمان ۶،۶۰۰،۰۰۰
بیرجند ۷،۰۰۰،۰۰۰ کرمانشاه ۴،۵۰۰،۰۰۰
تبریز ۳،۷۰۰،۰۰۰ گرگان ۴،۵۰۰،۰۰۰
چالوس ۳،۰۰۰،۰۰۰ مشهد ۵،۵۰۰،۰۰۰
خرم آباد ۴،۰۰۰،۰۰۰ همدان ۳،۵۰۰،۰۰۰
رشت ۳،۰۰۰،۰۰۰ یاسوج ۵،۵۰۰،۰۰۰
زاهدان ۱۲،۰۰۰،۰۰۰ یزد ۴،۸۰۰،۰۰۰

شرکت ایرانکس با تجربه خود درامر حمل و نقل ماشین های یخچالدار ، توانسته است گامی بزرگ  و موثر در عرصه حمل کالاهای سردخانه ای ایفا نماید . این شرکت با دارا بودن ناوگان خودروهای یخچالی اعم از نیسان یخچالدار ، ایسوزو یخچالدار ، تک و جفت یخچالدار ، تریلی یخچالدار از نوع زیر صفر و بالای صفر با توجه به نوع محموله و مقدار آن از یکی از این نوع ماشین ها برای ارسال بار یخچالی مشتریان گرامی استفاده می کنند .

خدمات باربری و حمل بار ماشین های یخچالدار ایرانکس

  • حمل بار با انواع ماشین های یخچالدار شامل کامیون یخچالدار ، خاور یخچالدار ، کامیونت یخچالی ،نیسان یخچالدار ، تریلی ترانزیت یخچالدار
  • حمل انواع بار یخچالی ، حمل مواد غذایی فاسد شدنی و منجمد و نیمه منجمد
  • ارسال بار داخلی و صادراتی
  • بارگیری و حمل بار یخچالی از اکثر نقاط کشور
  • ارسال بار یخچالی از تمام نقاط کشور
  • تامین انواع وانت نیسان یخچال دار ، کامیون یخچال دار ، کامیونت و ترانزیت یخچال دار در تهران و شهرستان ها
  • حمل مواد غذایی از سراسر ایران
  • حمل محموله هایی که نیاز به برودت ( زیر صفر و بالای صفر ) دارند
  • حمل ماهی و میگو از کلیه بنادر جنوب و شمال به سراسر کشور
  • حمل بار تازه و منجمد
  • دارای کامیون یخچالدار ویژه حمل گوشت و فرآورده های دامی ، کامیون یخچالدار ویژه حمل مواد غذایی و فاسد شدنی ، کامیون یخچالدار ویژه حمل لبنیات و بستنی و …
  • انجام امور حمل و نقل داخلی بصورت دربستی به تمام نقاط کشور
  • حمل مواد غذایی یخچالی شما از تمامی بندرها به کشورهای همسایه با ماشین های ترموکینگ دار (بالای صفر و زیر صفر تا دمای ٣٠- درجه)
  • حمل ترانزیتی کالا از هر یک از مرزهای ورودی کشور به سایر شهرها
  • صدور بارنامه و بیمه نامه دولتی

باربری نیسان و ماشین یخچالدار شامل چه کالاهایی می شود؟

باربری ایرانکس ، متخصص حمل بار با ماشین های یخچالدار زیر صفر و بالای صفر می باشد که برای حمل مواد فاسد شدنی که نیاز به حمل با ماشین های سردخانه ای دارند ، استفاده می شود .  از جمله ماهی و آبزیان ، گوشت و مرغ ، لبنیات ، میوه جات ، ذرت ، سبزی منجمد ، بستنی , میوه و تره بار ، تخم مرغ ، سبزیجات ، حمل گل و گیاه  ، کنسانتره ، کمپوست ، داروها و سرم ها و واکسن

ناوگان حمل و نقل یخچالدار ایرانکس

شرکت ایرانکس برای ارائه هر چه بهتر خدمات حمل و نقل یخچالی به مشتریان گرامی ، ناوگان خود را مجهز به انواع خودروهای یخچالی نموده تا بتواند با بهترین کیفیت ، ارسال بار را برای مشتریان به انجام رسانده و رضایت او را فراهم آورد. انواع خودروهای یخچالی این شرکت در لیست زیر قرار داده شده است .

  • باربری نیسان یخچالدار

نیسان یخچالدار برای حمل بارهایی با حجم و وزن کم یا بارهایی که اگر روی هم قرا بگیرند ، آسیبی به آن ها نمی رسد ، اجاره داده میشود.

  • باربری ایسوزو یخچالدار ( باربری کامیونت یا خاور یخچالدار )

کرایه ایسوزو یخچالدار که حجم بیشتری بار در آن جا میشود برای انواع بار سردخانه ای که حجمی بیشتر از یک نیسان یخچالدار را اشغال می کنند و یا باید در یک ردیف چیده شوند تا آسیبی به آن نرسد ، انجام میشود.

  • باربری تریلی یخچالدار

کرایه تریلی یخچالدار برای حمل بارهای سردخانه ای در تناژ بالا است و معمولا برای حمل و نقل بین المللی بارهای یخچالی هم از تریلی یخچالدار استفاده می شود .

کرایه نیسان و ماشین یخچالدار ایرانکس

تعرفه حمل بار نیسان یخچالدار ، ایسوزو یخچالی و کامیون یخچال دار با توجه به مخارج بالای آن از جمله مصرف سوخت بالا در زمان روشن بودن یخچال ، هزینه بالای اتاق یخچالی و اخذ مجوزهای لازم و همچنین مخارج نگهداری آن ،  کرایه بیشتری نسبت به عموم خودروهای حمل بار دارد . از طرفی تعداد این نوع خودروها نسبت به خودروهای دیگری که برای خدمات اتوبار و باربری کرایه میشوند کمتر است.

این عوامل سبب افزایش قیمت کرایه های نیسان و ماشین های یخچالدار شده است . و همین امر سبب شده است تا نتوان نرخ ثابتی برای حمل بار خودروهای یخچالی تعریف کرد . البته می توان گفت نرخ کرایه ماشین های یخچالدار ۴۰ تا ۵۰ درصد بیشتر از ماشین های معمولی است.

شما می توانید برای استعلام قیمت و نرخ کرایه نیسان یخچالی ، کامیونت و ایسوزو یخچالدار و کامیون و تریلی یخچالی ، با شماره های دفتر مرکزی باربری یخچالدار ایرانکس تماس بگیرید و از کارشناسان ما قیمت های به روز و منصفانه و کارشناسی شده را بخواهید .

خدمات حمل بار یخچالی به شهرستان

حمل و نقل عموما جزو مهم ترین  نیاز شرکت ها ، کارخانجات ، کارگاه های تولیدی و صنعتی ، صنعت کشاورزی و تولیدکنندگان برای ارائه کردن محصولات و تولیدات آن ها برای عرضه کردن در بازار فروش بوده است . حمل و نقل یخچالدار که برای حمل انواع مواد پروتئینی ، مواد غذایی ، لبنیات ،تولیدات دارویی و … استفاده می شود ، در این میان از اهمیت بسزایی برخوردار است .

در مورد همه  کالا ها و علی الخصوص کالاهای سردخانه ای که احتمال خراب شدن و یا فساد در آن ها زیاد است ، امنیت و سلامت کالا و زمان در ارسال امری است که برای صاحبان کالا بسیار مهم است . حال اگر مسافت محل بارگیری و تخلیه زیاد باشد ، مانند حمل بار یخچالدار به شهرستان ، اهمیت این موضوع دو چندان می شود .

سلامت در حمل بارهای یخچالی به عواملی از قبیل نوع بسته بندی اقلام مخصوصا اقلام دارویی ، زمان بارگیری و حمل و تخلیه و دمای  محصول نیز بستگی دارد .

شرکت ایرانکس در امر حمل بار یخچالی از هر نقطه ایران به هر نقطه دیگر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . برای ارسال بارهای بین المللی خود نیز می توانید روی ما حساب کنید. کافی ست با ما تماس بگیرید وبا ارائه مشخصات مبدا و مقصد و نوع بار خود ، راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید . با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت در خدمت شما هستیم .

باربری و حمل نیسان با ماشین یخچالدار از تهران به سراسر کشور

مجموعه ما مفتخر است تا انواع بارهای فاسد شدنی شما را با استفاده از ماشین یخچالدار از استان تهران به  مناطق سراسر کشور منتقل کند. ازجمله رایج‌ترین خدمات شرکت ایرانکس در زمینه باربری و حمل بار با نیسان و ماشین یخچال‌دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باربری با ماشین یخچال‌دار از تهران به اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای بزرگ و صنعتی بوده که هر روزخ نیاز زیادی به خدمات باربری با استفاده از و خودروهای یخچالدار دارد. شما می‌توانید جهت اطمینان خاطر و همچنین بسلامت رسیدن بار و محموله خود به من به مقصد، به مجموعه ما اعتماد کنید.

 حمل بار با نیسان و ماشین یخچالدار به کردستان

کردستان نیز جزو شهرهای استان‌های بزرگ و است که به خدمات حمل دارو و یا مواد غذایی به‌وفور نیاز داشته دارد.مسلماً حمل چنین محموله هایی نیاز به ماشین‌های یخچالدار مناسب دارد.شما می‌توانید برای دریافت این خدمات این خدمات به مجموعه ما اعتماد کنید.

باربری تهران به  قزوین  با نیسان یخچالدار

قزوین یکی از شهرهای نزدیک به استان تهران بوده بنابراین قیمت باربری و حمل بار با نیسان و ماشین یخچالدار به این شهر، نسبت‌ به شهرهای دیگر کم‌تر خواهد بود. چنانچه قصد دارید محصولات مهمی را از استان تهران به هر منطقه یزد قزوین منتقل کنید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

حمل بار از تهران به سمنان

یکی دیگر از خدمات ویژه مجموعه ایرانکس باربری تهران و سمنان است که می‌تواند با استفاده از خودروهای مختلفی به‌ویژه ماشین‌های یخچال‌دار صورت گیرد. چنانچه به‌دنبال کرایه ماشین‌های یخچال‌دار نظیر کامیون یخچالدار، خاور یخچالدار ،کامیونت یخچالی، نیسان یخچالی و … هستید، حمل بار خود را به تیم حرفه ای ما بسپارید.

باربری و وانت یخچالی از تهران به مشهد

از جمله خدمات ویژه مجموعه ایرانکس می توان به  باربری با ماشین یخچالدار از تهران به مشهد اشاره کرد. مجموعه ما سالیان زیادی است که در زمینه حمل مواد غذایی و فاسد شدنی با استفاده از کامیون، خاور ،نیسان تریلی در مدل‌های یخچال‌دار به ارائه خدمات می‌پردازد. شما می‌توانید جهت حمل‌ و نقل محموله‌های فاسد شدنی خود به شهر مشهد، از این خدمات استفاده کنید.

برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص خدمات باربری یخچالدار به شهرستان ها میتوانید به صفحات مربوطه مراجعه کنید:

باربری یخچالدار کرج
باربری یخچالدار اصفهان
باربری یخچالدار شیراز
باربری یخچالدار تبریز
باربری یخچالدار بندرعباس
باربری یخچالدار بوشهر
باربری یخچالدار یزد
باربری یخچالدار مازندران
باربری یخچالدار قزوین
باربری یخچالدار مشهد
باربری یخچالدار رشت
باربری یخچالدار خوزستان
باربری یخچالدار گرگان
باربری یخچالدار کرمان

خدمات بیمه باربری و حمل بار یخچالی ایرانکس

در بخش باربری تهران در شرکت ایرانکس با داشتن تجربه و استفاده از رانندگان مجرب و آموزش دیده ، در خصوص حمل  بار یخچالدار ، با پیشگیری از خسارات ناشی از تغییرات دما این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که بار آن ها سالم به مقصد خواهد رسید . برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان ، این شرکت امکان این را فراهم کرده است که مشتریان گرامی بتوانند بارهای خود را بر اساس ارزش بار ، بیمه نمایند . این امر با توجه به اتفاقات غیر مترقبه مثل خرابی ماشین یا یخچال ، تصادف ، مسدود  شدن راه ها و … ، می تواند مشتری را آسوده خاطر کند که  در صورت ایجاد خسارت و آسیب احتمالی  به بار ، می تواند هزینه آن را با توجه به شرایط بیمه و مبلغی که بار را بیمه نموده ، از بیمه دریافت کند .

درخواست نیسان و ماشین یخچالدار از ایرانکس

برای ثبت درخواست خود مبنی بر حمل بار یخچالدار باهر نوع ماشین یخچالی ، می توانید به صفحه ثبت درخواست آنلاین  ایرانکس مراجعه  نمایید  . و یا با تلفن های این  شرکت تماس بگیرید .

شماره تلفن شرکت باربری و حمل بار ایرانکس

۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶

۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱

کرایه وانت و نیسان بار تهران

کرایه وانت و نیسان بار در تهران

کلیک کنید

کرایه کامیون و تریلی در تهران

باربری تریلی

کلیک کنید

باربری یخچالدار تهران

حمل بار یخچالی در تهران

کلیک کنید

باربری کامیون

باربری کامیون

کلیک کنید

4.5/5 - (28 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!