باربری تریلی یخچالدار تهران به شهرستان

باربری تریلی یخچالدار

شرکت باربری ایرانکس مفتخر است که به تمامی خدمات ارزشمند خود، حمل بار توسط ماشین‌های یخچال دار را نیز اضافه کرده است. شرکت خوشنام باربری تریلی یخچالدار ایرانکس با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌ها و کادر مجرب و رعایت تمام اصول پیشرفته باربری، آماده خدمات دهی به مشتریان عزیز است.

انواع خودروهای یخچالدار عبارت‌اند از:
نیسان یخچالدار، ایسوزو یخچالدار، کامیون تک یخچالدار، کامیون جفت یخچالدار و تریلی یخچالدار است.

باربری تریلی یخچالدار در تهران

شرکت ایرانکس آمادگی حمل و جابه‌جایی بارهای فاسد شدنی را با تریلی یخچالدار در تهران و حومه با دمای زیر و بالای صفر درجه سانتیگراد دارد. حمل بارهای فاسدشدنی در تهران بسته به حجم آن با انواع خودروهای نیسان یخچالدار، ایسوزو یخچالدار و تریلی یخچالدار انجام می‌گیرد.

حمل بار با تریلی یخچالدار به شهرستان

ارائه خدمات باربری یخچالدار تهران و شهرستان بدون خودرو یخچال امکان حمل‌ونقل ندارند. عموماً مواد غذایی فاسد شدنی و گل‌وگیاه برای حمل‌ونقل به خودروهای یخچال دار نیاز دارند. باربری تریلی یخچالدار تهران به شهرستان شرکت ایرانکس یکی از مجهزترین باربری‌ها در این زمینه است. شرکت معتبر ایرانکس در زمینه کرایه تریلی یخچالی و همچنین اجاره تریلی یخچالدار آماده خدمات به مشتریان است. شرکت ایرانکس در جهت تکریم و رضایتمندی مشتری، تخفیفاتی را برای کرایه تریلی یخچالی و اجاره تریلی یخچالدار در نظر گرفته است و آمادگی حمل انواع بار شما را با روش‌های نوین باربری دارد.

مزیت‌های حمل و نقل با کانتینر یخچالدار تریلی

حمل بارهای لبنیاتی، گوشتی، مرغی، قارچی، سبزیجات و میوه‌جات، دارو، فراورده‌های گوشتی و انواع مواد غذایی فاسد شدنی، بدون خودرو یخچال دار ممکن نخواهد بود. شرکت باربری تریلی یخچالدار ایرانکس می‌تواند هر نوع محموله‌ای که حمل آنها نیاز به برودت دارد را به تمامی نقاط کشور حمل کند. باربری تریلی یخچال دار تهران به شهرستان ایرانکس با به‌روزترین خودروهای دنیا و کنترل دما با دستگاه‌های ترموگراف، به بهترین نحو این کار را انجام می‌دهد.

مخصوصاً در فصل‌های گرم سال که به خودروهای یخچال دار احساس نیاز بیشتری وجود دارد. اگر شما بار قابل توجه فاسد شدنی را می‌خواهید به نقاط مختلف کشور بفرستید، باربری تریلی یخچالدار ایرانکس بهترین گزینه برای شماست.

حمل انواع بار تریلی یخچال دار

شرکت باربری تریلی یخچالدار ایرانکس مفتخر است که برای انواع مواد فاسد شدنی و گل و گیاه از همه نوع ماشین یخچالدار از جمله تریلی یخچالدار استفاده می‌کند. عمده موادی که باربری تریلی یخچال دار تهران به شهرستان آنها را حمل می‌کند از این قرار است:

  • هر نوع مواد غذایی فاسد شدنی که حتماً باید درون یخچال حمل شوند.
  • انواع لبنیات شرکت‌های مختلف تولید کننده لبنیات
  • انواع مواد پروتئینی که برای حمل آنها نیاز به یخچال است.
  • حمل گوشت و مرغ و ماهی که حتماً باید برای حمل آنها از ماشین‌های یخچالدار استفاده شود.
  • حمل فراورده‌های گوشتی که نگهداری آنها نیاز به محیط سرد یخچال دارد.
  • حمل انواع سبزیجات از جمله سبزیجات بسته بندی یخ زده که حمل آنها بدون یخچال امکان ندارد.
  • حمل انواع گل و گیاه حساس به دمای محیط
  • حمل انواع دارو و تجهیزات درمانی
  • حمل انواع کنسانتره
  • و حمل هر نوع باری که حمل آنها نیاز به خودرو یخچال‌دار دارد.

نرخ کرایه تریلی یخچالدار

کرایه حمل بار در باربری تریلی یخچالدار تهران به شهرستان ایرانکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مسافت طی شده، زمان حمل کالا، حجم و وزن کالا، تعداد کارگر مورد نیاز و عوامل بسیار دیگری نرخ کرایه تریلی یخچالدار را مشخص می‌کند.

کرایه هر کارگر به ازای هر سه ساعت لحاظ می‌شود. مدت زمان حمل بار برای دستمزد کارگران با این روش محاسبه می‌شود. در کل کرایه تریلی یخچالی به دلیل وجود یخچال و هزینه‌های اضافی همچون سوخت، از سایر خودروهای بدون یخچال بیشتر است.

باربری تریلی یخچالدار تهران به شهرستان شرکت معتبر ایرانکس در جهت تکریم مشتری تخفیفاتی را برای کرایه تریلی یخچالی در نظر گرفته است. همین‌طور این تخفیفات در اجاره تریلی یخچالدار نیز لحاظ می‌شود تا رضایت مشتری جلب شود. در کل نرخ کرایه شرکت ایرانکس از سایر باربری‌ها کمتر است.

البته شرکت باربری ایرانکس، تخفیفات ویژه‌ای نیز برای مشتریان دائمی خود در بخش باربری شهرستان در نظر می‌گیرد. با همه این توضیحات نرخ کرایه تریلی یخچالدار شرکت ایرانکس بسیار به صرفه است.

بیمه نامه حمل بار با تریلی یخچالدار

تمامی وسایل و اثاثیه در طول مدت جابه‌جایی توسط شرکت باربری تریلی یخچالدار ایرانکس بیمه می‌شوند. شرکت ایرانکس طرف قرارداد با بیمه معتبر آسیا است. وجود بارنامه و بیمه نامه معتبر خیال مشتریان را از بابت وسایل و اثاثیه خود راحت می‌نماید. همچنین بیمه کردن بار مشتری خود نشانگر اعتبار باربری و حساسیت شرکت ایرانکس نسبت به بار مشتری است.

شماره تماس باربری تریلی

شما برای ثبت سفارش خود می‌توانید به سایت شرکت ایرانکس مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید. شماره های پشتیبانی شرکت در تمام ساعات روز پاسخگوی تماس شما هستند.

خط ویژه دفتر مرکزی ایرانکس

۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶ خط ویژه ( ۲۰ خط )
همچنین می‌توانید از طریق این شماره همراه اقدام به سفارش خدمات حمل بار کنید.

۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱ 

5/5 - (6 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!