حمل بار با وانت کفی مبلی

حمل بار با وانت کفی مبلی

آیا قصد اسباب‌کشی یا خرید وسایل منزل را دارید؟ شاید هم کار شما به گونه‌ای است که مرتباً نیاز به حمل بار با وانت کفی مبلی پیدا می‌کنید. در چنین مواقعی چه کار می‌کنید؟ آیا مثل روزگارانی نه چندان دور، به سر خیابان می‌روید و هر وانت‌باری را که دیدید اجاره می‌کنید؟ همه ما می‌دانیم که امروزه دیگر استفاده از این گونه روش‌های سنتی منسوخ شده است. بارها دیگر مثل قدیم قیمت پایینی ندارند، کافی است بار شما فقط شامل چند قلم اسباب منزل مثل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و غیره باشد؛ با حسابی سرانگشتی متوجه می‌شوید که این چند قلم کالا ده‌ها میلیون تومان ارزش دارند؛ لذا بهترین کار این است در چنین مواردی اسباب و لوازم خود را به دست یک امین بسپارید.

اگر به دنبال مؤسسه‌ای مطمئن و باسابقه برای حمل بار می‌گردید، بهتر است با ما همراه باشید.

وانت کفی مبلی چیست؟

وانت بار کفی مبلی یکی از بهترین وسیله‌ها برای حمل ایمن بار در داخل و خارج از شهرهاست. در اکثر مواقع مؤسسات حمل‌ونقل مانند شرکت ایرانکس حمل بار این نوع وانت‌بار را پیشنهاد می‌کنند.

چنانچه تاکنون به قسمت بار وانت‌بارها دقت کرده باشید متوجه شده‌اید که مسطح نبوده و دارای فرورفتگی‌هایی هستند، در نتیجه امکان دارد بار شما در هنگام حمل آسیب ببیند. اما قسمت بار در وانت‌ها یا وانت نیسان‌های کفی مبلی کاملاً مسطح است و در نتیجه هم سوار و پیاده کردن بار با آنها راحت‌تر بوده و هم بار در هنگام جابجایی امنیت بیشتری دارد. وانت‌بارهای کفی‌دار گزینه‌ای مناسب برای حمل مبلمان، وسایل بسته‌بندی شده در کارتن، فرش، لوازم منزل و اقلامی از این دست هستند.

انواع وانت کفی مبلی

وانت‌های کفی مبلی انواع مختلفی دارند، چرا که معمولاً قسمت بار این نوع وانت‌ها، توسط صنعتگران و به صورت دستی تغییر شکل داده می‌شوند؛ بنابراین ممکن است از هر نوعی باشد. رایج‌ترین انواع وانت بار کفی مبلی عبارتند از:

  • وانت پیکان کفی مبلی با ظرفیت بار ۰.۷ تن
  • وانت نیسان کفی مبلی با ظرفیت بار ۲ تن
  • وانت پراید کفی مبلی با ظرفیت بار ۰.۴۸ تن
  • وانت آریسان کفی مبلی با ظرفیت بار ۰.۷۶ تن
  • وانت مزدا کفی مبلی با ظرفیت بار ۱ تن

حمل بار با وانت کفی مبلی در تهران

حال که با ساختار وانت کفی مبلی آشنا شدید، حتماً می‌توانید مزایای آن را برای جابه‌جایی بارهای درون‌شهری و برون‌شهری حدس بزنید. وانت‌های کفی مبلی بهترین وسیله برای حمل بار در داخل شهر پرترافیک تهران هستند، چرا که به اندازه کامیون‌ها و کامیونت‌ها بزرگ نیستند و در نتیجه کرایه آن‌ها پایین‌تر است؛ در حالی که کف صاف آن‌ها امکان برخورد بارها با یکدیگر را کاهش می‌دهد و از آسیب‌های ناخواسته جلوگیری می‌کند. به عنوان مثال اکثر فروشگاه‌های مبلمان تهران، حمل مبل با وانت بار کفی‌دار را به مشتریان خود توصیه می‌کنند. برای مشاهده قیمت باربری وانت، به صفحه کرایه وانت بار تهران مراجعه نمایید.

حمل بار با وانت کفی مبلی به شهرستان

با توجه به خصوصیاتی که در بالا گفتیم وانت‌های کفی مبلی به دلیل امنیت بالا و کرایه پایین، بهترین انتخاب برای حمل بارهای سبک و نیمه‌سنگین به شهرستان‌ها هستند. جاده‌های ناهموار بین‌شهری متأسفانه همیشه مستعد ایجاد حوادث اجتناب‌ناپذیر هستند. در کنار امنیتی که حمل بار با وانت‌بار کفی‌دار ایجاد می‌کند، شرکت ایرانکس با بیمه کردن بارها، می‌تواند اطمینان خاطر بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد.

باربری وانت کفی مبلی

درخواست و سفارش کرایه وانت کفی مبلی از ایرانکس

حال که با مزایای حمل بار با وانت نیسان کفی مبلی و دیگر انواع آن آشنا شدید، احتمالاً به این فکر می‌کنید که از کجا می‌توان وانت یا وانت نیسان کفی مطمئن برای حمل بار پیدا کرد. شرکت باربری ایرانکس کار را برای شما راحت کرده است، کافی است با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید؛ آنها بر اساس نوع بار، فاصله، مقصد، مبدأ و شرایط آب و هوایی بهترین و ارزان‌ترین وانت کفی مبلی را به شما پیشنهاد می‌دهند.

از دیگر مزایای شرکت باربری ایرانکس امنیت بالای حمل بار توسط این شرکت است؛ چراکه آنها بار شما را بیمه کرده و با بهترین و مجرب‌ترین راننده‌ها همکاری می‌کنند که شما بتوانید با خیالی آسوده سرمایه خود را به آنها بسپارید. اگر برای حمل بار نیز به کارگر نیاز داشتید، می‌توانید خواسته خود را با کارشناسان شرکت باربری ایرانکس مطرح کنید، در این صورت می‌توانید از خدمات کارگران مجرب و وظیفه‌شناس شرکت هم بهره‌مند شوید.

کرایه حمل بار با وانت کفی مبلی بر اساس عوامل مختلف تعیین می‌شود؛ ولی می‌توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که کرایه وانت کفی مبلی در شرکت باربری ایرانکس بسیار مناسب است. کافی است با کارشناسان مشاور ما تماس بگیرید تا تمامی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار بدهند.

3/5 - (3 امتیاز)

خدمات باربری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x