باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

شهرک صنعتی نصیرآباد که در نزدیکی شهر رباط کریم قرار دارد، در سال ۱۳۶۹ تاسیس شده است. بسیاری از کسانی که در این شهرک هستند، در صنایع مختلفی مشغول به کارند. مانند هر شهرک صنعتی دیگری، کارخانجات این شهرک نیز باید محصولات و تجهیزات تولید شده خود را به شهرستان‌های (باربری شهرستان) مختلف ارسال کنند و همین‌طور مواد اولیه مورد نیاز خود را درب کارخانه تحویل بگیرند. بر اساس این نیاز، شرکت ایرانکس، لاین خدمات باربری خود را در شهرک صنعتی نصیر آباد راه‌اندازی کرده‌است.

شهرک صنعتی نصیرآباد

شهرک صنعتی نصیرآباد منطقه‌ای به مساحت ۲۶۰ هکتار را به خود اختصاص داده است و در جاده تهران ساوه قرار دارد. صنایع مختلفی در این شهرک مشغول به فعالیت هستند که برخی از آنها عبارت‌اند از:

  • صنایع غذایی و آشامیدنی
  • صنایع شیمیایی و پلاستیک
  • صنایع فلزی و ماشین سازی
  • صنایع برق و الکترونیک
  • صنایع نساجی و پوشاک
  • صنایع سلولزی
  • صنایع کانی غیر فلزی

هرکدام از این صنایع، با توجه به محصولات تولیدی خود نیازمند نوع خاصی از خودرو برای حمل و نقل هستند که شرکت باربری ایرانکس با در اختیار داشتن مجموعه متنوعی از خودروها، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان این منطقه است.

خدمات باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

در وانت بار شهرک صنعتی نصیرآباد، مشتریان می‌توانند از خدمات متنوع ما بهره‌مند شوند. مهم‌ترین خدمات شرکت ایرانکس در این شهرک عبارت‌اند از:

حمل بار از باربری شهرک صنعتی نصیرآباد به شهرستان

صنعت‌گران و تولیدکنندگان شهرک صنعتی نصیرآباد باید محصولات و تجهیزات خود را به بازارهای کلیه استان‌ها و شهرستان‌های کشور ارسال کنند؛ شرکت ایرانکس با کادری آموزش دیده و رانندگانی با تجربه می‌تواند انواع مرسوله‌های صنعتی و تولیدی را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین سطح ایمنی در هر منطقه تحویل دهد و با ارائه با کیفیت ترین خدمات باربری و حمل بار تهران به شهرستان موجب آسودگی خاطر شما گردد.

انواع بارهایی که توسط باربری شهرک صنعتی نصیرآباد جابه جا می‌شوند

بارهای تجاری، صنعتی و غیرتجاری و غیر صنعتی زیادی در این شهرک توسط صنایع مختلف تولید می‌شوند از جمله لوله‌های ۶ متری و ۱۲ متری، الوار، گچ و سیمان، تیر برق و غیره. تمامی این بارهای سبک و سنگین با برنامه‌ریزی دقیق، بسته‌بندی مناسب و رانندگانی ماهر با بالاترین سطح استاندارد، به نقاط مختلف در کشور ارسال می‌شوند.

وسایل نقلیه در باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

شرکت ایرانکس برای باربری از وسایل نقلیه مختلفی مانند کامیون تک، کامیون جفت، خاور، نیسان، تریلی چادری، تریلی کمرشکن، کامیونت بادسان و ایسوزو، تریلی بغلدار، تریلی کفی و خودروهای یخچالدار استفاده می‌کند که بر اساس نیاز و نوع خاص بار انتخاب می‌شوند.

ثبت سفارش حمل بار از شهرک صنعتی نصیرآباد

اگر می‌خواهید بارهای شما در کوتاه‌ترین زمان و بدون هیچ آسیبی در مقصد تحویل شود، برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. همکاران ما پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز، خودروی مناسب را برای بارگیری فرستاده و بارهای شما به مقصد ارسال می‌شوند.

نرخ کرایه باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

هزینه باربری شهرک صنعتی نصیرآباد متناسب با تعرفه باربری این منطقه تعیین می‌شود. ما تا حد امکان در تلاش هستیم بهترین امکانات و خدمات را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. برای اطلاع از قیمت روز، با همکاران ما در شرکت تماس بگیرید.

بیمه نامه باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

اگر نگران هستید که بارهای شما در طول مسیر دچار حوادث غیر مترقبه شده و یا از بین بروند، باید از بیمه باربری شهرک صنعتی نصیرآباد استفاده کنید. این بیمه نامه می‌تواند در برابر حوادث احتمالی، خسارت‌های وارد شده به بارها را جبران کند و تا حد زیادی خیال شما را راحت خواهد کرد.

کلیه بارها در باربری شهرک صنعتی نصیرآباد با بیمه معتبر آسیا بیمه شده و بارنامه رسمی و معتبر در دو نسخه صادر می‌شود. برای بارهایی که با خودروهای سنگین مانند کامیونت، کامیون و تریلی ارسال می‌شود بارنامه دولتی تمبر دار صادر شده و در هر بارنامه حداقل تا ۲۰ میلیون تومان بیمه رایگان لحاظ می‌شود.

برای بارهایی که توسط وانت نیسان به شهرستان ارسال می‌شود مبلغ ۵ میلیون تومان بیمه رایگان به عنوان هدیه ایرانکس به مشتریان عزیز تعلق خواهد گرفت.

باربری‌های شهرک صنعتی نصیرآباد

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد برای ارسال بارهای خود به نقاط نزدیک‌تر از خودروی نیسان استفاده می‌کند و به منظور اطمینان خاطر مشتریان خود از روند ارسال بار، از تجهیزات پوششی و حفاظتی (چادر و نایلون و…) و بیمه حمل بار استفاده خواهد کرد .

شماره تماس باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

برای ارتباط با ما، دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش می‌توانید با هر یک از شماره تماس‌های زیر تماس برقرار کنید. همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود. شماره تماس‌های باربری شهرک صنعتی نصیرآباد:

خط ویژه دفتر مرکزی ایرانکس

۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶ خط ویژه (۲۰ خط)

۰۲۱-۵۵۲۰۶۷۹۸, ۰۲۱-۵۵۲۰۶۷۹۷, ۰۲۱-۵۵۲۰۵۱۱۳, ۰۲۱-۵۵۲۰۵۱۱۲

همچنین می‌توانید از طریق این شماره همراه اقدام به سفارش خدمات حمل بار کنید.

۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱

5/5 - (8 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!