باربری شهرک صنعتی هشتگرد

یاربری شهرک صنعتی هشتگرد

شرکت باربری ایرانکس در شهرک صنعتی هشتگرد دارای یک شعبه است تا بتواند خدمات خود را به افرادی که در این شهرک زندگی می‌کنند و فعالیت دارند، ارائه دهد. حمل بار ایرانکس در هشتگرد قابلیت حمل انواع بارهای شما را به نقاط مختلف کشور دارد. بنابراین اگر نیاز دارید که بارهای شما در زمان خاصی به مقصد مورد نظر شما برسند، در جای درستی قرار دارید.

شهرک صنعتی هشتگرد

اتوبار شهرک صنعتی هشتگرد که در شهرستان هشتگرد واقع در استان البرز قرار دارد، می‌تواند به صنعتگران و افرادی که در این شهرک مشغول به فعالیت هستند، کمک کند. معمولا از این شهرک صنعتی، تجهیزات مختلفی به شهرهای شمالی ارسال می‌شود. بنابراین وجود یک شرکت باربری معتبر می‌تواند روند کاری بسیاری از مردم را آسانتر کند.

خدمات باربری شهرک صنعتی هشتگرد

در حمل بار شهرک صنعتی هشتگرد می‌توانید خدمات مختلفی مانند حمل بار و اثاثیه منزل، بسته بندی و چیدمان صحیح بارها در وسایل نقلیه، قابلیت حمل انواع بارهای سبک و سنگین، ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز و پیگیری بارها پس از ثبت سفارش و غیره دریافت کنید.

حمل بار از باربری شهرک صنعتی هشتگرد به شهرستان

در بسیاری از موارد، مردم نیاز دارند تا برای حمل بار از تهران به شهرستان از شرکت باربری کمک بگیرند. به همین منظور ما امکان حمل بار از هشتگرد به شهرستان‌ نیز قرار دادیم تا مردم به راحتی بتوانند حمل بار خود را انجام دهند.

انواع بارهایی که توسط باربری شهرک صنعتی هشتگرد جابه جا می‌شوند

در وانت بار شهرک صنعتی هشتگرد ، امکان حمل بارهای مختلفی وجود دارد از جمله:

  • حمل اسباب و اثاثیه منزل
  • حمل و جابجایی جهیزیه
  • حمل انواع بارهای سبک و سنگین تجاری و صنعتی
  • حمل مواد غذایی

وسایل نقلیه در شهرک صنعتی هشتگرد

  • نیسان یا وانت

معمولا برای حمل بارهای سبک که مقصد آنها نزدیک است، از کرایه نیسان یا وانت بار استفاده می‌شود.

  • کامیون

کامیون‌ها معمولا قابلیت باربری ۱۰ و ۱۵ تن را دارند، بنابراین فقط تا سقف ۱۵ تن می‌توان از باربری کامیون برای باربری استفاده کرد.

  • تریلی

تریلی‌ها انواع مختلفی مانند تریلی بغلدار، تریلی کفی، تریلی ترانزیت چادری، تریلی کمرشکن و … دارند. از باربری تریلی برای حمل بارهای سنگین تا ۲۳ یا ۲۴ تن استفاده می‌شود.

  • کامیونت‌های یخچالدار

این خودروها برای حمل انواع مواد فاسد شدنی مانند مواد غذایی و دامی، انتقال خون و… مناسب هستند.

ثبت سفارش حمل بار از شهرک صنعتی هشتگرد

برای ثبت سفارش می‌توانید با ما تماس بگیرید. همکاران ما اطلاعات مورد نیاز را از شما دریافت خواهند کرد. پس از ثبت سفارش نیز وسیله نقلیه مناسب به آدرس مبدا ارسال شده و بارگیری توسط کارکنان با تجربه ما انجام می‌شود و سپس بارهای شما به سمت مقصد به حرکت در می‌آیند.

نرخ کرایه باربری شهرک صنعتی هشتگرد

هر ساله تعرفه باربری هشتگرد به‌روزرسانی می‌شود. به همین دلیل باید برای اطلاع از هزینه حمل بار در هشتگرد با شماره تماس‌های ما تماس بگیرید. نوسانات اقتصادی نیز در قیمت باربری تاثیر زیادی دارد. با این حال، ما در تلاش هستیم که بهترین امکانات و خدمات را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

بیمه نامه باربری شهرک صنعتی هشتگرد

یکی از راه‌های ما برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان، ارائه بیمه باربری شهرک صنعتی هشتگرد است. مشتریان می‌توانند با دریافت بیمه نامه معتبر از ما، اطمینان حاصل کنند که بارهایشان با نهایت دقت و حساسیت جابجا می‌شود. اما در صورت بروز حوادث احتمالی، آنها می‌توانند ضرر و زیان‌های خود را از طریق بیمه جبران کنند.

باربری‌های شهرک صنعتی هشتگرد

شرکت باربری ایرانکس شعبه هشتگرد یکی از باربری‌های این شهرک صنعتی محسوب می‌شود. ما تا حد امکان سعی می‌کنیم که خدمات خود را به نحو احسن در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. به همین منظور از کارکنان مجرب و باتجربه‌ای استفاده می‌کنیم که بتوانند در شرایط مختلف، عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

شماره تماس باربری شهرک صنعتی هشتگرد

اگر هر گونه سوال یا مسئله‌ای در زمینه باربری شهرک دارید، با شماره‌های ۵۵۲۰۴۰۰۶-۰۲۱ خط ویژه (۲۰ خط) و ۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱ تماس بگیرید. همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستند.

4.9/5 - (8 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!