باربری و حمل بار تهران به کیش

باربری تهران به کیش

در اغلب باربری‌ها، خرده بار به کیش فرستاده می‌شود اما شرکت ایرانکس از معدود شرکت‌هایی است که بارهای سنگین را با انواع خودروهای باربری به مقصد کیش می‌فرستد. نرخ کرایه باربری و هزینه باربری تهران به کیش شرکت ایرانکس از هر باربری به‌صرفه‌تر است. هدف شرکت ایرانکس کم نمودن تعرفه باربری تهران به کیش و حمل ارزان بار از تهران به کیش است.

خدمات باربری تهران به کیش ایرانکس

خدمات شرکت باربری تهران به کیش ایرانکس در اثاث کشی از تهران به کیش و باربری بین شهری از این قرار است:

  1. حمل هر نوع بار و اثاثیه به کیش
  2. حمل انواع کالاهای سردخانه‌ای به کیش
  3. حمل مبل و سایر اثاث منزل به کیش
  4. حمل انواع بارهای سبک و سنگین به کیش
  5. مشاوره رایگان باربری در حمل بار بین شهری تهران به کیش
  6. بیمه نامه معتبر حمل کالا در اثاث کشی از تهران به کیش

حمل انواع بار از تهران به کیش

شما کمتر شرکت باربری را می‌توانید پیدا کنید که بارهای پرحجم و سنگین را به کیش منتقل کنند. حمل بار از تهران به شهرستان در شرکت ایرانکس با سرعت، دقت و قیمت مناسب انجام می‌پذیرد.

حمل خرده بار از تهران به کیش

در حمل خرده بار از تهران به کیش، نرخ کرایه باربری در شرکت ایرانکس از بقیه باربری‌ها بهتر است. اگر شما به دنبال حمل ارزان بار از تهران به کیش هستید، هزینه حمل بار در ایرانکس مناسب‌تر است.

حمل اثاثیه و اسباب کشی از تهران به کیش

از آنجایی که اکثر شرکت‌های باربری، حمل کالای عمده به کیش را نمی‌پذیرند، ایرانکس گزینه مناسبی برای اثاث کشی از تهران به کیش است.

حمل بار بین شهری از تهران به کیش با انواع خودروها

هزینه باربری تهران به کیش به حجم و وزن بار شما مربوط است. اگر بار شما کم باشد، ایرانکس حمل بار شما را با کرایه نیسان و وانت بار به مقصد حمل می‌کند. تا هزینه باربری کاهش پیدا کند. اما اگر حجم و وزن بار شما زیاد باشد برای حمل آن خودروهای سنگین‌تری را در نظر می‌گیرد. برای حمل بار از تهران به کیش، تعرفه باربری ایرانکس را با سایر شرکت‌ها مقایسه کنید و سپس با شرکت تماس بگیرید.

انواع خودروهای شرکت معتبر ایرانکس برای حمل بار تهران به کیش عبارت‌اند از:

  1. وانت‌های برون شهری و نیز وانت یخچال‌دار
  2. نیسان برون شهری و همچنین نیسان یخچال‌دار
  3. انواع کامیونت‌های مسقف و روباز
  4. انواع تریلی کفی، تریلی لبه‌دار، تریلی چادری و تریلی یخچال‌دار

کرایه وانت بار از تهران به کیش

نرخ کرایه و خدمات در باربری‌ها و پایانه‌های حمل و نقل بار گاهی به‌صورت روزانه در نرخ کرایه ارسال بار به برخی از شهرها تغییر می‌کند . در این تغییر، شرایط متعددی همچون شلوغی جاده‌ها نقش دارند. البته نرخ کرایه وانت بار تهران به کیش در شرکت ایرانکس تغییر چندانی با تغییر شرایط ندارد.

کرایه باربری یخچالدار از تهران به کیش

تعرفه حمل بار یخچالی توسط انواع خودروهای یخچال دار با توجه به مخارج بالای آنها از جمله مصرف سوخت بالا در زمان روشن بودن یخچال، هزینه بالای اتاق یخچالی و اخذ مجوزهای لازم و همچنین مخارج نگهداری آن، از خودروهای معمولی بیشتر است. از طرفی تعداد این نوع خودروها نسبت به خودروهای دیگری که برای خدمات اتوبار و باربری کرایه می‌شوند کمتر است. در مجموع کرایه خودروهای یخچال دار حدود ۵۰ درصد از نوع غیر یخچال دار بیشتر است.

کرایه تریلی و کامیون از تهران به کیش

کرایه کامیون و تریلی در باربری تهران به کیش شرکت ایرانکس بر اساس تعرفه‌های اتحادیه تعیین می‌شود. البته شرکت معتبر و خوشنام ایرانکس، تلاش دارد که هزینه حمل‌ونقل برای مشتری از تعرفه‌های متعارف کمتر باشد.

هزینه و قیمت حمل بار و باربری تهران به کیش

تعرفه باربری تهران به کیش در باربری‌ها فقط از طریق تماس مشتری بیان می‌شود.

نرخ کرایه وانت بار تهران به کیش از تعرفه‌های رایج تعرفه باربری، کمتر است. ایرانکس در حمل ارزان بار از تهران به کیش و کیفیت خدمات ارائه شده حرف اول را می‌زند. البته لازم به توضیح است که در باربری تهران به کیش شرکت ایرانکس و همچنین سایر شرکت‌های باربری، بالاترین تعرفه در کل کشور به جزیره کیش با نماد ۳۰۰۰ اختصاص دارد. دلیل این مسئله در فاصله خیلی زیاد این منطقه تجاری با تهران و همچنین نیاز به گذراندن بار از دریاست.

باربری تهران به کیش با بیمه نامه

باربری تهران به کیش شرکت ایرانکس تمامی بارهای خود را با بیمه معتبر به مقصد کیش ارسال می‌کند. این بیمه توسط شرکت معتبر بیمه آسیا ارائه می‌شود.
این بیمه نامه همه خطرات احتمالی که بار را هنگام حمل به مقصد تهدید می‌کند، پوشش می‌دهد.

ثبت سفارش و شماره تماس باربری تهران به کیش

تلفن دفتر مرکزی خط ویژه: ۵۵۲۰۴۰۰۶-۰۲۱ (۲۰ خط)

همراه: ۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱

4.5/5 - (8 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!