باربری تهران به یزد

باربری تهران به یزد

اگر شما هم برای حمل بار از تهران به یزد به دنبال یک شرکت باربری خوب هستید، می‌توانید از خدمات عالی و رضایت‌بخش شرکت باربری ایرانکس بهره‌مند شوید. شهر یزد که در ۶۲۰ کیلومتری تهران واقع شده است، مقصد مهمی برای بسیاری از مشاغل و یا مردم تهران است. بسیاری از شرکت‌های تهران با صنایع مختلفی که در استان یزد فعالیت دارند، مبادلات تجاری دارند و برای آن‌ها مواد اولیه و … ارسال می‌کنند. علاوه بر آن، ممکن است برخی از مردم بخواهند محل زندگی خود را تغییر دهند و نیاز به اثاث کشی از تهران به یزد داشته باشند. در هر صورت می‌توانید برای حمل ارزان بار از تهران به یزد روی ما حساب کنید.

خدمات باربری تهران به یزد

خدمات مهمی که این شرکت هنگام باربری شهرستان به مشتریان خود ارائه می‌دهد، شامل موارد زیر است:

  • حمل انواع بارهای سبک و سنگین
  • اسباب کشی منزل
  • بسته بندی اسباب و اثاثیه و تنظیم چیدمان بارها در خودرو
  • ارسال کالا به مقصد
  • قابلیت ثبت سفارش به صورت آنلاین و تلفنی
  • قابلیت پیگیری نحوه ارسال مرسوله

حمل انواع بار از تهران به یزد

این شرکت قادر است تمامی بارهای شما را در اسرع وقت و بدون کوچک‌ترین آسیبی از باربری تهران ارسال کند. برخی از خدمات شرکت ما عبارت‌اند از:

حمل خرده بار از تهران به یزد

برخی از صنایع و شرکت‌ها نیاز دارند که خرده بارهای خود را به شهرستان‌های مختلف از جمله یزد ارسال کنند. ما با ارائه این امکان، خیال آنها را از بابت ارسال سریع و به موقع بارهایشان راحت می‌کنیم.

حمل اثاثیه و اسباب کشی از تهران به یزد

افرادی که قصد اسباب‌کشی از تهران به یزد دارند، می‌توانند از خدمات ما که شامل بسته‌بندی، چیدمان صحیح اسباب و اثاثیه در خودرو و غیره بهره‌مند شوند و اسباب‌کشی راحتی را تجربه کنند.

حمل بار از تهران به شهرستان‌های یزد

حمل انواع بارهای سبک و یا سنگین توسط کارکنان مجرب ما انجام می‌شود. بنابراین می‌توانید باربری تهران به شهرستان خود را به ما بسپارید.

حمل بار بین شهری از تهران به یزد با انواع خودروها

در وانت بار تهران به یزد از خودروهای مختلفی استفاده می‌شود. این خودروها کاملا متناسب با نیاز مشتریان هستند و همچنین از جدیدترین آنها استفاده شده‌اند. به همین دلیل در صورتی که سفارش خود را ثبت کنید، بلافاصله آمادگی‌های لازم انجام می‌شود و خودروها برای حرکت آماده می‌شوند. برخی از خودروهایی که در شرکت باربری ایرانکس مورد استفاده قرار می‌گیرند، عبارت‌اند از:

کرایه وانت بار از تهران به یزد

برای حمل برخی از بارها می‌توان از وانت بار استفاده کرد. خصوصا اگر حجم باری که می‌خواهید ارسال کنید، زیاد نباشد.

کرایه باربری یخچالدار از تهران به یزد

اگر نیاز به ارسال تجهیزات و یا بارهایی دارید که باید در داخل یخچال قرار بگیرند، می‌توانید از خودروهای یخچال‌دار استفاده کنید و دمای محصولات را تنظیم کنید.

کرایه تریلی و کامیون از تهران به یزد

برای حمل بارهایی که حجم آنها زیاد است و یا وزن سنگینی دارند، می‌توانید از تریلی و یا کامیون استفاده کنید.

هزینه و قیمت حمل بار و باربری تهران به یزد

با توجه به اینکه نوسانات اقتصادی در کشور وجود دارد، نمی‌توان قیمت دقیقی برای هزینه حمل بار تهران به یزد تعیین کرد. یکی از مهم‌ترین دلایل آن، این است که قیمت سوخت، شرایط آب و هوایی، ایام تعطیل و عواملی از این قبیل در هزینه باربری تهران به یزد تاثیرگذار هستند. با این حال برای اطلاع از قیمت فعلی و نرخ کرایه وانت بار تهران به یزد می‌توانید با شماره تماس‌های شرکت تماس بگیرید.

باربری تهران به یزد با بیمه نامه

به طور کلی، حمل بار تهران به یزد مطابق با تعرفه باربری تهران به یزد انجام می‌شود اما در صورت درخواست مشتریان بیمه نامه حمل بار معتبر نیز به بارها تعلق می‌گیرد. در این صورت مشتریان باید هزینه اندکی بابت دریافت بیمه نامه به شرکت پرداخت کنند. این مقدار به نرخ کرایه باربری تهران به یزد افزوده می‌شود. به مشتریان توصیه می‌شود برای تضمین امنیت بارهای خود نسبت به دریافت بیمه نامه اقدام کنند.

ثبت سفارش و شماره تماس باربری تهران به یزد

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره تماس‌های ۵۵۲۰۴۰۰۶-۰۲۱ خط ویژه (۲۰ خط) و ۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱ تماس حاصل فرمائید. کارکنان در هر ساعت از شبانه روز، آماده پاسخگویی هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

خدمات باربری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x