باربری شهرک صنعتی زواره ای

باربری شهرک صنعتی زواره ای

آیا در شهرک صنعتی زواره‌ای هستید و به ماشین باربری نیاز دارید؟ شرکت باربری ایرانکس با ارائه خدمات متنوع باربری در این شهرک می‌تواند تمامی بارهای سبک و سنگین، اسباب و اثاثیه اداری یا منازل و غیره را برای شما جابجا کند. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

شهرک صنعتی زواره‌ای

استان تهران دارای ۱۸ شهرک صنعتی بوده و یکی از این شهرک‌ها که در شهر رباط کریم قرار دارد، شهرک صنعتی زواره‌ای است. حدود ۲۰۰ واحد صنعتی در این شهرک مشغول به فعالیت هستند که شامل کارخانجات قالب‌سازی صنعتی، مواد شیمیایی ساختمانی، شرکت‌های تولیدکننده رزین و رنگ ساختمانی و صنعتی، ظروف پلاستیکی و لوازم آشپزخانه، شکرت‌های تولیدکننده پکیج‌های تهویه و… است.

خدمات باربری شهرک صنعتی زواره‌ای

مهم‌ترین خدماتی که باربری ایرانکس در این شهرک صنعتی ارائه می‌دهد، عبارت‌اند از:

  • قابلیت سفارش به صورت تلفنی و آنلاین
  • ارائه بیمه نامه معتبر باربری برای پرداخت خسارت و جبران آسیب‌های احتمالی
  • ارسال بار از مبدا به تمام نقاط مورد نظر در سراسر کشور
  • مشاوره آنلاین حمل و نقل
  • بسته‌بندی کاملا ایمن تجهیزات
  • داشتن تیم با تجربه، وقت شناس، منظم و ماهر
  • ارائه پشتیبانی آنلاین

اگر به دنبال یک شرکت باربری مطمئن با خدمات متنوع هستید، که دارای قابلیت جابه‌جایی انواع بارها، با استانداردهای بالای جهانی باشد، با شرکت ایرانکس تماس بگیرید. مهم‌ترین هدف ما، تحویل مرسوله‌ها در کمترین زمان ممکن و با بالاترین سطح ایمنی است.

حمل بار از باربری شهرک صنعتی زواره‌ای به شهرستان

با توجه به صنعتی بودن شهرک زواره‌ای، بارهایی که باید جابه‌جا شوند مواد اولیه کارخانه بوده و یا تولیدات کارخانجات است که هر دو نیازمند دقت و مهارت در جابه‌جایی است. شرکت باربری ایرانکس با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از رانندگان باتجربه و ناوگانی از انواع خودروهای استاندارد می‌تواند بارها و کالاهای مشتریان خود را با هر اندازه و ابعادی، به تهران، کرج و سایر شهرستان‌ها (باربری بین شهری) منتقل کند.

انواع بارهایی که توسط باربری شهرک صنعتی زواره‌ای جابه جا می شوند

شرکت ایرانکس با در اختیار داشتن انواع خودروهای متنوع، می‌تواند تمامی بارهای صنعتی و تجاری شما را به هرکجا که بخواهید، منتقل کند. تنها کاری که باید انجام دهید، تماس با ما و ثبت سفارش است.

وسایل نقلیه در باربری شهرک صنعتی زواره‌ای

در صورتی که حجم بارها کمتر از ۵ تن باشد، بهتر است از کرایه نیسان یا وانت بار استفاده شود. اگر حجم بار بین ۱۰ – ۱۵ تن باشد، استفاده از باربری کامیون پیشنهاد می‌شود. برای تناژهای بالاتر از ۱۵ تن (تا حداکثر ۲۳ یا ۲۴ تن) نیز تریلی گزینه ایده‌آلی خواهد بود. در برخی موارد نیز که بارها از نوع مواد فاسدشدنی و حساس هستند، باید از کامیونت‌های یخچالدار استفاده شود.

ثبت سفارش حمل بار از شهرک صنعتی زواره‌ای

برای درخواست خدمات باربری در شهرک صنعتی زواره‌ای می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کرده و یا با شماره تلفن‌هایی که در زیر آورده شده، تماس بگیرید. همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستند. کافی است اطلاعات مورد نیاز را در اختیار ما قرار می‌دهید، تا ما مناسب‌ترین ماشین باربری را به محل بارگیری شما ارسال کنیم. پس از بارگیری توسط کارکنان با تجربه و ماهر ایرانکس، بارهای شما در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین سطح سلامت به مقصد ارسال خواهد شد.

نرخ کرایه باربری شهرک صنعتی زواره‌ای

هزینه حمل بار در باربری شهرک صنعتی زواره‌ای به عوامل مختلفی مانند وزن و حجم بار، نوع ماشین، میزان پوشش بیمه، محل و زمان بارگیری و مهم‌تر از همه تخلیه بار بستگی دارد. برای اطلاع از نرخ دقیق باربری با ما تماس بگیرید.

بیمه نامه باربری شهرک صنعتی زواره‌ای

اگر نگران آسیب‌های ناخواسته‌ای هستید که ممکن است در طول مسیر اتفاق بیافتد، توصیه می‌کنیم از بیمه‌نامه معتبری استفاده کنید که از سوی ایرانکس ارائه می‌شود. این بیمه‌نامه می‌توانند خسارت‌ها و ضرر و زیان‌های احتمالی را جبران کرده و تضمینی برای آرامش خیال شما باشد. کلیه بارهایی که توسط این شرکت بارگیری می شود، تحت پوشش بیمه آسیا است.

باربری‌های شهرک صنعتی زواره‌ای

اتوبار شهرک صنعتی زواره‌ای که یکی از شعبه‌های باربری ایرانکس است، با استفاده از تجهیزات خاصی مانند پتو، نایلون حباب‌دار ضربه‌گیر و غیره، بارها را به بهترین شکل بسته‌بندی کرده و در ایمنی کامل جابجا می‌کنند. همکاران ما باتجربه و آموزش دیده هستند و به خوبی از عهده جابجایی تجهیزات مختلف برمی‌آیند.

شماره تماس باربری شهرک صنعتی زواره‌ای

برای ثبت سفارش در باربری شهرک صنعتی زواره‌ای می‌توانید با شماره تماس‌های ۵۵۲۰۴۰۰۶-۰۲۱ خط ویژه (۲۰ خط) و ۴۳۰۲۱۰۱-۰۹۱۹ تماس بگیرید.

4.7/5 - (10 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!