باربری تریلی و کامیون کرج

باربری تریلی کرج به شهرستان

اگر برای حمل بارهای سنگین خود نیازمند باربری کمالشهر کرج ( باربری شهرک صنعتی بهارستان کرج ) ، باربری ۴۵ متری گلشهر کرج ( باربری کرج گلشهر ) ، باربری اندیشه کرج ( باربری در شهرک اندیشه ، باربری اندیشه فاز یک ) ، باربری منظریه کرج ، باربری کرج شاهین ویلا ، باغستان بار ، باربری فردیس کرج ، باربری آزادی کرج و در کل باربری خوب در کرج هستید ، با باربری تریلی کرج شرکت ایرانکس تماس بگیرید .

باربری کامیون کرج

باربری کرج و اتوبار کرج ، فعال در زمینه های باربری کرج به شهرستان و به سراسر ایران با کامیون و کامیونت مجهز برای حمل بار و اثاثیه ، حمل انواع کالاهای تجاری و اداری و کشاورزی و پزشکی ، حمل بار از شهرک های صنعتی کرج به شهرستان . باربری کامیون کرج ارسال سریع انواع کامیون و کامیونت با کارگر و بدون کارگر در غرب تهران ، کرج و البرز

لیست باربری های کامیون و تریلی کرج 

باربری آبا بار ماندگار استان البرز، کرج و باربری کاوه کرج از باربری های کرج هستند که بعضی از آن ها به عنوان باربری شبانه روزی کرج نیز شناخته می شوند . باربری کاوه تهران ( باربری کاوه خیابان رجایی یا باربری کاوه رجایی ) ، باربری کاوه تبریز از دیگر شعبات باربری کاوه هستند .

آدرس پایانه باربری کرج

پایانه باربری تهران و پایانه باربری کرج مکان هایی هستند که ماشین های سنگین اعم از تریلی و ترانزیت و کامیون و ماشینهای سبک مانند نیسان وانت یخچالدار و معمولی در آن قرار دارند و باربری های مختلفی را در خود جای داده اند .

شماره تلفن باربری کرج ایرانکس

۰۲۶-۳۲۷۳۲۷۰۲

۰۲۶-۳۲۷۱۳۷۷۲

۰۹۱۹-۴۳۰۲۱۰۱

شماره تماس دفتر مرکزی تهران باربری ایرانکس

 ۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶   خط ویژه ( ۲۰ خط )

باربری تریلی و کامیون کرج

شرکت حمل بار تریلی کرج نیز با استقرار یکی از شعبات خود در پایانه باربری کرج ، آماده ارائه سرویس درون شهری و برون شهری است و مجهز به کامیون های خاور ، تک ، جفت ، تریلی و نیسان است .

  • حمل کالاهای اداری و تجاری و صنعتی با کامیونهای بزرگ و کوچک و تریلی در کرج به کل شهرستان های ایران
  • حمل اثاثیه منزل با کامیونهای سر پوشیده مخصوص حمل اثاثیه به تمام نقاط کشور با بیمه نامه رسمی آسیا
  • حمل انواع کالا و دستگاه های سبک و سنگین با تریلی ، ترانزیت چادری و خاور به کل شهرستانهای ایران
  • ارائه دهنده خدمات ترانزیت کالا در کرج ( باربری ترانزیت در کرج )
  • کرایه باربری یخچالدار کرج با خودرو های تریلی یخچالدار کرج ( ترانزیت یخچالدار کرج ) ، کامیون یخچالدار کرج
  • حمل بار با نیسان بار در کرج و وانت بار برای کرج و کرایه وانت بار کرج به مقصد تهران و سایر شهرهای ایران

کرج یکی از کلان شهرهای ایران است که در مرکز استان البرز قرار گرفته است . کرج پس از تهران ، مشهد و اصفهان جزو پر جمعیت ترین استان های کشور می باشد .

کرج دارای تعداد زیادی واحد های تولیدی صنعتی در شهرک های صنعتی کرج است که البته برخی از آنها در داخل شهر کرج نیز یافت می شود . شرکت ایرانکس در تمامی این شهرک ها آماده خدمت رسانی است از جمله آن ها می توان به :

باربری شهرک صنعتی ماهدشت ، باربری شهرک صنعتی نور ، باربری شهرک صنعتی بهارستان کرج ، باربری شهرک صنعتی هشتگرد ، باربری شهرک صنعتی زیبادشت ، باربری شهرک صنعتی صفادشت کرج ، باربری شهرک صنعتی سیمین دشت ، باربری شهرک صنعتی گلگون ، باربری شهرک صنعتی اشتهارد و باربری شهرک صنعتی نظر آباد  اشاره کرد .

با وجود ظرفیت بالای تولیدات صنعتی در استان البرز بحث حمل و نقل انواع بارهای سبک و سنگین در کرج یک موضوع مهم محسوب می شود که درخواست بالای تولیدی ها و کارخانه جات صنعتی کرج در رابطه با دریافت ترانزیت کرج و استفاده از ماشین آلات سنگین و سبک باری همچون تریلی کفی در کرج ، تریلی بغلدار ، ترانزیت کرج ، خاور در کرج و نیسان در کرج از جمله خدمات شرکت های باربری کرج از جمله شرکت باربری ایرانکس می باشد .

5/5 - (10 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!