باربری و حمل بار تهران به تبریز

باربری تهران به تبریز

یکی از خدماتی که در شرکت باربری ایرانکس به مشتریان ارائه می‌شود، باربری تهران به تبریز است. مشتریان ما اعم از صاحبان کسب و کارهای مختلف و یا کسانی که قصد اسباب کشی به تبریز را دارند، می‌توانند برای حمل بار تهران به تبریز با ما در ارتباط باشند. ایرانکس خدمات بسیار متنوعی را برای مشتریانی که به دنبال حمل بار بین شهری تهران به تبریز هستند، ارائه می‌دهد که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

خدمات باربری تهران به تبریز ایرانکس

تبریز (مرکز استان آذربایجان شرقی) یکی از شهرهای بزرگ و صنعتی در شمال غرب کشور است که ممکن است مقصد بسیاری از بارها باشد و بسیاری از مردم برای باربری از تهران به تبریز به شرکت باربری مطمئن برای باربری بین شهری نیاز داشته باشند. به همین منظور شرکت ایرانکس خدمات مختلفی را در این زمینه ارائه می‌دهد تا کارهای مردم به سادگی انجام شوند و بارهایشان به مقصد برسند.

حمل انواع بار از تهران به تبریز

برای حمل انواع بارهای خود از تهران به تبریز می‌توانید با ما در ارتباط باشید و با خودروی مناسب بارگیری را انجام داده و به محل مورد نظر در تبریز ارسال کنید.

حمل خرده بار از تهران به تبریز

ما می‌توانیم با وانت بار تهران به تبریز، خرده بارهای شما را جابجا کنیم. همانطور که می‌دانید خرده بارها که در یک خودرو جا نمی‌شوند، با وانت بار به راحتی قابل حمل هستند.

حمل اثاثیه و اسباب کشی از تهران به تبریز

گاهی اوقات مردم دوست دارند که محل زندگی خود را تغییر دهند. مهم نیست که به دلایل شغلی باشد یا ایجاد تنوع در زندگی، در هر صورت برای اثاث کشی از تهران به تبریز باید از یک باربری استفاده کنید تا تمام اشیای شما را با دقت حمل کرده و به مقصد منتقل کنند.

حمل بار از تهران به شهرستان‌های تبریز

در برخی موارد بارها به تبریز منتقل نمی‌شوند بلکه باید به شهرستان‌های اطراف آن ارسال شوند. در چنین مواردی، ما می‌توانیم باربری تهران به شهرستان شما را در هر نقطه انجام بدهیم.

حمل بار بین شهری از تهران به تبریز با انواع خودروها

برای آسان شدن روند حمل و نقل و جابجایی یک باره تمامی بارها، از وسایل نقلیه مختلفی استفاده می‌کنیم. برخی از این خودروها عبارت‌اند از:

کرایه وانت بار از تهران به تبریز

در صورتی که به دنبال حمل ارزان بار از تهران به تبریز هستید و میزان باری که باید جابجا شود، با وانت بار سازگار باشد، باید از وانت بار استفاده کرد.

کرایه باربری یخچالدار از تهران به تبریز

هنگامی که نیاز به حمل مواد غذایی یا دارویی دارید که احتمال فاسد شدن آن در طول جابجایی وجود دارد، باید از باربری یخچالدار استفاده شود.

کرایه تریلی و کامیون از تهران به تبریز

در مواردی که میزان بار و حجم آن تناژ بالایی داشته باشد، استفاده از تریلی و کامیون کاملا مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

هزینه و قیمت حمل بار و باربری تهران به تبریز

نرخ کرایه باربری تهران به تبریز توسط اتحادیه برای شرکت‌های باربری ارسال می‌شود، اما هزینه باربری تهران به تبریز فقط تعرفه مشخص شده نیست. هزینه حمل بار تهران به تبریز تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که ممکن است همکاران ما در طول مسیر با آنها مواجه شوند. به عنوان مثال، شرایط آب و هوایی نامناسب، زمان بارگیری، مسافت پیموده شده و… می‌توانند موجب افزایش نرخ کرایه وانت بار تهران به تبریز شوند. با این حال، می‌توانید برای اطلاع از قیمت تقریبی باربری، با ما تماس بگیرید.

باربری تهران به تبریز با بیمه نامه

مهم‌ترین مسئله هنگام باربری، تضمین امنیت بارها و مطمئن کردن مشتریان از این بابت است. به همین منظور، شرکت باربری ایرانکس به مشتریان بیمه نامه حمل بار معتبری ارائه می‌دهد که تحت پوشش بیمه آسیا است. با وجود اینکه تیم باتجربه ما به نحو احسن کار می‌کنند اما حوادث احتمالی و پیش بینی نشده، ممکن است موجب آسیب رسیدن به بارها شوند. تصادف در جاده، ایجاد شکستگی و یا آسیب دیدن تجهیزات حساس، سوختگی و… از جمله این حوادث هستند. به همین دلیل، برای تضمین امنیت بارهای خود، بهتر است از شرکت باربری بیمه نامه معتبر دریافت کنید و با خیال راحت منتظر رسیدن بارها به مقصد باشید.

ثبت سفارش و شماره تماس باربری تهران به تبریز

برای اطلاع از تعرفه باربری تهران به تبریز و ثبت سفارش خود، می‌توانید با دفتر مرکزی شرکت باربری ایرانکس تماس بگیرید. شماره تماس‌های ما ۵۵۲۰۴۰۰۶-۰۲۱ خط ویژه ( ۲۰ خط ) و ۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱ هستند. در صورت تماس، همکاران ما به سوالات شما پاسخ داده و شما را راهنمایی خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

خدمات باربری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x