باربری شهرک صنعتی شمس آباد

باربری یخچالدار بوشهر

باربری شهرک صنعتی شمس آباد برای خدمت به صنایع مختلفی که در این شهرک صنعتی وجود دارند، مانند صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی تاسیس شده است. این شهرک صنعتی که در ۴۵ کیلومتری جنوب اتوبان تهران قم و در مجاورت روستای حسن آباد فشافویه قرار دارد، یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی به شمار می‌آید.

خدمات باربری شهرک صنعتی شمس آباد

در باربری شهرک صنعتی شمس آباد، خدمات متنوعی برای حل مشکلات حمل و نقل محصولات و خدمات صنعتگران ارائه می‌شود. برخی از مهم‌ترین خدماتی که در حمل بار شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارند، عبارتند از:

  • حمل و نقل انواع بارهای سبک یا سنگین
  • قابلیت جابه‌جایی اثاثیه اداری
  • ارائه بیمه نامه معتبر حمل کالا برای تضمین بارهای مشتریان
  • ارائه مشاوره رایگان
  • قابلیت درخواست آنلاین وانت بار در هر ساعت از شبانه روز
  • پاسخگویی به مشتری درباره روند تحویل مرسوله

حمل بار از باربری شهرک صنعتی شمس آباد به تهران و شهرستان

برای حمل بار از باربری شهرک صنعتی شمس آباد به شهرستان‌ها و جمله تهران، صنعتگران می‌توانند از باربری ایرانکس کمک بگیرند. ما می‌توانیم بارهای شما را به نحو احسن به مقصد مورد نظر شما ببریم. مهم نیست که مقصد شما باربری تهران و حومه شهر تهران باشد یا قصد باربری به شهرستان را داشته باشید، در باربری ایرانکس می‌توانیم بارهای شما را به تمام نقاط کشور حمل کنیم.

انواع بارهایی که توسط باربری شهرک صنعتی شمس آباد جابه جا می‌شوند

با توجه به اینکه صنایع مختلفی در این شهرک صنعتی فعالیت دارند، بنابراین بارهای مختلفی نیز برای جابه‌جایی وجود دارند. اما به طور کلی، بارهایی که جابه‌جا می‌شوند، شامل موارد زیر هستند:

  • بارهای صنعتی و غیر صنعتی
  • بارهای تجاری و غیر تجاری

در بسیاری از موارد که بارها وزن و حجم زیادی ندارند، می‌توان از وانت بار شهرک صنعتی شمس آباد استفاده کرد.

وسایل نقلیه در باربری شهرک صنعتی شمس آباد

در صورتی که تجربه‌ای از نحوه حمل و نقل بارها و باربری ندارید، باید بدانید که کادر و رانندگان مجرب و با تجربه‌ ما می‌توانند متناسب با نوع بار و حجم آن، ماشین و وسیله نقلیه مورد نیاز را انتخاب کنند. برخی از وسایل نقلیه در اتوبار شهرک صنعتی شمس آباد عبارت‌اند از:

  • کامیون‌های باری خاور
  • کامیون تک
  • کامیون جفت
  • ترانزیت چادری
  • انواع کمرشکن‌های چند محور
  • خاورهای مسقف چادری و کانتینردار
  • تریلی بغلدار

معمولا کامیون‌های باری سنگین مانند کامیون تک (۱۰ تن ۶ چرخ) مخصوص حمل بارهایی با تناژ حداکثر ۱۰ تن و طول بار حداکثر ۶ متر مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین کامیون جفت (۱۰ ده چرخ ۱۵ تن) مخصوص حمل بارهایی با تناژ حداکثر ۱۵ تن و طول بار حداکثر ۸۰/۶ متر مورد استفاده قرار می‌گیرد.


باربری ایرانکس آماده ارائه خدمات باربری تهران به شهرستان است. جهت ارسال بار به شهرهای حومه و دیگر شهرها میتوانید از خدمات ایرانکس بهره مند شوید.


ثبت سفارش حمل بار از شهرک صنعتی شمس آباد

برای ثبت سفارش می‌توانید با شماره تماس دفتر مرکزی ایرانکس تماس بگیرید. البته در نظر داشته باشید که تقریبا ۲ ساعت قبل از بارگیری باید با باربری شهرک صنعتی شمس آباد تماس بگیرید تا آمادگی‌های لازم انجام شود.

نرخ کرایه باربری شهرک صنعتی شمس آباد

هزینه حمل بار از باربری شهرک صنعتی شمس آباد در لیست قیمت ایرانکس آورده شده است. تعرفه باربری شهرک صنعتی شمس آباد کاملا به صورت معقول و توسط اتحادیه باربری تعیین می‌شود. البته شرایط اقتصادی نیز تا حدودی در قیمت و کرایه باربری نوساناتی ایجاد می‌کند.

نرخ کرایه باربری شهرک صنعتی شمس آباد

بیمه نامه باربری شهرک صنعتی شمس آباد

بیمه باربری شهرک صنعتی شمس آباد برای تضمین امنیت بارهای شما توسط باربری ایرانکس ارائه می‌شود. این بیمه بار می‌تواند از بارهای شما در برابر آسیب‌های احتمالی مانند گم شدن، سوختن و غیره محافظت کند.

باربری‌های شهرک صنعتی شمس آباد

شرکت باربری ایرانکس که در حوزه حمل و نقل و باربری فعالیت دارد، در سال ۱۳۸۴ کار خود را شروع کرده است. کارکنان و رانندگان با تجربه‌ای که در این شرکت کار می‌کنند، در تلاش هستند تا بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. به همین دلیل، از برنامه ریزی و مدیریت خوبی برخوردار است. همچنین این شرکت از سال ۱۳۹۳ به بعد، فعالیت خود را در زمینه حمل بارهای سنگین افزایش داد تا بتواند به نیازها و درخواست‌های مشتریان خود پاسخ دهد.

شماره تماس باربری شهرک صنعتی شمس آباد

برای ثبت سفارش خود و یا دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خود، می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۵۵۲۰۴۰۰۶ خط ویژه ( ۲۰ خط ) و ۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱ تماس بگیرید.

باربری شهرک صنعتی نظر آباد

باربری شهرک صنعتی نظرآباد

کلیک کنید

باربری شهرک صنعتی چهاردانگه

باربری شهرک صنعتی چهاردانگه

کلیک کنید

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

کلیک کنید

بارربری شهرک صنعتی خاوران

باربری شهرک صنعتی خاوران

کلیک کنید

5/5 - (32 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!