باربری شهرک صنعتی پرند

باربری شهرک صنعتی پرند

پرند یکی از شهرک‌های صنعتی اطراف تهران است که صنعتگران بسیاری در آن مشغول به کار هستند. معمولا صنایع مختلفی که در این شهرک صنعتی هستند، برای ارسال بارهای خود به سایر نقاط و شهرستان‌ها به یک شرکت باربری مطمئن در این شهرک نیازمندند. شرکت ایرانکس با درک این نیاز، شعبه‌ای را در این شهرک تاسیس کرده تا بتواند خدمات متنوع خود را با قیمتی مناسب در اختیار تمامی افرادی قرار دهد که در این شهرک، چرخ صنعت را می‌چرخانند.

شهرک صنعتی پرند

شهرک صنعتی پرند که در سال ۱۳۸۱ در ۴۵ کیلومتری جنوب غرب تهران راه‌اندازی شده است و از آن زمان تاکنون صنایع مهم و متنوعی در این شهرک مشغول فعالیت هستند. برخی از صنف‌های مهم این شهرک عبارت‌اند از:

  • قطعه‌سازی خودرو
  • برق و الکترونیک
  • صنایع فلزی بجز ریخته‌گری
  • خدمات تجاری

همچنین شرکت‌های بسیاری در پرند شعبه دارند که می‌توان در میان آن‌ها به فراسو، فن نیرو، بادبند، سنا چوب خاورمیانه، سبلان، کمپارس، حمید صنعت فرد، پیشروان سبز صنعت، ویبران و غیره اشاره کرد.

خدمات باربری شهرک صنعتی پرند

شرکت ایرانکس در اتوبار شهرک صنعتی پرند، بر حسب نیاز خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای انتخاب بهترین نوع خدمات، از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید و به صورت آنلاین یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. شرکت ایرانکس از تیم باتجربه و آموزش دیده‌ای تشیکل شده که می‌توانند به صورت کاملا ایمن تجهیزات شما را بسته‌بندی کرده و تمامی بارهای سبک و یا سنگین را از این شهرک به نقاط مختلف کشور در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین سطح ایمنی ارسال کنند.

حمل بار از باربری شهرک صنعتی پرند به شهرستان

در بسیاری از موارد، صنعت‌گران و فعالان این شهرک باید بارهای خود را به سایر شهرستان‌ها (باربری شهرستان) ارسال کنند. شرکت ایرانکس با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از مجرب‌ترین رانندگان، می‌تواند هر نوع بار را در هر اندازه‌ای، با تضمین سلامت کالا، از شهرک صنعتی پرند به تمامی شهرستان‌های کشور منتقل کند.

انواع بارهایی که توسط باربری شهرک صنعتی پرند جابه جا می‌شوند

با توجه به اینکه صنایع مختلفی در این شهرک صنعتی فعالیت می‌کنند، محصولات مختلفی مانند قطعات خودرو، لوازم و تجهیزات برقی و غیره تولید می‌شود که شرکت ایرانکس برای ارسال آنها به نقاط مختلف از کرایه وا‌نت بار استفاده خواهد کرد.

وسایل نقلیه در باربری شهرک صنعتی پرند

توجه داشته باشید که در انتخاب خودروی مناسب برای باربری، در نظر گرفتن ابعاد بار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و باید متناسب با نوع و حجم بار، از ماشینی استفاده شود که قابلیت جابجایی آن را داشته باشد. برخی از وسایل نقلیه‌ای که در ناوگان باربری شرکت ایرانکس استفاده می‌شود، عبارتند از: کامیون تک، کامیون جفت، خاور، نیسان، تریلی چادری، تریلی کمر شکن، کامیونت بادسان و ایسوز، تریلی بغلدار، تریلی کفی و غیره. کلیه خودروها مجهز به پتو، موکت و در صورت سفارش، نایلون حباب‌دار ضربه‌گیر هستند.

باربری شهرک صنعتی پرندثبت سفارش حمل بار از شهرک صنعتی پرند

اگر می‌خواهید بارهای شما در کمترین زمان با مناسب‌ترین قیمت به مقصد برسد، به جای درستی مراجعه کرده‌اید. تنها کافی است برای ثبت سفارش با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید یا از طریق وب سایت، به صورت آنلاین اقدام کنید.

نرخ کرایه باربری شهرک صنعتی پرند

هزینه حمل بار در شهرک صنعتی پرند هر سال تغییر می‌کند و اتحادیه باربری نرخ جدیدی را به پایانه‌ها ارائه می‌دهد که شرکت‌ها باید مطابق با آن عمل کنند. اما متاسفانه این نرخ تحت تاثیر نوسانات اقتصادی قرار دارد، به عنوان مثال با افزایش قیمت سوخت، قیمت باربری نیز افزایش می‌یابد. همچنین مواردی مانند نوع بار، میزان و حجم بار، مسافت پیموده شده و غیره نیز در تعیین قیمت تاثیرگذار هستند. بهتر است برای اطلاع از تعرفه باربری شهرک صنعتی پرند با همکاران ما تماس بگیرید.

بیمه نامه باربری شهرک صنعتی پرند

بیمه باربری شهرک صنعتی پرند به منظور تضمین امنیت بارهای مشتریان و یا جبران خسارت‌های آنها در صورت به وجود آمدن هر گونه حادثه وجود دارد. بیمه نامه حمل بار معتبر ما تحت پوشش بیمه آسیا است و می‌تواند تا حد زیادی خیال مشتریان را آسوده کند.

باربری‌های شهرک صنعتی پرند

با توجه به صنعتی بودن این شهرک، و نیاز به جابه‌جایی بارهای مختلف از جمله، چوب، آهن‌الات، مواد اولیه، مواد پتروشیمی و… به سراسر نقاط کشور، شرکت باربری ایرانکس با انواع خودروهای مجهز و رانندگان و کارکنانی ماهر و باتجربه، ناوگانی کاملا تخصصی در این شهرک راه‌اندازی کرده که توانایی جابه‌جایی انواع بارها را در ابعاد و اندازه‌های متفاوت دارد و برای آسایش خیال مشتریان محترم خود، با ارائه بیمه‌نامه معتبر از کلیه خسارات و صدمات احتمالی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

شماره تماس باربری شهرک صنعتی پرند

برای تماس با دفتر مرکزی شرکت باربری ایرانکس می توانید از شماره‌های زیر استفاده کرده و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان و پاسخ سوال‌های خود با شماره تلفن ۵۵۲۰۴۰۰۶-۰۲۱ خط ویژه ( ۲۰ خط ) تماس بگیرید.

5/5 - (13 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!