باربری و حمل بار تهران به زنجان

باربری تهران به زنجان

باربری و حمل بار تهران به زنجان : زنجان یکی از شهرهای بزرگ کشور محسوب می‌شود و در ۳۳۰ کیلومتری تهران واقع شده است، شرکت ایرانکس برای آسایش مشتریان خود، باربری تهران به زنجان را نیز به خدمات خود اضافه کرده‌است. اگر به دنبال حمل ارزان بار از تهران به زنجان هستید و در عین حال می‌خواهید بهترین امکانات را دریافت کنید، برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

خدمات باربری تهران به زنجان ایرانکس

هنگام حمل بار بین شهری تهران به زنجان می‌توانید از خدماتی مانند مشاوره رایگان، پیگیری مرسوله‌ها، بسته‌بندی و چیدمان اسباب و اثاثیه و غیره بهره‌مند شوید. در کنار این خدمات می‌توانید انواع بارهای خود را در هر حجم و اندازه‌ای از تهران به زنجان ارسال کنید.

حمل انواع بار از تهران به زنجان

روزانه بارهای زیادی از تهران به شهرستان‌های توسط بخش باربری بین شهری ایرانکس مختلف انجام می‌شوند. اما مهم‌ترین مسئله در باربری این است که بارها در اسرع وقت و به صورت سالم به مقصد برسند. به همین دلیل، مشتریان به دنبال یک شرکت باربری تهران به شهرستان خوب و مطمئن برای ارسال انواع بارهای سبک و سنگین خود هستند. شرکت ایرانکس مفتخر است که در این زمینه سابقه درخشانی داشته و رضایت مشتریان خود را کسب کرده است.

حمل خرده بار از تهران به زنجان

باربری و حمل بار تهران به زنجان : امروزه بسیاری از مشاغل و صنایع خرده بارهای خود را توسط وانت بار از تهران به زنجان ارسال می‌کنند. در نتیجه به راحتی می‌توانید تمامی بارهای خود را به زنجان و شهرستان‌های اطراف آن ارسال کنید.

حمل اثاثیه و اسباب کشی از تهران به زنجان

اگر قصد اسباب کشی از تهران به زنجان دارید و می‌خواهید اسباب و اثاثیه شما در امنیت کامل به مقصد برسند، می‌توانید از خدمات ما برای اثاث کشی از تهران به زنجان استفاده کنید. همچنین کارکنان ما می‌توانند تمامی مراحل بسته‌بندی، چیدمان اثاثیه و بارها در خودرو و… را به نحواحسن انجام دهند.

حمل بار از تهران به شهرستان‌های زنجان

حمل انواع بارهای سبک و یا سنگین توسط کارکنان ما انجام می‌شود. بنابراین می‌توانید هنگام ارسال بارهای خود به زنجان و یا شهرستان‌های آن به ما اطمینان کنید. کارکنان ما تجربه کافی برای حمل بارهای مختلف به نقاط مختلف کشور را دارند و مطمئنا می‌توانند رضایت شما را جلب کنند.

حمل بار بین شهری از تهران به زنجان با انواع خودروها

برای ارسال بارهای مختلف، خودروهای مختلفی به کار گرفته می‌شود، زیرا وزن بار، حجم آن و… بسیار اهمیت دارد. همچنین برخی از خودروها قابلیت حرکت در مسافت‌های طولانی را ندارند. به همین دلیل خودروهای زیر برای باربری تهران به زنجان در شرکت باربری ایرانکس استفاده می‌شوند:

کرایه وانت بار از تهران به زنجان

وانت بار تهران به زنجان برای حمل بارهای نسبتا سبک و با حجم مشخص ایده آل هستند.

کرایه باربری یخچالدار از تهران به زنجان

در صورت نیاز می‌توانید از باربری یخچالدار برای باربری کالاها و تجهیزات خاص استفاده کنید که باید در دمای خاصی حمل شوند.

کرایه تریلی و کامیون از تهران به زنجان

برای حمل بارهای سنگین وزن و یا بارهایی که حجم زیادی دارند، باید از کرایه تریلی و کامیون استفاده کرد. معمولا تناژ این خودروهای باربری از ۷ تن بالا هستند.

هزینه و قیمت حمل بار و باربری تهران به زنجان

همانطور که می‌دانید، تعرفه باربری تهران به زنجان توسط اتحادیه اعلام می‌شود. اما با توجه به اینکه نوسانات اقتصادی در کشور وجود دارد، هزینه باربری تهران به زنجان تغییر می‌کند. این نوسانات بیشتر در قیمت سوخت دیده می‌شود، اما شرایط آب و هوایی، ایام تعطیل و عواملی از این قبیل نیز موثر هستند. برای اطلاع از نرخ کرایه باربری تهران به زنجان می‌توانید با شماره تماس‌های شرکت تماس بگیرید.

باربری تهران به زنجان با بیمه نامه

هنگام حمل بار تهران به زنجان باید از امنیت بارهای خود مطمئن شوید. به همین منظور توصیه می‌شود از شرکت باربری بیمه نامه حمل بار درخواست کنید. در صورتی که شرکت باربری قادر به ارائه بیمه بار معتبر به مشتریان خود نباشد، یعنی کار آن شرکت غیرقانونی است. علاوه بر آن، در صورت گم شدن بارها، آسیب دیدن آنها و غیره، شرکت پاسخگو خواهد بود و مشتری می‌تواند خسارت دریافت کند. هزینه بیمه نامه نیز به هزینه حمل بار تهران به زنجان افزوده می‌شود اما در عوض امنیت بارهای شما را ضمانت می‌کند.

ثبت سفارش و شماره تماس باربری تهران به زنجان

باربری و حمل بار تهران به زنجان : اگر می‌خواهید از نرخ کرایه وانت بار تهران به زنجان اطلاعاتی کسب کنید یا به دنبال دریافت مشاوره رایگان هستید و می‌خواهید سفارش خود را ثبت کنید، با شماره تماس‌های زیر تماس بگیرید. کارکنان ما در هر ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ایرانکس می‌توانید با خط ویژه دفتر مرکزی این شرکت تماس حاصل کنید.

۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶ خط ویژه ( ۲۰ خط )
همچنین می‌توانید از طریق این شماره همراه اقدام به سفارش خدمات حمل بار کنید.

۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱

امتیاز دهی

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!