باربری و حمل بار تهران به بندرعباس

باربری تهران به بندرعباس

باربری تهران به بندرعباس یکی از خدماتی است که توسط شرکت باربری ایرانکس به مشتریان ارائه می‌شود. کسانی که نیاز به باربری تهران به شهرستان دارند، می‌توانند از خدمات متنوع ما بهره ببرند. حمل بار تهران به بندرعباس توسط خودروهای مختلف باربری انجام گرفته و متناسب با میزان بار، ماشین باربری مناسب انتخاب می‌شود.

خدمات باربری تهران به بندرعباس ایرانکس

حمل ارزان بار از تهران به بندرعباس توسط کارکنان باتجربه، یکی از خدمات متنوعی است که شرکت باربری ایرانکس برای آسان کردن زندگی مردم ارائه می‌دهد. انواع مختلف بارها و کالاها در هر حجم و اندازه‌ای توسط ماشین‌های باربری ما به نقاط مختلف کشور جابجا می‌شود. برخی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده در این شرکت، عبارت‌اند از:

  • حمل انواع بارهای سبک و سنگین
  • ارائه بیمه نامه معتبر برای تضمین امنیت بارها
  • ارائه مشاوره رایگان
  • قابلیت درخواست ماشین باربری به صورت آنلاین و تلفنی
  • قابلیت پاسخگویی به مشتری از روند تحویل مرسوله

حمل انواع بار از تهران به بندرعباس

مشتریان می‌توانند تمامی بارهای خود را توسط وانت بار تهران به بندرعباس ارسال کنند. کارکنان ما در تلاش هستند که بارهای شما را در اسرع وقت و به سریع‌ترین شکل ممکن به مقصد برسانند. انواع بارهای مختلف هنگام حمل بار بین شهری تهران به بندرعباس قابل جابجایی هستند که به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم:

حمل خرده بار از تهران به بندرعباس

برخی از مشاغل ممکن است نیاز به ارسال بار و کالا به بندرعباس داشته باشند. در این صورت می‌توانند از خدمات متنوع ما برای ارسال بارهای مورد نظر خود در مدت زمان مشخص اقدام کنند.

حمل اثاثیه و اسباب کشی از تهران به بندرعباس

اگر به دنبال یک شرکت باربری مناسب برای اثاث‌کشی از تهران به بندرعباس هستید، می‌توانید باربری خود با خیال راحت به ما بسپارید. کارکنان ما می‌توانند اسباب و اثاثیه شما را به صورت حرفه‌ای بسته‌بندی کرده و با بهترین کیفیت به بندرعباس ارسال کنند. با بسته‌بندی تخصصی کارکنان ایرانکس و حمل آنها توسط رانندگان با تجربه ما می‌توانید از امنیت اثاثیه خود مطمئن شوید.

حمل بار از تهران به شهرستان‌های بندرعباس

شایان ذکر است که باربری فقط شامل موارد ذکر شده در بالا نیست. شما می‌توانید کالاها و بارهای سبک و یا سنگین خود را به شهرستان‌های مختلف در بندرعباس ارسال کنید. ما می‌توانیم هر نوع باری را با تضمین عدم آسیب‌دیدگی به مقصد مورد نظر شما برسانیم.

حمل بار بین شهری از تهران به بندرعباس با انواع خودروها

فراموش نکنید که میزان بار و حجم آن در امر باربری بسیار اهمیت دارد. بدین منظور متناسب با حجم و میزان بار، خودروی مناسب برای باربری کالاهای مشتریان ارسال می‌شود. همچنین با توجه به اینکه مسیر تهران به بندرعباس راه دور محسوب می‌شود، بهتر است از یک خودروی مناسب استفاده شود. نرخ کرایه باربری تهران به شهرستان های بندرعباس به نوع خودرو بستگی دارد. در باربری ایرانکس انواع خودروهایی که استفاده می‌شوند، عبارت‌اند از:

کرایه وانت بار از تهران به بندرعباس

برای باربری‌های ساده که حجم کمی دارند، از کرایه وانت بار به شهرستان استفاده کنید که هزینه کمتری نیز نسبت به سایر خودروها دارند.

کرایه باربری یخچالدار از تهران به بندرعباس

در برخی مواقع نیاز است که دمای مرسوله‌ها پایین نگه داشته شود مانند حمل مواد غذایی یا …. در این صورت مشتریان می‌توانند از باربری یخچالدار ایرانکس درخواست خدمات کنند.

کرایه تریلی و کامیون از تهران به بندرعباس

برای ارسال بارهای سنگین وزن از تهران به بندرعباس، تریلی و کامیون گزینه مناسبی هستند.

هزینه و قیمت حمل بار و باربری تهران به بندرعباس

تعرفه باربری تهران به شهرستان های بندرعباس توسط اتحادیه باربری مشخص شده است اما عوامل مختلفی در نرخ کرایه ارسال بار از تهران به بندرعباس تاثیر دارند. از جمله مهم‌ترین این عوامل شامل میزان و حجم بار، نوع خودرو، میزان مسافت پیموده شده، هزینه حمل بار توسط کارکنان و … است.

باربری تهران به بندرعباس با بیمه نامه

برای اینکه خیال مشتریان از بابت بارهای خود آسوده شود، شرکت ایرانکس بیمه‌نامه معتبر در اختیار آن‌ها خواهد گذاشت. این بیمه‌نامه تضمین می‌کند که در صورت گم شدن بارها، آسیب دیدن آن‌ها و هرگونه مشکل دیگری که به علت حمل و نقل ایجاد شود، شرکت پاسخگو خواهد بود و مشتری می‌تواند خسارت کالا را دریافت کند. هزینه بیمه نامه نیز به هزینه حمل بار تهران به بندرعباس افزوده می‌شود اما در عوض امنیت بارهای شما را ضمانت می‌کند.

ثبت سفارش و شماره تماس باربری تهران به بندرعباس

اگر می‌خواهید بارهای خود در امنیت کامل و در زمان معین به مقصد مورد نظر خود ارسال کنید، می‌توانید برای اطلاع از هزینه باربری تهران به بندرعباس و ثبت سفارش خود، به صورت آنلاین اقدام کنید و یا با شماره‌های ۵۵۲۰۴۰۰۶-۰۲۱ خط ویژه (۲۰ خط) و ۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱ تماس بگیرید.

امتیاز دهی

خدمات باربری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x