باربری کرج – حمل بار و اثاثیه کرج به شهرستان

باربری کرج

استان البرز به عنوان یکی از استانهای همجوار تهران، عنوان ایران کوچک را به خود اختصاص داده است. نیاز باربری کرج به تهران و باربری کرج به شهرستان در بین خدمات باربری در این استان بیشترین تقاضا را دارد. اسباب کشی در کرج نیز از ملزومات خدمات باربری بین شهری کرج می باشد . اغلب باربری هایی که در کرج مشغول به کار هستند در امر اثاث کشی کرج و حمل بار در کرج مشغول فعالیت هستند.

لیست کرایه دربستی وانت نیسان کرج به برون شهر

شهر کرایه
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به زنجان ۱،۷۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به ساری ۲،۱۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به سمنان ۱،۸۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به سنندج ۲،۲۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به شهرکرد ۲،۴۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به شیراز ۳،۲۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به قزوین ۱،۰۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به قم ۱،۴۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به کاشان ۲،۰۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به تهران ۸۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به کرمان ۴،۶۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به کرمانشاه ۲،۳۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به گرگان ۲،۳۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به مشهد ۳،۳۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به همدان ۲،۱۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به یاسوج ۳،۲۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به یزد ۳،۱۰۰،۰۰۰
شهر کرایه
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به آستارا ۲،۲۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به آمل ۲،۱۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به اراک ۲،۲۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به اردبیل ۲،۳۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به ارومیه ۲،۳۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به اصفهان ۲،۱۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به اهواز ۳،۹۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به ایلام ۲،۶۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به بجنورد ۳،۲۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به بندرعباس ۵،۸۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به بوشهر ۵،۳۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به بیرجند ۴،۷۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به تبریز ۲،۲۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به چالوس ۱،۷۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به خرم آباد ۲،۳۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به رشت ۱،۷۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان کرج به زاهدان ۷،۶۰۰،۰۰۰

خدمات باربری و حمل بار کرج

اتوبار ایرانکس ، در زمینه حمل بار کرج به تهران و شهرستان آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد . هر گونه خدمات اسباب کشی ، حمل بار و لوازم شرکت ها ، باربری قطعات و ماشین آلات صنعتی و کشاورزی ، باربری شرکت های صنعتی کرج و البرز ،حمل مبل به شهرستان و … را می توانید از شرکت حمل بار ایرانکس بخواهید .

باربری درتمام مناطق کرج

همانطور که پیش تر گفته شد ، استان البرز از جمعیت نسبتا بالایی برخوردار است.این استان دارای منطقه ها و شهر های مختلفی است و ساکنین این مناطق نیازمند شرکت های باربری کرج به شهرستان هستند تا بتوانند با خیال آسوده وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از هر نقطه از کرج به هر نقطه از ایران پهناور ارسال کنند. شعبه کرج شرکت حمل بار ایرانکس در پایانه باربری واقع شده است و در کلیه مناطق شهر کرج آماده ارائه خدمات باربری و حمل بار است. در صورت نیاز به باربری در شمال ، جنوب ، شرق و باربری در غرب کرج کافی ست با ما تماس بگیرید.

باربری کمالشهر کرج

کمالشهر کرج یکی از قدیمی ترین محله های کرج می باشد که با نام کمال آباد نیز شهرت دارد . این منطقه دارای خانه های مسکونی و همچنین شهرک های صنعتی من جمله شهرک صنعتی بهارستان است. برای حمل بار و باربری در کمالشهر کرج و همچنین حمل بار از شهرک های صنعتی کرج به شهرستان و حمل بار البرز به تهران و حمل بارهای سبک و سنگین بین شهری می توانید با دفتر شرکت ما تماس بگیرید .

باربری فردیس کرج

یکی از مناطقی که شرکت ایرانکس در جهت حمل بار به شهرستان فعالیت دارد ، منطقه فردیس کرج می باشد. این منطقه علاوه بر مناطق مسکونی که دارد، به علت وجود شهرک صنعتی صفادشت در انتهای جاده ملارد، از نظر باربری شهرک های صنعتی کرج به شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است.ما با ارائه کلیه خدمات باربری در فردیس کرج با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان به آسایش و رفاه شما مشتریان عزیز می اندیشیم.

باربری شاهین ویلا کرج

از دیگر مناطق شهر کرج می توان به منطقه شاهین ویلا اشاره کرد. این منطقه تقریبا در مرکز شهر واقع شده است. شرکت ایرانکس خدمات حمل بار و اثاثیه منزل از باربری شاهین ویلا کرج به شهرستان ها انجام می دهد.

باربری مصباح کرج

منطقه مصباح کرج از مناطق مرکزی شهر می باشد که اغلب خانه های مسکونی در این نقطه قرار گرفته اند . این شرکت در این منطقه بیشتر خدمات حمل اسباب و اثاثیه بین شهری کرج را انجام می دهد.

باربری عظیمیه کرج

عظیمیه جزء مناطقی است که در شمال شرق کرج واقع شده است و منطقه یک کرج است. این منطقه در دامنه های البرز واقع شده است و به همین دلیل از آب و هوای خوبی برخوردار می باشد و این امر موجب شده تا در این منطقه، مراکز تجاری و خرید زیادی بوجود آید. ساکنین منطقه عظیمیه کرج نیز می توانند برای خدمات باربری بین شهری البرز و حمل اثاثیه منزل از البرز  به شهرستان با شرکت حمل بار ایرانکس تماس بگیرند. شرکت ایرانکس در این منطقه آماده ارائه خدمت به عزیزانی است که نیاز به شرکت باربری دارند که بارها و وسایل و اثاثیه منزل شان را به شهرستان ارسال نمایند.

باربری گوهردشت کرج

منطقه گوهردشت کرج یکی از مناطق شمالی کرج می باشد. در این منطقه دانشگاه ها و شرکت های متعددی وجود دارد که ممکن است نیاز به باربری داشته باشند که بتوانند کالاها و اسباب خود را از کرج به شهرستان ارسال نمایند.

باربری حصارک کرج

حصارک کرج از یک طرف به خیابان بهشتی یا همان جاده قدیم قزوین متصل است. مرکز واکسن سازی و سرم سازی رازی در این منطقه واقع شده است . برای حمل بار به شهرستان از منطقه ی حصارک کرج ، کافی ست با دفتر باربری بین شهری ایرانکس تماس بگیرید.

باربری مهرشهر کرج

مهرشهر نیز یکی دیگر از مناطق مسکونی شهر کرج می باشد. هموطنان ساکن این منطقه نیز می توانند برای ارسال بار از کرج به شهرستان از باربری و حمل بار ایرانکس استفاده نمایند. از جابجایی اثاثیه منزل به شهرستان تا حمل وسایل و ابزار کشاورزی و کارخانه ها و دستگاه های پزشکی توسط شرکت ایرانکس انجام می شود .

باربری کرج به شهرستان

باربری کرج به شهرستان یکی از پرکاربرد ترین حمل بارهایی است که در کرج انجام می شود . شرکت ایرانکس نیز به دلیل رفع نیاز هموطنان عزیز و تکمیل خدمات خود در امر جابجایی و حمل بار ، این خدمات را نیز به صورت گسترده انجام می دهد .عزیزانی که قصد حمل بار از کرج به هرکدام از شهرستان های ایران را دارند ، می توانند از خدمات این شرکت استفاده کنند . برای مشتریانی که به صورت دائمی از خدمات ما استفاده نمایند ، تخفیفات و هدایای ویژه ای در نظر گرفته شده است.

باربری استان البرز به تهران

عزیزانی که نیاز دارند بار خود را به کمک باربری به تهران ارسال کنند، می توانند حمل بار ایمن را با ما تجربه کنند. حمل اثاثیه منزل به تهران در شرکت ما با انواع خودروهای حمل بار اعم از وانت نیسان ، کامیونت و کامیون و … ، انجام می شود . تهران به عنوان پایتخت ، یکی از شهرهای کلیدی و مهم در ارسال بار است . از طرف دیگر به دلیل همسایگی تهران و کرج ، تبادل بار در این دو شهر بسیار زیاد است . از جمله بارهای ارسالی بین تهران و کرج می توان به حمل بار و اثاثیه منزل از کرج به تهران ، باربری از شهرک های صنعتی کرج به تهران با انواع خودرو های باری و … اشاره کرد .

باربری کرج به مشهد

یکی دیگر از شهرهایی که به عنوان شهر مقصد در باربری کرج به شهرستان مورد اهمیت قرار می گیرد، شهر مشهد می باشد . برای ارسال بار از کرج به مشهد با ما تماس بگیرید . حمل انواع بار و اثاثیه منزل از کرج به مشهد ، حمل انواع بارهای صنعتی ، محصولات خام کشاورزی و … تخصص باربری ایرانکس است .

باربری کرج به اصفهان

از دیگر شهرهای که می توان برای ارسال بار از کرج ، نام برد ، اصفهان است . اصفهان به دلیل کلان شهر بودن یکی از مراکز تبادل کالا و ارسال بار است . برای حمل بار و باربری کرج به اصفهان نیز می توانید روی ما حساب کنید .

باربری از کرج به کرمانشاه

یکی از مناطق غربی کشور که از کرج به آن بار ارسال می شود ، استان کرمانشاه است . این استان به دلیل هم مرز بودن با کشورهای غربی و جابجایی بین المللی کالا ، برای باربری کرج به کرمانشاه بسیار مناسب است . معمولا بارهایی که به این منطقه ارسال می شود، برای ارسال به کشور عراق ارسال می شود . اما بارهای نیز هستند که برای ارسال به خود کرمانشاه فرستاده می شوند .

باربری کرج به اهواز

یکی از مسائل مهمی که در باربری بین شهری دیده می شود ، باربری و تبادل بار بین کلان شهرها و شهرهای پرجمعیت است . اهواز نیز به عنوان یکی از شهرهای اصلی در تبادل کالا ، از شهرهایی است که از کرج ارسال بار دارد. برای باربری کرج به اهواز از انواع خودروهای باری استفاده می شود .

لیست قیمت حمل بار و باربری کرج به شهرستان

در جدول زیر قیمت و هزینه باربری کرج به شهرستان در چند شهر را مشاهده می نمایید . هزینه باربری کرج با وانت نیسان و ایسوزو به صورت کارشناسی شده و بر اساس قیمت های اتحادیه محاسبه شده است . تعرفه باربری کرج به شهرهای دیگر را می توانید در لیست قیمت کرج به شهرستان ایرانکس مشاهده نمایید .

خدمات بابری و اتوبار در تهران

باربری تهران

کلیک کنید

باربری و حمل بار اصفهان

باربری اصفهان

کلیک کنید

باربری شیراز

باربری شیراز

کلیک کنید

باربری و حمل بار مشهد

باربری مشهد

کلیک کنید

باربری کرج باوسایل نقلیه باربری مختلف

برای اینکه بتوان برای بارهای مناسب ، قیمت مناسب داشته باشیم ، انتخاب نوع خودروی متناسب با آن بار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر نوع وسیله نقلیه مناسب با بار باشد ، هزینه های مشتریان مناسب تر می شود . شرکت ایرانکس با پیشنهاد خودروی مناسب برای بار شما مناسب با نوع و حجم بار ، می تواند به شما عزیزان یاری برساند .

وانت بار و نیسان بار کرج

وانت بار و نیسان بار کرج برای ارسال بارهای حجیم سبک و یا سنگین و کم حجم استفاده می شود . حمل مبل به شهرستان ، حمل لوازم منزل با حجم کم ، باربری دستگاه های صنعتی تا حدود ۲ تن ، حمل وسایل و اثاثیه اداری ، حمل کارتن به تعداد محدود و … از جمله مواردی است که می توان از وانت بار به عنوان وسیله نقلیه باربری استفاده کرد. برای مشاهده لیست قیمت میتوانید به صفحه قیمت وانت بار کرج مراجعه نمایید.

باربری یخچالدار کرج

برای حمل بارهای یخچالی نیاز به خودرو های نیسان و ایسوزوی یخچالی است که خدمات باربری یخچالدار کرج را انجام دهند . بارهای یخچالی عموما بارهایی هستند که در دمای زیر ۲۰ درجه نگهداری می شوند. این دما در مواد مختلف متفاوت است . مثلا قارچ در دمای بالای صفر نگهداری می شود ولی گوشت منجمد در دمای زیر صفر باید حمل شود . خودرو های یخچالدار در دو نوع بالای صفر و زیر صفر هستند که بنا به دمای مورد نیاز بار، انتخاب می شوند.

باربری کامیون، تریلی و خاور کرج

برای ارسال بار و کالاهایی که حجم بالا و وزن بالای دو تن دارند باید از باربری کامیون ، خاور و تریلی کرج ارسال کرد . معمولا این نوع بارها از کارخانجات و یا شهرک های صنعتی به شهرستان ارسال می شوند . معمولا هزینه باربری با کامیون و تریلی و خاور از کرج به شهرستان بر اساس قیمت پایانه باربری کرج و به صورت روزانه استعلام می شود .

باربری ماشین های سنگین در کرج

شهرک های صنعتی کرج و البرز ، برای ارسال بارهای سنگین خود می توانند از باربری ماشین های سنگین استفاده نمایند. استان البرز دارای تعداد زیادی واحد های تولیدی صنعتی در شهرک های صنعتی کرج است که البته برخی از آنها در داخل شهر کرج نیز یافت می شود . شرکت ایرانکس در تمامی این شهرک ها آماده خدمت رسانی است . از جمله این شهرک ها می توان به باربری شهرک صنعتی ماهدشت ، باربری شهرک صنعتی نور ، باربری شهرک صنعتی بهارستان کرج ، باربری شهرک صنعتی هشتگرد ، باربری شهرک صنعتی زیبادشت ، باربری شهرک صنعتی صفادشت کرج ، باربری شهرک صنعتی سیمین دشت ، باربری شهرک صنعتی گلگون ، باربری شهرک صنعتی اشتهارد و باربری شهرک صنعتی نظر آباد اشاره کرد .

بیمه باربری و حمل بارکرج

برای ارسال بار، اغلب این نگرانی وجود دارد که اگر بار خسارت ببیند، زیان فرستنده یا گیرنده بار از چه طریقی باید پرداخت شود . شرکت ایرانکس تمامی بارهای خود را بیمه باربری و حمل بار ، می کند. مقدار بیمه بر اساس نوع بار  ارزش بار و خواسته مشتری محاسبه می شود . این شرکت تا مبلغ ۵ میلیون تومان بیمه رایگان را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد .

شماره تماس باربری و اتوبار کرج

برای اطلاع از قیمت های به روز و سفارش بار خود می توانید با شرکت حمل و نقل ایرانکس تماس بگیرید .

۰۲۶-۳۲۷۱۳۷۷۲

۰۲۶-۳۲۷۳۲۷۰۲

۰۹۱۹-۴۳۰۲۱۰۱

شماره تماس دفتر مرکزی تهران باربری ایرانکس

۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶   خط ویژه ( ۲۰ خط )

کرایه ماشین یخچالدار در کرج

باربری یخچالدار کرج

کلیک کنید

کرایه نیسان و وانت بار کرج

وانت بار کرج

کلیک کنید

کرایه کامیون و تریلی و خاور در کرج

باربری تریلی و کامیون کرج

کلیک کنید

باربری و اتوبار کرج ایرانکس فقط در شهر کرج خدمات ارائه می‌دهد؟

باربری کرج ایرانکس در تمامی شهرهای استان البرز و سه شهر دیگر تهران، اصفهان و شیراز ارائه می دهد. همچنین امکان درخواست انواع خودروهای باری نیز در ارائه خدمات باربری کرج و باربری و حمل بار کرج به شهرستان وجود دارد.

باربری کرج ایرانکس در کدام مناطق فعال است ؟

باربری و اتوبار کرج ایرانکس در محدوده میدان استاندارد کرج پشت میدان تره بار مرکزی کرج در حال فعالیت است. قبول سفارش این شرکت از تمامی نقاط استان البرز، به سراسر ایران انجام می شود.

شماره تماس باربری کرج ایرانکس چند است؟

برای اطلاع بیشتر از خدمات ما با شماره ۳۲۷۱۳۷۷۲-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید.
4.6/5 - (21 امتیاز)

خدمات باربری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x