کرایه وانت بار تهران | نرخ کرایه نیسان در تهران

کرایه وانت و نیسان در تهران

آیا به دنبال کرایه وانت پیکان و نیسان برای حمل بارتان هستید؟ می‌دانید باید از کجا دنبال یک وانت بار خوب بگردید؟ آیا می‌دانستید که امکان کرایه نیسان بار اینترنتی نیز فراهم شده است؟ ما خدمات کرایه وانت بار و نیسان را نیز برای شماارائه میدهیم.در ادامه برای اطلاع از نرخ کرایه وانت بار تهران با ما همراه باشید.

شهر کرایه
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به زنجان ۱،۹۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به ساری ۱،۹۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به سمنان ۱،۷۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به سنندج ۲،۳۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به شهرکرد ۲،۲۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به شیراز ۲،۹۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به قزوین ۱،۲۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به قم ۱،۲۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به کاشان ۱،۸۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به کرج ۷۵۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به کرمان ۴،۴۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به کرمانشاه ۲،۲۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به گرگان ۲،۱۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به مشهد ۳،۰۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به همدان ۱،۹۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به یاسوج ۳،۱۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به یزد ۲،۸۰۰،۰۰۰
شهر کرایه
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به آستارا ۲،۵۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به آمل ۱،۹۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به اراک ۱،۹۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به اردبیل ۲،۶۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به ارومیه ۲،۵۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به اصفهان ۱،۹۵۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به اهواز ۳،۷۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به ایلام ۲،۷۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به بجنورد ۲،۲۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به بندرعباس ۵،۵۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به بوشهر ۵،۰۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به بیرجند ۴،۵۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به تبریز ۲،۵۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به چالوس ۱،۹۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به خرم آباد ۲،۱۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به رشت ۲،۰۰۰،۰۰۰
نرخ کرایه وانت نیسان تهران به زاهدان ۷،۵۰۰،۰۰۰

کرایه وانت بار یا نیسان بار ارزان در تهران

کرایه وانت بار و کرایه نیسان بار ارزان برای حمل بار گزینه‌ای بسیار مناسب است. البته این مسئله بستگی به میزان حجم و وزن بار مورد نظر دارد. از طرفی به دلیل ممنوعیت حمل و نقل وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر در طول روزهای کاری افراد به اجبار باید به کرایه وانت و نیسان روی بیاورند. شما به دو صورت می‌توانید اقدام به کرایه وانت بار و کرایه نیسان کنید.

  • کرایه وانت بار تهران با کارگر

کرایه وانت‌بار با کارگر برای مواقعی مناسب است که شما امکان بار زدن و تخلیه بار را ندارید. در مواردی نظیر انتقال محصول و کالاهای خریداری شده کارگران فروشگاه اقدام به بار زدن بار می‌کنند و شما باید برای تخلیه بار حتماً هماهنگ کنید که با خودشان کارگر بیاورند.

  • کرایه وانت بار تهران بدون کارگر

در مواقعی که نیاز به کارگر برای سوار کردن بار به نیسان و وانت و تخلیه آن ندارید بهتر است این مسئله را در هنگام کرایه کردن وانت عنوان کنید تا از صرف هزینه اضافی جلوگیری شود.

چه زمانی وانت بار یا نیسان بار را برای حمل بار انتخاب کنیم؟

انتخاب ماشین برای حمل بار نکته‌ای بسیار مهم است. البته در صورت همکاری با شرکت‌های معتبر نظیر باربری ایرانکس می‌توانید از خدمات مشاوره مورد نیاز بهره‌مند شوید. در خلال این مشاوره خواهید توانست تا بهترین گزینه را برای حمل بارتان انتخاب کنید. اما چه زمانی باید وانت بار یا نیسان بار را برای حمل بار انتخاب کنیم؟ این مسئله به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اولین و مهم‌ترین این موارد حجم بار مورد نظرتان است. همچنین در بخش‌های قبل گفتیم که ممنوعیت عبور و مرور ماشین‌های سنگین باعث می‌شود در برخی موارد به اجبار نیسان و وانت را انتخاب کنید. از طرفی ارسال بار به برخی مناطق شهری از جمله مناطق مسکونی با معابر باریک و کوچه‌های کوچک به وسیله ماشین‌های نیمه‌سنگین و سنگین امکان‌پذیر نیست و شما مجبورید به تعداد دفعات انتقال بار بیفزاید.

نرخ کرایه وانت بار یا نیسان بار در تهران

یکی از مقوله‌های بسیار مهم در زمینه کرایه وانت بار تهران، هزینه حمل بار است. انتقال بار و حمل و نقل آن به عنوان یکی از کسب‌وکارهای بسیار مهم تلقی می‌شود. این مسئله از طرفی سبب سادگی در برنامه‌ریزی و مدیریت حمل بارها برای افراد مختلف در سطح شهر می‌شود. لذا شرکت‌های حمل بار و باربری تهران علاوه بر فعالیت فیزیکی در این عرصه نقش برنامه‌ریز و مشاور حمل و نقل را نیز ایفا می‌کنند. مراقبت از بارها و تعیین بهترین مسیرها و مناسب‌ترین نوع بسته‌بندی برای جابه‌جایی وسایل از دیگر مسائل مهم در حمل و نقل بار است. اما همه این‌ها به ازای هزینه‌های پرداختی توسط مشتریان انجام می‌شوند. در ادامه عوامل تاثیرگذار بر قیمت نرخ کرایه وانت و نیسان بار را بررسی می‌کنیم.

نرخ کرایه وانت بار درون شهری تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

محاسبه هزینه کرایه نیسان بار به پارامترهای مختلفی وابسته است. از جمله این پارامترها می‌توان به مسافت بین مبدا و مقصد اشاره کرد. بدیهی‌ست هر چه این فاصله بیشتر باشد هزینه وانت یا نیسان بار بیشتر خواهد شد. از طرفی ممکن است دو فعالیت باربری با مسافت یکسان طی زمان بیشتری صورت بگیرند. برای مثال ممکن است حمل بار با معطلی‌ها و توقف‌هایی در بین مسیر همراه باشد و زمان بیشتری صرف انتقال بار شود. در چنین مواردی زمان صرف شده مازاد نیز بر تعیین قیمت تاثیر می‌گذارد. این مورد سبب می‌شود تا هزینه کرایه وانت بار در مسیرهای پرترافیک بالاتر از مسیرهای خلوت باشد. فاکتور دیگری که بر تعیین نرخ کرایه وانت بار و نرخ کرایه وانت نیسان درون شهری تاثیر می‌گذارد حجم و وزن بار است. همچنین ماشین به کار رفته برای حمل بار نیز بر قیمت کرایه موثر است. اگر برای حمل بار از کارگر استفاده شود هزینه کارگر نیز به مقدار کل اضافه می‌شود.
البته یکی از گزینه‌های ضروری در حمل بار، بیمه است. در همکاری با شرکت‌های برتر و معتبر اغلب این شرکت‌ها بخش قابل توجهی از هزینه بیمه را تقبل می‌کنند. برای مثال شرکت ایرانکس برای آسودگی خاطر مشتریان خود در هر بارنامه وانت بار و نرخ کرایه نیسان بار، بیمه‌ای ۵ میلیونی را به عنوان هدیه برای مشتریان در نظر دارد.

کرایه وانت بار تهران چگونه محاسبه می شود؟

در هنگام استفاده از وانت کرایه آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. قیمت باربری با توجه به پارامترهای ذکر شده در بالا محاسبه شده و از جمع این مبالغ می‌توان به هزینه کل آن دست یافت. برای مثال هزینه کار کارگر در وانت بار درون شهری تهران معمولاً به ازای هر سه ساعت محاسبه می‌شود و در صورت صرف هر ساعت اضافی مبلغی به آن اضافه می‌شود.

  • کرایه وانت بار در یک منطقه از تهران

نرخ کرایه نیسان سال ۱۴۰۲و کرایه وانت بار نسبت به قبل تفاوت‌هایی کرده است. این تفاوت‌ها ناشی از تغییر قیمت سوخت و همچنین افزایش تورم است. برای دریافت نرخ کرایه نیسان باربری در تهران می‌توانید با شرکت ایرانکس تماس گرفته تا از قیمت ارزان حمل بار مطلع شوید.

  • کرایه وانت بار در شهر تهران

کرایه وانت بار در تهران به دلیل وسعت شهر از تنوع بالایی برخوردار است. معمولاً در شهرهای کوچک نرخ‌های درون شهری حمل مسافر و بار یکسان است. اما در این شهر به دلیل گستردگی مقصدها و تنوع نوع بارها این نرخ متفاوت است. البته این کرایه به نوع شرایط حمل بار نیز بستگی دارد. برای مثال در روزهای بارانی و در صورت حساسیت بار شما باید به کرایه نیسان مسقف باربری روی بیاورید و این هزینه با نرخ کرایه باربری نیسان معمولی متفاوت است.

  • کرایه وانت بار از تهران به شهرهای اطراف

نرخ کرایه نیسان درون شهری تهران را تا حدودی بررسی کردیم. اما خدمات نیسان بار تهران محدود به داخل شهر نشده و می‌توانید از این خدمات برای حمل بار به شهرهای اطراف نیز استفاده کنید. بدیهی‌ست که تعیین نرخ کرایه وانت بار به شهرهای مختلف با توجه به مسافت مورد نظر متغیر است. همچنین قیمت باربری نیسان معمولاً از قیمت وانت پیکان بیشتر است. ایرانکس در باربری تهران به شهرستان و بالعکس خدمات باربری به شهرهای دیگر مانند باربری اصفهان ، باربری شیراز، باربری کرج و … را نیز ارائه میدهد. برای مشاهده لیست قیمت باربری نیسان و وانت به کرج، میتوانید به صفحه قیمت وانت بار کرج مراجعه کنید.

  • نرخ کرایه وانت بار در روزهای تعطیل

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر میزان کرایه وانت بار شرایط زمانی است. برای مثال در روزهای تعطیل سال و در شلوغی‌ها ممکن است میزان کرایه با روزهای معمول تفاوت کند و کمی بیشتر باشد. این روزها شامل روزهای آخر هفته و همچنین تعطیلات آخر سال و تعطیلاتی از این دست هستند.

کرایه نیسان و وانت بار بین شهری

نیسان و وانت بار شهرستان

کلیک کنید

باربری یخچالدار تهران

باربری یخچالدار تهران

کلیک کنید

کرایه تریلی و کامیون در تهران

کرایه کامیون در تهران

کلیک کنید

مناطق تحت پوشش باربری وانت و نیسان بار تهران

وسعت تهران باعث شده است که این شهر به مناطق مختلفی تقسیم شود. این تقسیم‌بندی در مبحث ارائه خدمات و دیگر امکانات رفاهی تاثیرگذار است. خدمات کرایه وانت بار ارزان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ارائه این خدمات به بخش‌ها و مناطق مختلف شهر تقسیم می‌شود. در ادامه مناطق تحت پوشش نیسان باربری ارزان و وانت‌بار شمال، جنوب، شرق و غرب تهران را بررسی می‌کنیم.

  • کرایه وانت و نیسان شمال تهران

با کرایه وانت و نیسان در شمال تهران امکان جابه‌جایی بین مناطق مختلف این بخش از شهر را دارید. خدمات وانت‌بار از جمله خدمات باربری شمال تهران است و همه بخش‌های شمال تهران را پوشش می‌دهد. این مناطق عبارتند از:
مناطق شمال تهران – تجریش – فرمانیه – قیطریه – زعفرانیه – اجودانیه – نیاوران – قلهک – پل رومی – اقدسیه – جماران – چیذر – دارآباد – باغ فردوس – اراج – ازگل – لویزان – مینی سیتی – سوهانک – دروس – داوودیه – دزاشیب – زرگنده – جردن – فرشته – الهیه – کامرانیه – ولنجک – ظفر – صاحبقرانیه – محمودیه – درکه – فرحزاد – سعادت آباد – شهرک غرب – گاندی

  • کرایه وانت و نیسان جنوب تهران

برای جابه‌جایی بارهای خود در جنوب تهران و در مناطق زیر نیز می‌توانید از خدمات کرایه وانت تهران و باربری جنوب تهران استفاده کنید:
مشیریه – کاروان – مسعودیه – افسریه – خانی آباد – نازی آباد – یاخچی آباد – امیر بهادر – کشتارگاه – آذری – اتابک – خراسان – خزانه – فلاح – یافت آباد – شاپور – مولوی – سیروس – آب منگل – دروازه غار – جوادیه – شوش – منیریه – جی – امیریه

  • کرایه وانت و نیسان شرق تهران

مناطق مختلف شرق تهران نیز تحت پوشش خدمات باربری شرق تهران و وانت و نیسان شرق تهران هستند. اما این مناطق کدامند؟
تهران نو – تهرانپارس – نارمک – شهرک امید – پیروزی – آب موتور – گرگان وحیدیه – کالاد – شمس آباد – حکیمیه – نظام آباد – نیرو هوایی – مجیدیه – حشمتیه – افسریه

  • کرایه وانت و نیسان غرب تهران

اگر قصد جابه‌جایی بار و باربری در غرب تهران و مناطق غرب تهران را دارید می‌توانید به راحتی و با تماس با خدمات وانت بار و نیسان بار ایرانکس بارهای خود را جابه‌جا کنید.
پونک – ستارخان – اریا شهر – جنت آباد – شهر زیبا – شهران – طرشت – تهرانسر – گیشا – چیتگر – حصارک – آزادی – فردوس – کن – شهرک اکباتان

  • کرایه وانت بار و نیسان بار مرکز تهران

اجاره وانت بار درون شهری تهران محدود به مناطق بالا نمی‌شود و یکی از مناطق مهم حمل بار، مرکز تهران است که شامل مناطق زیر است:
یوسف آباد – امیرآباد – عباس آباد – جلفا – خواجه عبد اله – بهار شیراز – زرتشت – بهجت آباد – طالقانی – مطهری – سهروردی – آپادانا – توحید – جمهوری – استانبول – امام خمینی – لاله زار – باغ صبا – فاطمی – آرژانتین

بیمه باربری وانت و نیسان بار در تهران

بیمه باربری نیسان و وانت یکی از بخش‌های مهم در خدمات باربری‌ست. به وسیله بیمه باربری نیسان تهران افراد از محافظت از سرمایه و مال خود مطمئن می‌شوند. در ایرانکس به مبحث بیمه اهمیت فراوانی داده می‌شود و در یک همکاری مستمر با بیمه آسیا بارهای تحویل گرفته شده بیمه می‌شوند. بیمه وانت بار و نیسان باربری تهران شرایط خاص خودش را دارد و البته با توجه به ارزش‌گذاری بار میزان بیمه نیز تفاوت می‌کند. ایرانکس به عنوان هدیه‌ای ارزشمند به مشتریان خود بارهای وانت و نیسان بار را تا ۵ میلیون بیمه می‌کند. البته اگر مرسوله‌های شما ارزش مالی بیشتری دارند می‌توانید به ازای تنها اضافه نمودن ۱۲۰۰ تومان به مبلغ بارنامه، میزان بیمه را یک میلیون افزایش دهید.

راهنمای درخواست کرایه وانت و نیسان درون شهری

برای درخواست وانت بار و باربری وانت نیسان بار ابتدا بهتر است در خصوص انتخاب ماشین بهترین تصمیم را بگیرید. پیش از هر چیز ابتدا باید بدانید آیا انتخاب وانت و نیسان برای حمل بارتان مناسب است. این مسئله را به راحتی و با استفاده از مشاوره حمل بار ایرانکس می‌توانید متوجه شوید. برای این کار کافیست با کارشناس حمل و نقل تماس بگیرید. این مشاوره به شما کمک می‌کند تا برای کرایه وانت مسقف یا معمولی تصمیمی درست بگیرید. همچنین در برخی موارد ممکن است شما قصد کرایه نیسان تهران را داشته باشید و پس از مشاوره تصمیمتان تغییر کند. اهمیت این مسئله از آن جهت است که کرایه این دو ماشین با یکدیگر متفاوت است.

  • درخواست تلفنی کرایه وانت و نیسان ارزان در تهران

درخواست وانت بار ارزان و کرایه باربری نیسان به صورت تلفنی نیز یکی از رایج‌ترین روش‌های استفاده از خدمات باربری وانت نیسان است. برای این کار با شماره‌های مربوطه تماس گرفته و با دادن اطلاعات دقیق مبدا و مقصد و اطلاعات بار و اطلاعات دقیق خودتان از خدمات نیسان بار و وانت بار تهران بهره‌مند شوید.
وانت تلفنی ارزان در تهران را می‌توانید از ایرانکس بخواهید. با نگاهی به سایت ایرانکس می‌توانید از مزیت‌های مختلف استفاده از وانت بار تلفنی این شرکت مطلع شوید.
اگر قصد کرایه تلفنی وانت بار و نیسان بار را دارید با شماره ۰۲۱۵۵۲۰۴۰۰۶ تماس حاصل کنید.

  • درخواست و سفارش وانت بار تهران اینترنتی

این روزها اغلب افراد برای دسترسی به خدمات مورد نظر خود از طریق اینترنت و سایت‌های نیازمندی اقدام می‌کنند. این مسئله سبب صرفه‌جویی در زمان می‌شود. از طرفی با مراجعه به سایت‌ یک شرکت خدمات باربری به راحتی می‌توانید امکانات، میزان تجربه و شرایط تحویل و ترخیص بار را مشاهده کنید.
همچنین به راحتی و با مراجعه به بخش تماس با ما خواهید توانست با شرکت مورد نظر ارتباط برقرار کرده و درخواست وانت بار نمایید.


سوالات متداول

ایرانکس در چه شهرهایی خدمات وانت بار ارائه میدهد؟

ایرانکس در باربری تهران به شهرستان و بالعکس خدمات باربری به شهرهای دیگر مانند باربری اصفهان ، باربری شیراز، باربری کرج و …را نیز ارائه میدهد.

شماره تماس باربری نیسان و وانت بار تهران چند است؟

۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶

نرخ کرایه وانت و نیسان در تهران چگونه محاسبه میشود؟

نرخ کرایه وانت به عواملی اعم از توقف ، ساعات ترافیک و... بستگی داشته و نرخ قیمت ثباتی ندارد و به صورت توافقی اعلام می گردد

سایر خدماتی که ضمن کرایه نیسان و وانت در تهران میتوانید درخواست دهید؟

میتوانند ضمن کرایه نیسان و وانت، درخواست کارگر و بسته‌بندی بدهند و از مشاوره رایگان ما جهت کیفیت بهتر خدمات و کاهش زمان و هزینه در جابجایی خود استفاده کنند

4.9/5 - (21 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!