باربری نازی آباد

باربری نازی آباد  وانت بار ایرانکس

وانت بار نازی آباد به عنوان یک باربری فعال در منطقه ۱۶ با تکیه بر رانندگان فنی و خودروهای مجهز بصورت  شبانه روزی و  همه روزه آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد .

هزینه اتوبار نازی آباد در شرکت حمل بار ایرانکس ، با وجود نیسان های برگشتی ، برای شما مشتریان گرامی ، بسیار ارزان است .

قیمت حمل اثاثیه منزل در نازی آباد به شهرستان با نیسان

نرخ کرایه وانت بار تهران در شرکت ایرانکس در لیست قیمت آمده است .

اگر می خواهید با شماره تلفن باربری های جنوب تهران تماس بگیرید ، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید .

شماره تماس دفتر مرکزی باربری نازی آباد ایرانکس

۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶   خط ویژه ( ۲۰ خط )

۰۹۱۹-۴۳۰۲۱۰۱

وانت بار جنوب تهران و نیسان بار نازی آباد با ارائه خدمات مختلف در امر باربری وانت و نیسان و حمل اثاثیه و خرده بار به تمام نقاط ایران و همراه کردن بار ارسالی با بیمه نامه معتبر بیمه آسیا ، گامی در جهت راحتی و امنیت خاطر همشهریان گرامی در جهت ارسال ایمن بار خود برداشته است .

باربری نازی آباد

باربری جنوب تهران با سابقه ای درخشان در امر باربری با وانت و خاور و کامیونت ، برای ارائه خدمات مختلف از قبیل حمل اثاثیه منزل در جنوب  تهران ، شهرری ، باربری نازی آباد ، یافت آباد ، بعثت و باربری و وانت بارجنوب شرق تهران درخدمت همشهریان گرامی می باشد .

جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی برخی باربری ها ، از باربری مجاز جنوب تهران و باربری مجاز نازی آباد استفاده کنید .

ایرانکس در زمینه خدمات مربوط به باربری های جنوب تهران مثل باربری و وانت بار رجایی جنوب و شوش هم فعالیت میکند . وانت بار نازی آباد همانند راستی بار نازی آباد و اتوبار اعتماد نازی آباد نیز از باربری های منطقه ۱۶ محسوب می شوند.

 چنانچه برای ارسال خرده بار از تهران به شهرستان به دنبال باربری هستید می توانید از طریق باربری وطن ، باربری وطن شوش ، باربری وطن تهران و باربری پیام شمس اقدام کنید .

باربری های خرده بار در جنوب تهران خیابان شوش واقع شده است .

نازی آباد را بشناسیم 

نازی آباد یکی از محله های جنوبی شهر یزرگ تهران است که  از سمت جنوب شرقی به محله خزانه ، از سمت جنوب غربی به محله جوادیه و از شرق ، به محله خانی آباد می رسد .

این محله در دهه ۳۰ ساخته شده و بخاطر طرح شهر سازی خاص و ظاهر زیبایی که نسبت به بقیه محله های جنوب تهران دارد ، به عنوان مرفه ترین محله های جنوب تهران شناخته می شود .

مطالب مرتبط

باربری جنوب تهران

هزینه باربری بین شهری

اسنپ وانت بار

باربری شرق تهران

باربری غرب تهران

قیمت حمل اثاثیه منزل

باربری جنوب تهران به شهرستان

اتوبار یافت آباد

باربری قم

باربری جنوب تهران

5/5 - (6 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!