وانت و نیسان بار شیراز

حمل بار درون‌ شهری در شیراز یا ارسال کالا به سایر شهرستان‌های اطراف، با استانداردهای روز دنیا و تضمین عدم آسیب از جمله خدماتی است که شرکت ایرانکس با بهره‌گیری از توان وانت و نیسان بارهای خود در سطح شهر شیراز و استان فارس ارائه می‌کند. شما می‌توانید با اطمینان خاطر ارسال بار خود را در هر سایز و اندازه‌ای درون شهر شیراز یا اطراف آن زیر قیمت مصوب باربری‌ها و با ماشین برگشتی انجام داده و از سلامت کالا مطمئن باشید.

حمل بار وانت شیراز از جمله خدمات اصلی وانت تلفنی شیراز محسوب می شود . ارسال بار با وانت بار شیراز توسط انواع خودروی وانت و کامیونت از شیراز به شهرستان به صورت شبانه روزی انجام پذیر است . کلیه خودرو ها توسط این شرکت بیمه می شوند و شما می توانید با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه ای بار خود را به وانت بار شیراز ایرانکس بسپارید.

برای اطلاع از نرخ کرایه وانت بار شیراز و “باربری بین شهری شیراز” با کارشناسان ما “تماس” بگیرید.

از نیسان بارهای شیراز می توان به وانت تلفنی شهاب شیراز ، وانت تلفنی متین ، وانت تلفنی شهرک گلستان و وانت تلفنی شیراز معالی آباد اشاره کرد که از بهترین وانت بارهای شیراز هستند .

خدمات وانت بار بین شهری شیراز

ما می‌توانیم هر کالایی را که شما مدنظر دارید، در کوتاه‌ترین زمان و با تضمین عدم آسیب‌دیدگی برای شما به هر نقطه از شهر شیراز که می‌خواهید، منتقل کنیم. یکی از خدمات ایرانکس برای وانت و نیسان بار شیراز حمل اسباب و اثاثیه منزل است که در کمترین زمان و با کامل‌ترین کیفیت ممکن و توسط کارمندان متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد.

همچنین شرکت ما با ارائه خدمات تلفنی اتوبار و وانت تلفنی، یکی از نخستین مجموعه‌هایی است که در سطح شهر شیراز هیچ تماسی را بدون پاسخ نمی‌گذارد و رضایت کامل مشتریان را جلب می‌نماید.

یکی دیگر از خدمات ما حمل انواع خرده بار است که توسط سرویس وانت و نیسان بار شیراز صورت می‌گیرد و انواع بارهای مشتریان در کوتاه‌ترین زمان برای آن‌ها حمل و جابه جا می‌شود. نکته قابل توجه این است که استانداردهای حمل و نقل ما، در سطح استانداردهای بین‌المللی بوده و از هر گونه آسیب جلوگیری می‌کند.

باربری نیسان شیراز در شرکت حمل بار ایرانکس چگونه است؟

همانگونه که مطلع هستید شرکت باربری ایرانکس از سال ۱۳۸۴ شمسی شروع به خدمت‌رسانی به هموطنان در جای جای ایران کرده و با گذر زمان اعتماد و اطمینان مشتریان را جلب نموده و جایگاه خود را به عنوان یک برند برتر در حمل‌ونقل تثبیت کرده‌ است. در حقیقت این جایگاه ارزشمند، مدیون کیفیت مطلوب خدمات‌رسانی و بهره‌وری زمان و هزینه‌های مناسب این شرکت در حمل‌ونقل است.

استاندارهای بالا و تجربه کارکنان ما این اطمینان را به شما خواهد داد که وسایل و کالاهای شما بدون کوچک‌ترین آسیب‌دیدگی جابه‌جا خواهند شد. با این حال برای اطمینان خاطر بیشتر، بیمه ایرانکس تضمین می‌کند در صورتی که کالای شما در حین جابه‌جایی و حمل و نقل هرگونه آسیبی ببیند، ضرر و زیان ناشی از آن به سرعت جبران خواهد شد.

اعلام بار نیسان و وانت بار شیراز

بارهایی را که وانت و نیسان بار شیراز حمل می‌کند شامل انواع کالاها و اقلام کوچک و بزرگ هستند که مشتریان با خیال آسوده می‌توانند نسبت به ارسال آن‌ها به هر مقصدی اقدام کنند. از انواع بارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اثاثیه منزل
  • لوازم خانگی
  • کالای وارداتی و صادراتی
  • و…

وانت و نیسان بار از شیراز به شهرستان

همچنین افتخار دیگر شرکت ایرانکس این است که یکی از معدود شرکت‌هایی است که خدمات حمل و نقل از شیراز به شهرستان‌ها و باربری تهران به شیراز را ارائه می‌دهد و در کم‌ترین زمان ممکن با تضمین صحت و سلامت، کالای شما را به مقصد می‌رساند. مقاصد ارسالی کالاها توسط ما از سطح شهرهای اطراف فراتر بوده و استان‌های همجوار و شهرهای کوچک آن‌ها را نیز پوشش می‌دهد.

نیسان و وانت بار شیراز به تهران

همان‌طور که گفته شد، شرکت ایرانکس، استان‌های دیگر از جمله تهران را تحت پوشش خود دارد. برای ارسال بار از شیراز به مقصد تهران، همکاران ما در این شرکت با توجه به حجم و نوع کالا تصمیم‌گیری می‌کنند که کالا مستقیما توسط شرکت حمل شود و یا برای حمل آن با یکی از شرکت‌های همکار هماهنگی صورت گیرد. این همکاری به جهت تضمین کیفیت خدمات است. برای کالاهایی که دارای شرایط ویژه هستند، با توجه به نظر کارشناسان شرکت، از ماشین‌های مجهزتر و خدمات تخصصی‌تر استفاده می‌شود. البته نوع ارسال و هزینه آن برای مشتریان متفاوت خواهد بود. برای آگاهی از نرخ وانت و نیسان بار از شیراز به تهران می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید.

نیسان و وانت بار شیراز به اصفهان

ارسال کالا با وانت و نیسان بار شیراز به اصفهان نیز مستلزم شرایط و قواعدی است که طبق استانداردهای تعریف شده شرکت، همکاران ما برای شما توضیح خواهند داد. اما به طور خلاصه ما این توانایی را داریم که هر نوع کالایی را با توجه به نیازهای مشتریان خود به هر نقطه از استان اصفهان ارسال کنیم و با اطمینان اعلام می‌کنیم یکی از معدود شرکت‌هایی هستیم که درصد آسیب‌دیدگی مرسولات ارسالی‌مان به این استان نزدیک به صفر است.

نیسان و وانت بار شیراز به کرج

ما با افتخار اعلام می‌کنیم که آمادگی داریم با بهره‌گیری از حمل بار با نیسان و وانت بار مجهز، کالاهای مورد نظر مشتریان را از مقصد شیراز به کرج یا بالعکس توسط نمایندگان اختصاصی خود تحویل گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال کنیم.

نیسان بار و وانت بار شیراز به تبریز

یکی دیگر از خدمات ایرانکس ارسال کالا با نیسان بار و وانت بار از شیراز به تبریز است که به دلیل درخواست‌های فراوان مشتریان عزیز در استان فارس و شهر شیراز راه‌اندازی شده است. هدف ما در این فرآیند جلب رضایت مشتریان محترم و به ویژه تولیدکنندگانی است که در راستای صادرات کوشش می‌کنند.

ما علاوه بر حمل بار با خوردو نیسان و وانت بار، ارائه خدمات باربری یخچالدار شیراز را نیز با انواع خودروهای یخچالدار انجام میدهیم.

نرخ کرایه وانت بار از شیراز به شهرستان‌ها

ایرانکس مفتخر است که بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای ارسال انواع کالا به شهرستان‌ها پیشنهاد می‌دهد. این قیمت‌ها در کنار استانداردهای حمل و نقل و تخصص همکاران ما در جلوگیری از آسیب‌دیدگی بار، رضایت مشتریان بسیاری را در پی داشته است. نرخ‌های تعریف شده کاملاً منطبق با نرخ‌های اتحادیه حمل بار بوده و هیچ مبلغ اضافی از مشتریان گرامی بابت خدمات اضافی دریافت نمی‌شود. برای کسب اطلاع از نرخ کرایه وانت بار بین شهری می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید.

چه نکاتی در مورد حمل کالا با نیسان و وانت باعث افزایش قیمت می‌شود؟

ایرانکس این توانایی را دارد که بارهایی با حجم‌ها و سایزهای گوناگون را با تضمین سلامت کالا به هر نقطه‌ای جابه‌جا کند. اما باید توجه داشت که با توجه به اینکه وظیفه ما در شهر شیراز حمل بار با وانت و نیسان بار است، تنها کالاهایی را حمل خواهیم کرد که با استانداردهای خودروهای فوق منطبق باشد. در سال‌های اخیر انواع خودروهای وانت با ظرفیت‌های گوناگون طراحی شده‌اند که به ۳ گروه عمده تقسیم می‌شوند:

  • وانت بارهایی با ظرفیت حمل بار نیم تن
  • وانت بارهایی با ظرفیت حمل بار سه چهارم تن
  • وانت بارهایی با ظرفیت حمل بار بالای یک تن

برای جابجایی و حمل بار در شهر شیراز شرکت ما از دو خودروی قوی به نام تندر ۹۰ و مزدا کارا استفاده می‌کند که از قوی‌ترین ماشین‌های حمل بار با استهلاک پایین محسوب می‌شوند. تندر ۹۰ به راحتی در حدود ۸۰۰ کیلوگرم بار را جا به جا می‌کند. بدنه این ماشین بسیار محکم بوده و مناسب حمل بارهای سنگین طراحی شده است.

اما وانت کارا یا همان وانت مزدا با ظرفیت حمل بار ۱۰۰۰ کیلوگرم محبوب شرکت‌های باربری و حمل اثاثیه منزل است. برای باربری به شهرستان و مصارف روزانه در داخل شهر مزدا حرف اول را می‌زند. با توجه به کارایی بالای مزدا، استفاده از مزدای دو کابین نیز با استقبال روبرو شده که قادر به حمل بار تا ۶۰۰ کیلوگرم است و برای بارهای یک تن به بالا طراحی نشده است. البته نگران نباشید؛ اگر کالای شما خارج از محدوده اندازه و وزن مورد نظر باشد، ما می‌توانیم این کالاها را با بهره‌گیری از شبکه قوی ارتباطی خود، به هر نقطه‌ای که مدنظر شماست ارسال نماییم.

شماره تلفن وانت و نیسان بار شیراز

برای بهره‌مندی از خدمات باربری وانت بار شیراز می‌توانید از روش‌های مختلفی از جمله تماس تلفنی اقدام نمایید. پیشنهاد می‌کنیم این شماره‌ها را در تلفن همراه خود ذخیره کنید تا در صورت نیاز به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

۰۹۱۷-۴۵۶۸۱۰۰

همچنین می‌توانید از طریق این شماره همراه اقدام به سفارش خدمات حمل بار کنید.

۰۹۱۹-۴۳۰۲۱۰۱

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ایرانکس می‌توانید با خط ویژه دفتر مرکزی این شرکت تماس حاصل کنید.
۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶ خط ویژه ( ۲۰ خط )

4.7/5 - (28 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!