وانت بار شمال تهران؛ باربری و حمل بار و اثاثیه شمال تهران

باربری و وانت بار شمال تهران

وانت بار شمال تهران

شمال تهران شامل مناطق ۱ و ۳ از مناطق ۲۲ گانه تهران است که محله های زیادی را در بر می گیرد. شرکت باربری ایرانکس آماده ارائه خدمات باربری شمال تهران میباشد و محدوده ارائه این خدمات تمامی مناطق شمالی شهر تهران است .

همان‌طور که بهتر می‌دانید، تهران جزو بزرگ‌ترین استان‌های ایران بوده و پایتخت کشور است. خود تهران به شهرستان‌ ها و محله‌های بسیار زیادی تقسیم‌بندی می‌شود که هر یک از آن‌ها به‌صورت فراوانی به حمل بار نیاز دارند. اگر بخواهیم باربری در این شهر را تقسیم‌بندی کنیم، ب بایستی بگوییم که حمل بار به شمال تهران‌، جنوب تهران، شرق تهران و غرب تهران انجام می‌شود. خوشبختانه در این استان بسیار بزرگ و وسیع شرکت‌های باربری بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید جهت حمل بار خود به تمامی نقاط تهران از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید. ما در این مطلب قصد داریم در مورد باربری به شمال تهران توضیحاتی را بیان کنیم؛ به‌ همین خاطر پیشنهاد می‌شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید.

باربری-تهران-به-شمال

حمل بار شمال تهران

شمال تهران جزو محله‌های خوش‌نشین استان تهران است و حمل بار نیز به‌وفور در آن‌جا صورت می‌گیرد. طبیعتاً افرادی که در این قسمت زندگی می‌کنند به کیفیت حمل‌ و نقل اهمیت ویژه‌ای داده و به‌دنبال بهترین شرکت باربری در تهران هستند. مجموعه ایرانکس با داشتن سالیان زیادی در سابقه در زمینه حمل‌ونقل با انواع خودرو باربری می‌تواند به بهترین شکل ممکن باربری از نقطه استان تهران به شمال  انجام می‌دهد و شما بابت سالم رسیدن بار خود خیال راحتی خواهید داشت.

خدمات حمل بار به شمال تهران بازار می‌تواند در انواع مختلفی صورت گیرد. به‌ طور مثال باربری به شمال تهران ممکن است برای حمل‌ و نقل وسایل خانگی و جابه‌جایی افراد باشد. در برخی مواقع نیز کارخانه‌ها محصولات تولیدی خود را و به شمال تهران بفرستند. لازم است بدانید که وجود خودروهای باربری مناسب برای هر نوع از بارها از اهمیت بسزایی برخوردار است و همه افراد باید به این نکته توجه خاص داشته باشند. شرکت ایرانکس که به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های باربری تهران و چند سالی‌ است به ارائه  خدمات حمل‌ونقل می‌پردازد، آماده‌ است تا هر نوع بار شما عزیزان را با کیفیت و با استفاده از بهترین خودروهای وانت نیسان خودروهای ایسوزو و… را به شمال تهران منتقل کند. شما می‌توانید برای باربری تهران باربری شمال تهران همین الان به سایت با مجموعه ما در تماس باشید و زمان جابه‌جایی خود را تعیین کنید.

قیمت باربری شمال تهران

تمامی خدمات باربری به هر. از تهران در ایرانکس است با مناسب‌ترین هزینه ممکن انجام می‌شود. درواقع نمی‌توان مبلغ دقیقی را برای هزینه باربری به شمال تهران بیان کرد. چرا که این‌مورد تحت عوامل گوناگونی می‌باشد. اما شما با مراجعه به مجموعه ما می‌توانید خدمات حمل بار را با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت‌های مناسب دریافت کنید. لازم است بدانید که قیمت باربری به تمامی نقاط تهران به‌ ویژه شمال به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به حجم بار، نوع بار وزن بار و خودرویی که به‌منظور این کار مورد استفاده قرار می‌گیرد، اشاره کرد.

خودروهای باربری شمال تهران

اگر این‌موضوع را نمی‌دانید، بایستی به شما بگوییم که انتخاب خودروی متناسب با محصولاتی که قصد حمل  آن‌ها را دارید، بسیار واجب است. شما باید نسبت‌ به این‌موضوع آگاهی‌های لازم را داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است که خسارت‌های مالی زیادی به شما وارد شود. برای مثال جهت حمل بار مواد غذایی به تهران شمال و بهتر است که از وانت‌های مسقف یخچال‌ دار استفاده کنید. چرا که مواد غذایی بسیار حساس بوده و ممکن است پس‌از چندین ساعت قرار گرفتن در معرض نور خورشید و گرما فاسد شوند. در چنین شرایطی مسلماً خسارت‌های زیادی به صاحب بار وارد می‌شود.

از سوی دیگر برخی برای ارزان‌تر شدن باربری ترجیح می‌دهند تا از خودروهای و غیرمناسب و کوچک‌تر استفاده کنند. اما این‌موضوع باعث شده تا این‌موضوع نه‌تنها به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک نمی‌کند، بلکه شما را متحمل پرداخت مبالغ زیادی خواهد کرد.

حمل بار به شمال تهران چگونه انجام می‌شود؟

در شرکت ایرانکس حمل هر نوع بار ام به بهترین شکل ممکن و در امن‌ترین حالتی که و در امن‌ترین حالت انجام می‌شود. در ابتدا نیروهای ایران و با دقت کافی و حساسیت بالا کالاهای موردنظر شما را بسته‌بندی کرده و به‌صورت کاملاً اصولی در خودروهای باربری قرار می‌دهند. فرقی نمی‌کند که مسافت محل موردنظر شما تا شمال تهران چقدر باشد. در این مسافت تمامی هم بار موردنظر شما با سلامت کافی به مقصد خواهد رسید و شما با پرداخت هزینه مناسب می‌توانید بابت حمل بار موردنظر خود خیال راحتی داشته باشید.

خدمات باربری شمال تهران

خدمات ما در شرکت ایرانکس برای حمل بار شمال تهران به شهرستان شامل حمل اثاثیه منزل به شهرستان و حمل انواع بارهای مختلف به اقصی نقاط ایران می شود .

  • حمل اثاثیه منزل شمال تهران

شاید یکی از نگرانی های مردم در جابجایی ها ، حمل وسایل منزل با وسایل حمل و نقل باری به شهرستان است . اولین مورد برای نگرانی ، حمل و چیدمان بارها به طور صحیح در وسیله نقلیه است . مورد دوم حمل صحیح بار ، تا مقصد است. به دلیل ناهموار بودن جاده ها و با وجود چاله ها و دست اندازها ، اغلب ممکن است بارها آسیب ببیند . شرکت باربری ایرانکس با بررسی موضوعات و نگرانی های مشتریان ، سعی در رفع آن ها نموده است . با انتخاب رانندگان مناسب و با تجربه در زمان بارچینی و حمل بار ، توانسته ایم رضایت مشتری عزیز را بدست آورده و نگرانی های آن ها را به حداقل برسانیم .

  • حمل بار و کالا در باربری شمال تهران

وقتی صحبت از حمل کالا و باربری شمال تهران به میان می آید ، باید به دنبال باربری مطمئن و معتبر باشید تا با خیالی آسوده بار خود را به آن ها بسپارید . اگر نیاز به برنامه ریزی دقیق برای زمان بارگیری و تخلیه بار دارید ، می توانید با هماهنگی با یک شرکت حمل بار دقیق و معتبر ، به این مهم دست پیدا کنید . کارشناسان تخصص و با تجربه ما در شرکت حمل بار و باربری شمال تهران ، با ارائه بهترین راهکارها ، شما را راهنما خواهند کرد . با مشاوره رایگان از شرکت ما ، می توانید ، انتخاب عالی داشته باشید .

بهترین اتوبار و باربری شمال تهران

ما همواره برای ارائه خدمات باربری در شمال و شمال غرب تهران سعی داشته ایم بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم  و همین سبب شده است تا از طریق مشتریان راضی خود ، به مشتریان دیگر معرفی شویم . حال می خواهیم بدانیم عنوان بهترین اتوبار و باربری شمال تهران به چه باربری اتلاق می شود و اصولا بهترین باربری کدام است ؟

ما با بیش از ۱۰ سال تجربه در امر حمل بار سبک و سنگین از هر نقطه از ایران به هر نقطه دیگر ، توانسته ایم با ارائه بهترین خدمات خود ، رضایت کامل مشتریان را بدست آوریم . حمل امن و با دقت بار و اثاثیه منزل ، دقت در بارچینی و انتقال به شهر مقصد و رانندگان خوش برخورد و متعهد و با تجربه ، همه و همه سبب شده است تا بتوانیم خدمات خوبی را برای مشتریان خود انجام دهیم و رضایت آن ها را جلب کنیم . این موضوع ، یعنی ارائه خدمات خوب ، خود ، بهترین تبلیغ برای شرکت حمل بار شمال تهران است . زیرا سبب می شود تبلیغات دهان به دهان اتفاق بیفتد و مشتری راضی ، مشتریان دیگر را دعوت به همکاری با شرکت ما می کنند .

باربری ارزان شمال تهران

اگر بخواهیم تنها قیمت را برای باربری در نظر بگریم ، ممکن است گزینه های دیگر را از دست بدهیم . از جمله خدمات خوب ، پشتیبانی قوی و … .  اما با انتخاب باربری ایرانکس، به عنوان شرکت باربری ارزان در شمال تهران می توانید علاوه بر خدمات با کیفیت در امر باربری و حمل بار به شهرستان ، از بهترین و کارشناسی شده ترین قیمت و هزینه حمل بار شمال تهران استفاده نمایید.

مناطق تحت پوشش و پایانه های باربری شمال تهران

وانت بار شمال تهران در منطقه شمال غرب و شمال شرق تهران خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه منزل را از تهران به شهرستان انجام می دهد . تعدادی از مناطق تحت پوشش شرکت وانت بار و باربری ایرانکس در زیر آمده است :

  • باربری تجریش

تجریش ، نام نقطه شمالی تهران است . میدان تجریش ، در انتهای خیابان ولیعصر قرار دارد و یکی از مکان های شلوغ و پر از بازار در تهران است . برای استفاده از خدمات باربری در تجریش و ارسال بار از تجریش به شهرستان ، با ما تماس بگیرید .

  • باربری ولنجک

یکی از محله های شمال غرب تهران که در کوهپایه های قله توچال قرار دارد ، ولنجک است . مردم شریف ولنجک برای اینکه بارهای خود را که شامل اسباب و اثاثیه منزل و یا لوازم شرکت و … می باشد را به هر نقطه از ایران ارسال کنند، می توانند با شعبه باربری ایرانکس در شمال غرب تهران جهت دریافت خدمات باربری در ولنجک تماس بگیرید .

  • باربری زعفرانیه

زعفرانیه یکی از مناطق شمالی تهران است و به علت قرار گرفتن در کوهپایه های رشته کوه البرز ، بسیار مرتفع است و منطقه مسکونی آن تلفیقی از  شهر سازی مدرن و سنتی است. اگر به دنبال باربری در زعفرانیه تهران هستید شرکت ایرانکس از طریق شعبه باربری شمال تهران خدمات حمل بار به شما ارائه میدهد.

  • باربری نیاوران

نیاوران هم یکی دیگر از نقاط شمالی تهران است که در دامنه رشته کوه البرز قرار دارد .خیابان نیاوران ، خیابان اصلی این منطقه از میدان نیاوران تا میدان قدس کشیده شده است . یرای اینکه بتوانید بار خود را توسط باربری در نیاوران به سرتاسر ایران ارسال کنید ، با ایرانکس تماس بگیرید تا از شعبه باربری شمال تهران برای شما ارائه خدمات صورت گیرد.

  • باربری اقدسیه

اقدسیه از مناطقی است که در شمال شرق تهران واقع شده است . ساکنین این مناطق می توانند برای استفاده از خدمات باربری و وانت بار شمال تهران از باربری ایرانکس استفاده نمایند .

  • باربری پاسداران

خیابان سلطنت آباد یا همان خیابان پاسداران امروزی ، از طولانی ترین خیابان های شمال شرق تهران است . مردم عزیزی که در منطقه پاسداران زندگی می کنند ، اگر نیاز دارند بار و اثاثیه منزل خود را به هر کجای ایران ارسال نمایند ، می توانند از خدامت باربری ارزان شمال تهران در شرکت ما استفاده نمایند .

  • باربری کامرانیه

یکی از مناطق لوکس و اعیان نشین در شمال تهران ، کامرانیه است . حمل بار شمال تهران در این منطقه نیز برای ارائه خدمت به هموطنان گرامی آماده است . حمل اثایه منزل ، حمل مبل ، حمل جهیزیه و … از نمونه هایی است که این شرکت برای ارسال آن به شهرستان اقدام می نماید .

  • باربری قیطریه

یکی از قدیمی ترین و منطقه مرفه نشین مناطق شمال تهران که در شهرستان شمیرانات واقع ده است ، منطقه قیطریه است . باربری در قیطریه توسط شعبه باربری شمال تهران ، صورت میپذیرد تا عزیزانی که در محله قیطریه تهران نیز نیاز دارند وسایل خودر ا به شهرستان ارسال نمایند از خدمات ما بی نصیب نمانند.

  •  باربری فرمانیه

فرمانیه هم یکی از مناطق مرفه نشین شمال تهران است .شعبه باربری شمال تهران با ارسال کارگران مجرب و رانندگان متعهد برای هموطنان گرامی ، آن ها را در یک باربری و حمل بار امن ، یاری خواهد رساند .

کرایه نیسان و وانت بار تهران

کرایه نیسان و وانت بار تهران

کلیک کنید

باربری یخچالدار تهران

باربری یخچالدار تهران

کلیک کنید

کرایه تریلی و کامیون در تهران

کرایه کامیون در تهران

کلیک کنید

ماشین های باربری و حمل بار در وانت بار شمال تهران

متداول ترین ماشین های حمل بار در شعبه باربری شمال تهران ایرانکس ، وانت بار ، کامیونت و کامیون حمل بار است . با توجه به نوع بار و حجم آن ، می توانید خودروی مورد نیاز خود را برای ارسال بارسفارش دهید . چنانچه نیاز به راهنمایی دارید ، می توانید با مشاوران ما در باربری و اتوبار ایرانکس تماس بگیرید . آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد که بهترین نوع خودرو برای بارهای شما چه نوع خودرویی است .

  • کرایه وانت بار شمال تهران

اگر بار شما در حد یک نیسان یا وانت است ، می توانید بار خود را با نیسان بار شمال تهران ، ارسال نماید . بارهایی با تناژ کمتر از ۲ تن ، در این رده قرار می گیرند . کرایه وانت و نیسان بار تهران به شهرستان در لیست قیمت ایرانکس آمده است . برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما مشاوره کنید .

  • کرایه باربری یخچالدار شمال تهران

یکی از خدمات ویژه شرکت باربری شمال تهران ، حمل بار یخچالی با دماهای خاص و ویژه بالا و پایین صفر با خودروهای مخصوص یخچالدار است . خودروهای یخچالی انواع مختلفی دارد . وانتبار و نیسان بار یخچالی ، کامیونت یخچالدار و کامیون یخچالی از جمله این نوع خودرو ها هستند . شرکت ایرانکس برای ارائه خدمات باربری یخچالدار در شمال تهران انواع خودروهای یخچالدار را برای طالبان این نوع خدمات در نظر گرفته است و هر کدام از این خودرو ها کاربرد خاص خود را دارند . برای اطلاع بیشتر در مورد نوع خودرو و کرایه باربری یخچالدار شمال تهران می توانید با همکاران ما تماس بگیرید .

  • کرایه خاور، کامیون و تریلی شمال تهران

اگر بار شما بیشتر از ۲ تن بار باشد، و یا اثاثیه کامل منزل باشد ، می توانید از خاور ، کامیون و یا تریلی استفاده نمایید . کرایه انواع خودروهای سنگین برای باربری در شمال تهران و بطور کلی باربری در تهران و باربری کرج به صورت روزانه محاسبه می شود.

همچنین بخوانید: لیست باربری های تهران

باربری شمال تهران به شهرستان

باربری شمال تهران ، تمامی مناطق شمال تهران ، شمال شرق و شمال غرب تهران را پوشش می دهد . این شرکت در همه ایام و حتی روزهای تعطیل ( با رزرو قبلی ) سفارش مشتریان خود را برای تمامی مقصدها ارسال می کند . ما با سابقه چند ساله در زمینه حمل و نقل و با داشتن کادری مجرب و متعهد و با استفاده از انواع خودروهای باری و یخچالی برای ارسال بار و ارائه خدمات باربری شهرستان یا بین شهری در خدمت مشتریان و ساکنین محترم شمال تهران می باشد. اتوبار شمال تهران زیر نظر اتحادیه باربری تهران فعالیت می کند .

قیمت و هزینه باربری شمال تهران

اگر برای جابجایی و حمل بار به کرایه وانت بار در تهران و یا کرایه وانت و نیسان بار شهرستان به لیست قیمتی نیاز دارید ،کافی ست به لیست قیمت باربری تهران نگاهی بیندازید . ما نرخ جابجایی وانت در ۲۴۰ شهر اصلی ایران را برای شما مشخص کرده ایم و شما در هرجایی از شمال تهران که باشید ، می توانید از خدمات وانت بار ایرانکس بهره مند شوید . در جدول زیر قیمت برخی شهرها در باربری و وانت بار شمال تهران آمده است .

  قیمت وانت نیسان قیمت خاور
قیمت باربری تهران به کرج ۲۰۰ هزار تومان ۵۰۰ هزار تومان
قیمت باربری تهران به اصفهان ۵۵۰ هزار تومان ۹۵۰ هزار تومان
قیمت باربری تهران به شیراز ۱ میلیون تومان ۱۹۰۰ هزار تومان

 

بیمه اتوبار و باربری در شمال تهران

کالاهایی که توسط انواع وانت و کامیون از شمال تهران به شهرستان ارسال شوند ، تحت پوشش بیمه آسیا خواهند بود  و چنانچه ارزش کالاهای ارسالی برای وانت بیش از ۵ میلیون تومان و برای کامیون بیش از ۲۰ میلیون تومان می باشد می بایست از طرف سفارش دهنده و یا صاحب بار در زمان سفارش به دفتر باربری اعلام گردد تا کل ارزش کالا در بارنامه ثبت شود .

شماره تلفن باربری شمال تهران

۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶    خط ویژه ( ۲۰ خط )

۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱

باربری جنوب تهران

باربری جنوب تهران

کلیک کنید

بابری شرق تهران

باربری شرق تهران

کلیک کنید

باربری غرب تهران

باربری غرب تهران

کلیک کنید

5/5 - (18 امتیاز)

خدمات باربری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x