باربری و حمل بار تهران به مازندران

باربری تهران به مازندران

اگر قصد اثاث کشی از تهران به مازندران را دارید و به دنبال حمل بار به شهرستان هستید و نرخ کرایه باربری برای شما مهم است، با کارشناسان شرکت ایرانکس هماهنگ کنید.

خدمات باربری تهران به مازندران ایرانکس

باربری ایرانکس به مشتریان عزیزی که قصد حمل بار بین شهری و اثاث کشی از تهران به مازندران را دارند انواع خدمات متنوعی را ارائه می‌کند.

حمل انواع بار از تهران به مازندران

اگر می‌خواهید از حمل بار بین شهری تهران به مازندران اطلاع داشته باشید. لیست انواع بار شرکت باربری ایرانکس از این قرار است:

  • اثاث کشی از تهران به مازندران شامل لوازم و اثاثیه منزل از قبیل کمد، بوفه، تخت، مبل و حمل جهیزیه
  • انواع دستگاه‌های کوچک و بزرگ پزشکی
  • اثاثیه شرکت‌ها و ادارات
  • انواع دستگاه‌های صنعتی
  • انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات کشاورزی
  • لوازم و ابزارهای ساختمانی و آهن آلات
  • مواد خام کشاورزی و دامداری
  • مواد اولیه کارخانجات

حمل خرده بار از تهران به مازندران

شرکت باربری ایرانکس در زمینه حمل خرده بار از تهران به مازندران فعالیت نمی‌کند. با این وجود کارشناسان شرکت ایرانکس می‌توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

حمل اثاثیه و اسباب کشی از تهران به مازندران

شرکت ایرانکس با وانت نیسان و انواع کامیونت‌های مسقف و روباز برای اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل، لوازم اداری، دستگاه‌های صنعتی، دستگاه‌ها و لوازم پزشکی، خدمات گلخانه‌ای و فروشگاهی آمادگی دارد.

حمل بار از تهران به شهرستان‌های مازندران

شرکت باربری ایرانکس می‌تواند انواع بارهای شما را به مقصد تمامی شهرستان‌های مازندران ارسال کند. تعرفه باربری تهران به مازندران و شهرهای مختلف آن مشخص است. با این وجود با تخفیف‌های شرکت ایرانکس شما می‌توانید حمل ارزان بار را تجربه کنید.

حمل بار بین شهری از تهران به مازندران با انواع خودروها

کرایه وانت بار از تهران به مازندران

شرکت باربری ایرانکس نرخ کرایه وانت بار تهران به مازندران را با تخفیف ویژه‌ای محاسبه می‌کند. شما برای آگاهی از نرخ کرایه وانت بار به شهرستان، به سایت شرکت مراجعه کرده و یا با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

کرایه باربری یخچالدار از تهران به مازندران

خودروهای یخچال‌دار، هزینه بیشتری دارند و سوخت بیشتری هم مصرف می‌کنند. تعرفه باربری شرکت‌های حمل بار بین شهری تهران به مازندران، برای خودروهای یخچال‌دار بیشتر است. با این وجود نرخ کرایه باربری شرکت ایرانکس برای خودروهای یخچال‌دار، با تخفیفاتی حساب می‌شود. هدف ایرانکس این است که هزینه باربری مشتریان کاهش پیدا کرده و مشتری از حمل ارزان بار توسط ایرانکس احساس رضایت داشته باشد.

کرایه تریلی و کامیون از تهران به مازندران

نرخ کرایه باربری برای کرایه تریلی و کامیون از مؤلفه‌های مختلفی تبعیت می‌کند. مقدار بار و مسافت طی شده و سایر هزینه‌های جاری در حمل بار و اثاث کشی از تهران به مازندران نقش دارند. تعرفه باربری برای انواع خودرو نیز در هزینه حمل بار نقش دارد. کرایه وانت بار با تریلی و کامیونت مسلماً خیلی تفاوت دارد.

هزینه و قیمت حمل بار و باربری تهران به مازندران

نرخ کرایه باربری بستگی به حجم بار، نوع خودرو، مسافت طی شده، تعداد کارگر مورد نیاز، زمان حمل بار و بسیاری دیگر از مؤلفه‌ها دارد. با این حال تعرفه باربری در ایرانکس حداقل بوده و از تعرفه‌های رایج پایین‌تر است. حمل ارزان بار از تهران به مازندران و کسب رضایت مشتری برای شرکت ایرانکس از هر مساله‌ای مهم‌تر است.

باربری تهران به مازندران با بیمه نامه

شرکت باربری ایرانکس با بیمه آسیا قرارداد دارد و تمامی اثاثیه و وسایل شما را در حمل بار بین شهری و اثاث کشی از تهران به مازندران بیمه می‌کند.

ثبت سفارش و شماره تماس باربری تهران به مازندران

ثبت سفارش در باربری تهران به مازندران شرکت ایرانکس به دو صورت آنلاین و تلفنی صورت می‌گیرد. شما برای ثبت سفارش خود می‌توانید به سایت ایرانکس مراجعه کرده و یا با کارشناسان شرکت معتبر ایرانکس تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ایرانکس می‌توانید با خط ویژه دفتر مرکزی این شرکت تماس حاصل کنید.

۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶ خط ویژه ( ۲۰ خط )
همچنین می‌توانید از طریق این شماره همراه اقدام به سفارش خدمات حمل بار کنید.

۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱

5/5 - (8 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!