باربری شرق تهران

باربری شرق تهران

باربری و اتوبار شرق تهران

شرق تهران، یکی از مناطقی است که تحت پوشش خدمات باربری شرکت ایرانکس است . شرق تهران منطقه وسیعی را شامل می شود. از تهرانپارس تا افسریه به عنوان منطقه شرق تهران محسوب می شود و باربری شرق تهران ایرانکس آماده ارائه خدمت به همشهریان ساکن این منطقه است. پس از هر نقطه از شرق تهران با ما تماس گیرید ، در کوتاه ترین زمان ممکن باربری شرق تهران آماده خدمت رسانی است .

خدمات باربری، جابه جایی و حمل بار شرق تهران

جابجایی و حمل اثاثیه منزل شرق تهران و جهیزیه عروس با خاورهای مسقف به همراه بیمه نامه معتبر در شرکت ایرانکس انجام می گیرد . این شرکت دارای انواع وانت و نیسان باربری ، کامیونت و کامیون مسقف و روباز جهت حمل و نقل وسایل و بارهای سبک و سنگین است. استفاده از پتو و نایلون حباب دار ضخیم یکی از خدماتی است که این شرکت جهت محافظت از کالا و وسایل شکستنی در حمل بار از سمت شرق تهران انجام می دهد. از دیگر خدمات این شرکت باربری می توان به کرایه وانت بار ارزان در شرق تهران به مقصد شهرستان ها اشاره کرد. در لیست قیمت ایرانکس مشاهده می کنید که هزینه باربری شرق تهران کارشناسی و متناسب با خدمات این شرکت محاسبه شده است.

حمل اثاثیه منزل در باربری شرق تهران

حمل اثاثیه منزل شرق تهران ، یکی از پرکاربرد ترین نوع حمل بار در شرق تهران است . چرا که این منطقه اغلب مسکونی بوده و بارهایی که به شهرستان ارسال می شود ، غالبا لوازم منزل است. با کمک رانندگان مجرب و حرفه ای در چیدمان بار و انتقال آن به مقصد مورد نظر شما ، با خیالی آسوده اثاثیه منزل خود را به شهرستان ارسال نمایید.

خدمات باکیفیت و باربری ارزان شرق تهران

شرکت باربری ایرانکس جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات خود به مشتریان عزیز از رانندگان مجرب و راه بلد استفاده میکند که آشنایی کامل به مسیرهای درخواستی مشتری دارد بدین صورت که با توجه به مقصد مورد نظر راننده های ساکن همان شهرستان را جهت حمل بار اعزام می نماید و یا اینکه راننده هایی که سالهاست  در آن مسیر تردد  داشته و بخوبی با مسیر مقصد مربوطه آشنایی دارند. از دیگر مزایای رانندگان مجرب و جاده ای این است که در زمان بروز مشکلات احتمالی در حین مسیر در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام می کنند و یا در صورت لزوم به باربری و یا صاحب بار تماس گرفته و مراتب را اطلاع خواهند داد و چنانچه زودتر یا دیرتر از زمان تخلیه در آدرس مقصد حاضر شوند تاثیری در روند تعرفه بار و توافق اولیه نخواهد داشت .

بارچینی در خودرو و تخلیه بار توسط راننده در زمان کرایه وانت بار و نیسان بار شرق بصورت رایگان انجام می شود بطوریکه صاحب بار می بایست محموله خود را تا محل پارک خودرو حمل نماید و در زمان تخلیه نیز بار توسط راننده در همان محل که خودرو توقف نموده تخلیه می شود. چنانچه راننده جهت بارگیری و تخلیه به داخل ساختمان مراجع کند با توجه به تعرفه حمل بار ایرانکس، هزینه ای بابت بارگیری و یا تخلیه بار به مبلغ پایه بارنامه اضافه خواهد شد .

اما در مورد خودروهای بزرگتر مانند کامیونت ، انواع کامیون و تریلی که در سمت شرق تهران بارگیری میکنند، بارچینی و تخلیه به عهده صاحب بار می باشد که در اینصورت یا صاحب بار تامین کارگر میکند و یا جهت بارگیری و تخلیه بار در زمان سفارش از باربری کارگر ارسال می شود و تعرفه کارگری هم با توجه به میزان بار و نفرات و طبقات مبدا و مقصد متغیر است . در اینصورت حتما در زمان سفارش بار استعلام هزینه ها را از باربری دریافت نمایید .

تجهیزات باربری و اتوبار سمت شرق تهران

کلیه خودروهای باربری سمت شرق تهران ایرانکس مجهز به چادر برزنت و یا  ترانزیتی، نایلون و تجهیزات ضروری دیگر جهت پوشش و تضمین سلامت کالا در حین مسیر هستند. چادر برزنتی از جنس مرغوب ضد آب تهیه می شود و به هیچ وجه قطره ای آب در حین بارندگی به داخل باربند نفوذ نخواهد کرد، چادرهایی برزنتی که  روی بار کشیده می شود تا ۴۸ ساعت در مقابل بارندگی و نفوذ آب باران به داخل باربند خودرو مقاوم هستند . با اینحال جهت اطمینان و امنیت باردر زمان های بارندگی ابتدا با نایلون ضخیم بار را پوشش داده و سپس با چادر روی بار را پوشش می دهند. ابعاد چادرها برای هر کدام از خودروها به گونه ای است که تا نیم متر ارتفاع بار از اتاق باربند را نیز پوشش میدهند.

خدمات قابل رزرو برای باربری شرق تهران

مشتریان گرامی می توانند برای حمل بار شرق تهران به شهرستان با شرکت ایرانکس تماس گرفته و پس از استعلام قیمت و ارائه مشخصات کامل بار خود و زمان ارسال آن ، بار خود را برای زمانی مشخص رزرو نمایند . این امر سبب می شود تا خیال شما آسوده باشد که در زمانی که می خواهید بار خود را از شرق تهران به شهرستان حمل نمایید ، خودروی متناسب با بار ارسالی شما آماده و موجود است .

باربری و انتقال بار از شرق تهران به شهرستان ها

اگر ساکن شرق تهران هستید و برای انتقال بار خود از شرق تهران به شهرستان نیاز به باربری و اتوباری در سمت شرق تهران دارید، شرکت های متعددی در تهران وجود دارند که خدمات ارسال بار به شهرستان را انجام می دهند. اما شرکت ایرانکس با سال ها تجربه در امر حمل بار از شرق تهران به شهرستان می تواند در این امر شما را یاری رساند و با بهترین خدمات و بالاترین کیفیت ، مرسوله شما را به مقصد برساند. ارسال انواع بار سبک با نیسان بار شرق تهران و بار های سنگین با ماشین های باربری سنگین مانند خاور، کامیون و تریلی شرق تهران، حمل بار یخچالی توسط باربری یخچالدار شرق تهران و … از خدمات این شرکت به حساب می آیند.

حمل بار از تهران به شهرستان با قیمت عالی

کرایه نیسان و وانت بار تهران

کرایه نیسان و وانت بار تهران

کلیک کنید

باربری یخچالدار تهران

باربری یخچالدار تهران

کلیک کنید

کرایه تریلی و کامیون در تهران

کرایه کامیون در تهران

کلیک کنید

مناطق تحت پوشش و پایانه های باربری شرق تهران ایرانکس

نام برخی مناطق شرق تهران که از خدمات باربری شرق تهران شرکت حمل و نقل ایرانکس مخدمات دریافت میکنند، در زیر آمده است؛

  • باربری تهرانپارس در شرق تهران

تهرانپارس نام منطقه وسیعی از شرق تهران است که منطقه ۴ و ۶ را پوشش می دهد . خود این منطقه به دو بخش تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی تقسیم بندی شده است . شهرک های مسکونی زیادی در این منطقه قرار گرفته است که از جمله آن ها می توان به شهرک امید و شهرک فرهنگیان اشاره کرد . همشهریان گرامی ساکن بخش های مختلف تهرانپارس می توانند برای ارسال بار خود به شهرستان از شرق تهران استفاده نمایند .

  • باربری حکیمیه در شرق تهران

حکیمیه نام محله ای درشمال شرقی ترین بخش تهران است که در منطقه ۴ قرار دارد . دانشگاه های زیادی در این محله واقع شده اند مثل دانشگاه امام حسین . برای رفتن به منطقه لواسانات باید از این محله عبور کرد . عزیزانی که قصد ارسال بار با وانت بار ارزان شرق تهران به شهرستان را دارند می توانند با شرکت ایرانکس تماس بگیرند .

  • باربری نارمک در شرق تهران

نارمک یکی از قدیمی ترین و مدرن ترین مناطق تهران است . این محله در دو منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران واقع شده است . یکی از مراکز مهم این منطقه ، بازار مبل دلاوران می باشد . اگر قصد حمل اثاثیه منزل یا مبلمان از شرق را دارید، کافی است با شماره های شرکت باربری ایرانکس تماس بگیرید.

  • باربری رسالت در شرق تهران

رسالت یکی از بزرگراه های تهران است که از انتهای بزرگراه حکیم غرب به شرق شروع شده و تا تهرانپارس ادامه داشته و در انتها به بزرگراه یاسینی ختم می شود . این بزرگراه از میدان رسالت نیز عبور می کند که این میدان یکی از میدان های پرتردد در شمال شرق تهران است . باربری رسالت در شرق تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است که نیاز به باربری ارزان تهران به شهرستان دارند .

  • باربری پیروزی در شرق تهران

خیابان پیروزی ( فرح آباد سابق ) از مهمترین خیابان های محله نیروی هوایی و منطقه ۱۳ تهران است . برای ارسال بار از این محله به سراسر ایران می توانید با ما تماس بگیرید .

  • باربری افسریه در شرق تهران

محله افسریه از محله های واقع درشرق تهران است که می توان آن را به عنوان نخستین محله از نظر مهندسی شهرسازی در تهران در بدو تاسیس نامید. برای استفاده از اتوبار شرق تهران با شرکت باربری شرق تهران ایرانکس تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: لیست باربری های تهران

وسایل حمل و نقل در باربری شرق تهران

برای ارسال هر گونه بار به شهرستان از چند نوع خودرو به طور معمول و رایج استفاده می شود . وانت نیسان، خاور، کامیونت و کامیون مسقف و روباز ، تریلی و  ماشین های یخچالدار. در زیر به اختصار در مورد آن ها صحبت شده است .

  • کرایه نیسان بار شرق تهران

وانت بار شرق تهران برای ارسال انواع بارهای است که حجمی کم و وزنی تا حدود ۲ تن دارند .این نوع بارها اغلب تعدادی کارتن هستند و یا اثاثیه منزل ، مبل و دستگاه های پزشکی و …  . پس اگر بار شما از نوع مواردی است که می توانید با سفارش و یا رزرو بار در زمان مشخص ، با خیالی آسوده بار خود را با نیسان بار شرق تهران ارسال نمایید. برای اطلاع از هزینه کرایه نیسان بار شرق تهران، هم می توانید از بخش لیست قیمت کمک بگیرید و هم با کارشناسان ما صحبت کنید.

  • کرایه باربری یخچالدار شرق تهران

بارهایی که نیاز دارند در محیط های خنک و با دماهای زیر ۰ درجه نگهداری شوند ، بارهای یخچالی می گویند . این نوع بارها اغلب با ماشین یخچالدار به شهرستان منتقل می شوند تا در صحت کامل به مقصد برسند. این نوع بارها به دو دسته تقسیم می شوند. بارهایی که نیاز به انجماد ندارند و با خنک ماندن، سالم می مانند و بارهایی که باید حتما منجمد شوند. به همین منظور ماشین های یخچالدار هم در دو نوع بالای صفر و پایین صفر موجود هستند .برای اطلاع از نرخ کرایه باربری یخچالدار شرق تهران می توانید از کارشناسان ما استعلام قیمت بگیرید.

  • کرایه خاور، کامیون و تریلی شرق تهران

کرایه خاور، کامیون و تریلی متفاوت تر است . پس باید دقت داشته باشید که در انتخاب خودروی متناسب با بار خود، طوری خودرو را انتخاب نمایید که هم بار شما به راحتی در خودرو جا شود و هم هزینه های شما به صرفه باشد. اگر از نوع خودروی انتخابی متناسب با بار خود، اطمینان ندارید، می توانید از مشاوران شرکت ما راهنمایی های لازم را جویا شوید.

قیمت و هزینه باربری شرق تهران

اتوبار شرق تهران قیمت ها را در به پایین ترین قیمت خود رسانده است. تعرفه باربری بین شهری در ایرانکس بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و حتی پایین تر از آن با قیمت های کارشناسی شده مشخص می شود .

در جدول زیر چند نمونه از نرخ کرایه وانت بار تهران و باربری ارزان شرق تهران به شهرستان را مشاهده می نمایید .

قیمت کرایه وانت نیسان

قیمت کرایه خاور

قیمت باربری تهران به کرج

۲۰۰ هزار تومان

۵۰۰ هزار تومان

قیمت باربری تهران به اصفهان

۵۵۰ هزار تومان

۹۵۰ هزار تومان

قیمت باربری تهران به شیراز

۱ میلیون تومان

۱۹۰۰ هزار تومان

قیمت های دقیق تر را میتوانید در لیست قیمت موجود در سایت مشاهده کنید.

باربری و وانت بار شمال تهران

باربری شمال تهران

کلیک کنید

باربری جنوب تهران

باربری جنوب تهران

کلیک کنید

باربری غرب تهران

باربری غرب تهران

کلیک کنید

5/5 - (2 امتیاز)

خدمات باربری

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پرمه

سلام. روزانه از انبار شهرک ثامن در شرق تهران آب معدنی حمل و در داخل شهر توزیع می کنم. هزینه هر ساعت چقدر است؟

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x