باربری بین شهری مشهد

باربری بین شهری مشهد

اگر در پایانه باربری مشهد به دنبال باربری های مجاز بین شهری باشید ، نام موسسه حمل بار ایرانکس را خواهید دید که با مجوز رسمی از اتحادیه حمل بار و کالا ، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در امر باربری بین شهری مشهد ، مشغول به کار است .

خدمات باربری اثاثیه منزل در مشهد و حمل اثاثیه از مشهد به شهرستان و تهران یکی از خدمات شرکت ایرانکس است .

لیست باربری بین شهری مشهد

در لیست باربری مشهد نام باربری مشهد خاور و باربری بزرگ خراسان استان خراسان رضوی ، مشهد نیز وجود دارد .باربری در شهر مشهد به تمام شهرستان استان خراسان رضوی امکان پذیر می باشد. شهرستان ها شامل درگز، قوچان، بجستان، چناران، سرخس، فریمان، تربت‌جام، تایباد، تربت حیدریه، کاشمر، بردسکن، نیشابور، سبزوار، گناباد، کلات و خلیل‌آباد و بخش‌های تابعه می باشد.

قیمت باربری بین شهری مشهد

با توجه به نواسان نرخ کرایه های بین شهری در ایام هفته توصیه می شود : جهت استعلام دقیق نرخ کرایه های بین شهری با کارشناسان ما تماس گرفته و استعلام روز کرایه ها را دریافت نمایید .

هزینه حمل بار با کامیون مسقف از مشهد به تهران  بین ۷۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان

هزینه حمل بار با کامیون روباز از مشهد به تهران بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ هزار تومان

هزینه حمل بار با نیسان از مشهد به تهران بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان 

قیمت فوق تغییر کرده است و برای اطلاع از لیست قیمت انواع خودرو از مبدا مشهد به تمام شهرستان ها می توانید با کارشناسان ما در ارتبازط باشید،

 

خدمات اتوبار بین شهری مشهد ایرانکس

شرکت باربری ایرانکس آماده ارائه خدمات باربری از شیراز به تهران است. جهت کسب اطلاع از نحوه دریافت خدمات با ما تماس بگیرید


شماره تماس دفتر مرکزی باربری مشهد ایرانکس

 ۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶   خط ویژه ( ۲۰ خط )

۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱

 

مطالب مرتبط

4.7/5 - (3 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!