باربری شهر قدس (قلعه حسن خان)

باربری شهر قدس

یکی دیگر از خدمات شرکت باربری ایرانکس باربری شهر قدس است.شهر قدسیا  قلعه حسن خان در قسمت غربی تهران واقع شده‌ است و معمولاً جابجایی محصولات صنعتی در این منطقه به‌ وفور صورت می‌گیرد. برای کسب آگاهی بیشتر و ثبت سفارش بار برای قلعه حسن خان در ادامه با ما همراه باشید.

حمل بار به شهر قدس

شهر قدس که در قدیم با نام قلعه حسن خان معروف بود، در محدوده غربی استان تهران و ۲۰  کیلومتری جاده فتح واقع شده‌ است. این منطقه یکی از مناطق صنعتی غربی تهران به حساب می‌آید. شهرک بهشتی و سرخه حصار نیز در محدوده قلعه حسن خان هستند. بنابراین می‌توان گفت که باربری شهر قدس از اهمیت ویژه‌ای قرار بوده و می‌تواند تمامی این منطقه را پوشش دهی کند. می‌توان گفت که باربری باغستان شهریار، باربری شهریار و صبا شهر نیز در حومه باربری شهرقدس بود و شامل این مناطق می شود.

در مجموع ایرانکس می‌توانید با استفاده از خودروهای مختلف همانند کامیونت، وانت مسقف و غیر مسقف، نیسان یخچال‌دار و … هرگونه محصول صنعتی و غیرصنعتی را جابجا کنید.باربری از شهر قدس برای حمل بار اعضای شهر قدس به شهرستان می‌توانید  به مجموعه ما اعتماد کنید. اگر هم می‌خواهید در این‌ باره به‌ خوبی تحقیق کنید تنها با جستجوی کلمه باربری قلعه حسن‌خان یا باربری شهر قدس، می‌توانید با مراکز مختلفی که در این زمینه به فعالیت می‌پردازند، آشنا شوید.

باربری قلعه حسن خان

در حال حاضر اهمیت حمل‌ و نقل  وباربری بر همگان واضح است  و قطعاً نیاز به خدمات حمل‌ و نقل در هر نقطه‌ای از ایران احساس می‌شود. یکی از معتبرترین مؤسساتی که در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند، از شرکت ایرانکس بوده که دارای سالیان زیادی با سابقه در زمینه باربری تهران به شهرستان بوده و می‌تواند در خصوص حمل بار بیع بین داخل شهری و میان‌ شهری به شما کمک کند. شما می‌توانید برای جابجایی محصولات دارویی، محصولات غذایی، صنعتی پلاستیکی و به‌ خصوص اسباب و اثاثیه منزل خود از استان تهران و کرج به تمامی نقاط ایران به مجموعه تخصصی ما اعتماد کنید.

خدمات باربری تهران به شهر قدس

شهرقدس یکی از شهرهای قدیمی استان تهران بوده که به دلیل آب‌ و هوای بسیار مناسب و موقعیت جغرافیایی و  نزدیک به بزرگراه فتح‌آباد، مهاجران زیادی را از سراسر کشور به خود جذب کرده است. این شهر متشکل از مزارع، معادن، باغ ها و مجتمع‌های صنعتی مختلفی است. به‌ صورتی که اهمیت حمل‌ و نقل باربری در این شهر را چندین برابر شده است. کسانی که در این منطقه ساکن هستند می‌توانند با خیال راحت خدمات حمل نقل اسباب اثاثیه و دیگر محصولات را به مجموعه ایرانکس‌ بسپارند.  در مجموعه ما تمامی خدمات حمل‌ونقل با  خودروهای بسیار پیشرفته و با کمترین نرخ ممکن صورت می‌گیرد.

بررسی خدمات باربری شهر قدس

از جمله مهم‌ترین خدماتی که شامل باربری شهرقدس می‌شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 حمل‌ و نقل خرده بار

حمل‌ و نقل خرده بار یکی از خدمات اصلی مؤسسه ماست. شما می‌توانید به‌ منظور جابجایی محموله‌ های با وزن پایین با استفاده از خودروهای نیسان و یا وانت به مجموعه ما اعتماد کنید.

ارائه مشاوره

در مؤسسه‌ی ما کارشناسان متخصص و مجربی وجود دارند که می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط شما بهترین خدمات باربری را به شما پیشنهاد داده و راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

بیمه بار

تمامی بارهایی که توسط شرکت ایرانکس جا به‌ جا می‌شود، دارای بیمه‌ نامه بوده و در صورت بروز کوچک‌ترین مشکل، خسارت‌های لازم به شما پرداخت می‌شود.

خلأ وجود کارگران مجرب و حرفه‌ای

ایرانکس دارای یکتیم تخصصی حرفه‌ای برای بسته‌بندی و جابجایی محموله‌های شماست. در نتیجه دیگر نگرانی بابت جابجایی و قرار دادن بار خود در ماشین‌های باربری ندارید.

هزینه باربری قلعه حسن خان

نرخ کرایه باربری قلعه حسن‌خان و باربری شهرقدس به عواملی بستگی دارد. در ابتدا لازم است بگوییم که تمامی نرخ‌های باروری توسط اتحادیه باربری تهران تعیین می‌شود .اما فاکتورهایی می‌تواند در افزایش و یا کاهش قیمت مؤثر واقع شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت انواع خدمات باربری شهریار شهرقدس و اطلاع از و قطر و می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

حمل اسباب و اثاثیه منزل از شهرقدس به شهرستان

باربری از شهر قدس و بخش غربی استان تهران شامل جابجایی اسباب و اثاثیه منزل نیز می‌شود. تمامی این خدمات نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد و و قطعاً شما نباید کیفیت را فدای کمیت کرده کنید. درنتیجه باید حتماً برای انواع خدمات باربری به‌ دنبال یک مجموعه معتبر باشید.

امتیاز دهی

خدمات باربریمقالات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x