باربری شهرک صنعتی گلگون

باربری ایرانکس شهرک صنعتی گلگون به عنوان یکی از بهترین ، نزدیکترین و ارزان ترین باربری ها در شهرک صنعتی گلگون به شمار می آید . این باربری علاوه بر فعالیت در امر باربری شهرک صنعتی گلگون ، در شهرک های صنعتی دیگری که جزو شهرک های صنعتی شهریار به حساب می آیند نیز فعالیت دارد . مانند باربری  شهرک صنعتی ملارد ، باربری شهرک صنعتی صفادشت ، باربری شهرک صنعتی سیمین دشت و … . 

این شرکت همچنین در امر باربری سایت خاوران نیز ارائه خدمت می کند .

شماره تماس ثبت سفارش باربری ایرانکس

۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶   خط ویژه ( ۲۰ خط )

۰۹۱۹-۴۳۰۲۱۰۱

وانت بار بین شهری ایرانکس در شهرک صنعتی گلگون جهت ارسال بار از شهرک صنعتی گلگون به شهرستان اغلب از خودروی نیسان استفاده میکند و به منظور اطمینان خاطر مشتریان خود از روند ارسال بار در باربری شهرک صنعتی گلگون ، با استفاده مطلوب از تجهیزات پوششی و حفاظتی (چادر و نایلون و …) و بیمه حمل بار حتی الامکان بارهای خود را با وانت نیسان به شهرستان مورد نظر خود ارسال می نمایند .

هزینه باربری شهرک صنعتی گلگون

برای اطلاع از هزینه های وانت بار و باربری شهرک صنعتی گلگون به شهرستان ،می توانید از لیست قیمت  استفاده کنید .

شهرک صنعتی گلگون

این شهرک صنعتی که جزو شهرک های صنعتی شهریار است ، در کیلومتر ۱۲ جاده قدیم تهران – کرج ، ابتدای جاده شهریار و در منطقه سعید آباد واقع شده است .

مساحت شهرک صنعتی گلگون در حدود ۶۰۰ هکتار است و واحد های آن در فاز های مختلفی همچون شیمیایی ، فلزی و غیر فلزی ، خدماتی ، صنایع غذایی ، صنایع نساجی و … در حال فعالیت هستند . از مهمترین مزیت های مجتمع صنعتی گلگون دسترسی ویژه مسیری آن به اتوبان ها و بزرگراه های اصلی تهران است . این شهرک در نزدیکی اتوبان همت و اتوبان آزادگان قرار دارد ، و نیز در مجاورت اتوبان کرج ، جاده قدیم کرج و جاده مخصوص کرج قرار گرفته که این امر موجب شده که این شهرک صنعتی دسترسی بسیار خوبی به تهران و کرج به صورت همزمان داشته باشد .

آدرس شهرک صنعتی گلگون : تهران کیلومتر ۱۲ جاده قدیم کرج ابتدای جاده شهریار شهرک صنعتی گلگون

 


 

شرکت باربری ایرانکس آماده ارائه خدمات باربری کرج به شهرستان است. جهت کسب اطلاع از نحوه دریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط

5/5 - (17 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!