نکات مهم در اسباب کشی

نکات مهم در اسباب کشی

آیا با نکات مهم در هنگام اسباب کشی آشنا هستید؟ تمامی افرادی که صاحب منزل شخصی نیستند قطعاً طی اتمام قرارداد مجبور به اسباب کشی به مکان‌ های دیگری خواهند بود. قطعاً که از دغدغه ‌های بسیاری از اجاره‌ نشین‌ ها همین اسباب کشی است. چرا که جابجایی تمامی لوازم منزل هر ساله یا هر چند سال یک بار کار بسیار دشواری می باشد. حتی ممکن است حین اسباب کشی بسیاری از لوازم منزل آنها آسیب ببیند. از این رو توصیه می‌ کنیم تا با نکات مهم اسباب کشی آشنا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. 

نکات مهم در اسباب کشی

اسباب کشی یکی از دغدغه‌ هایی است که باید با رعایت اصول و نظم خاصی پیش برود. قرار است شما تمامی وسایل یا لوازم منزل خود را از یک نقطه به نقطه دیگر جابجا کنید. پس برای حفاظت از تمامی لوازم خود باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. توجه داشته باشید که نادیده گرفتن این نکات باعث آسیب رسیدن به لوازم شما می‌ شود. پس با توجه به نکات مهم در هنگام اسباب کشی می ‌توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی لوازم منزل خود را به راحتی اسباب کشی کنید.

تنظیم یک برنامه ‌ریزی اصولی | نکات مهم در اسباب کشی

اولین و مهمترین قدم برنامه ریزی مناسب برای اسباب کشی است. شما باید بر اساس این برنامه ‌ریزی لوازم خود را به درستی بسته‌ بندی کنید، همچنین روز اسباب کشی باید مشخص شود. همچنین یک لیست از تمامی لوازم منزل تهیه کنید و بر اساس این لیست باید برای بسته‌ بندی آنها نیز از کارتون ‌های مناسبی استفاده نمایید.

فراموش نکردن بیمه باربری برای برخی از لوازم خانگی

قطعاً که بیمه باربری برای بسیاری از وسایل یا لوازم خانگی نظیر یخچال، تلویزیون و غیره الزامی است. البته تمامی شرکت ‌های معتبر باربری قبل از انجام این عملیات ابتدا وسایل یا تمامی اسباب منزل شما را قبل از حمله بار بیمه می‌ کنند. اما بهتر نیست شما در این زمینه خود پیشتاز باشید و بیمه را مورد توجه قرار دهید. به ویژه در رابطه با لوازمی نظیر یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و غیره که قیمت بسیار بالایی دارند.

 چند نکته مهم برای اسباب کشی منزل

 چند نکته مهم برای اسباب کشی منزل

بهتر است نکات مهم در هنگام اسباب کشی را برای محافظت از لوازم خود به خاطر بسپارید.

قرار ندادن اشیای قیمتی در بین دیگر اسباب

بسیاری از افراد اشیای قیمتی منزل خود را به پرسنل باربری واگذار می ‌کنند. یا حتی در بسیاری از مواقع آنها را در بین دیگر لوازم پنهان خواهند نمود. هر چقدر هم از اعتبار شرکت ‌های باربری مطمئن باشید قطعاً در اختیار گذاشتن اشیا قیمتی کار بسیار اشتباهی است. شاید حین جابجایی این وسایل به سرقت بروند یا حتی آسیب ببینند، پس در این صورت بهتر است چاره ای برای این مسئله بیندیشید.

جداسازی وسایل برقی و گازی

تمامی لوازم برقی و گازی منزل را از دیگر ظروف مورد استفاده در منزل جدا کنید، در واقع بسته‌ بندی آن ها نیز باید به صورت جداگانه باشد. حتی ممکن است این وسایل گازی و برقی به دلیل اینکه وزن بالایی دارد و در صورت قرار دادن آنها با ظروف شکستنی در یک کارتون باعث شکستن این ظروف شود.

 نتیجه گیری

در صورتی که نکات مهم در هنگام اسباب کشی را مورد توجه قرار دهید می ‌توانید تمامی لوازم منزل خود را از یک خانه به خانه دیگر به راحتی جابجا کنید. مهمترین نکته در اسباب کشی همکاری با یک شرکت معتبر باربری است. بله، شرکت‌ های بسیار زیادی در این حوزه فعالیت می‌ کنند؛ اما تمامی این مراکز خدمات مفید و ارزشمندی ارائه می ‌دهند؟ برخی از شرکت ‌های باربری حتی خدماتی نظیر بسته ‌بندی لوازم را نیز دارند. حتی در برخی از شرکت ‌ها بیمه باربری نیز انجام می‌ شود. بهتر است از شرکت ‌های باربری کمک بگیرید که حتی مشاوره‌ های لازم را در زمینه چگونگی صحیح اسباب کشی به شما ارائه می ‌دهند. اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

امتیاز دهی

مقالات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x