باربری یخچالدار مازندران – ساری

باربری ماشینهای یخچالدار مازندران برای حمل بار یخچالدار در دمای بالا و زیر صفر تا -۲۰ درجه آماده خدمت رسانی به مشتریانی است که نیازمند حمل و نقل بار یخچالی خود با کامیون و ایسوزو یخچالی ، نیسان یخچالدار و تریلی یخچالدار از مازندران به تهران و دیگر شهر ها هستند . باربری یخچالدار تهران ( باربری نیسان یخچالدار تهران ، باربری تریلی یخچالی و باربری کامیون یخچالدار ) ، باربری یخچالدار اصفهان نیز از دیگر خدمات باربری ایرانکس محسوب می شود .

اعلام بار یخچالدار مازندران ساری

برای اطلاع از اعلام بارهای یخچالی در شرکت حمل بار ایرانکس ، کافی است از لینک زیر استفاده کنید و در گروه تلگرامی یخچالداران ایرانکس عضو شوید .

 

باربری یخچالدار مازندران

انواع ماشین های یخچالدار ساری در باربری ایرانکس

ماشین های یخچالدار سردخانه ای با ماشین های یخچالدار که دارای تهویه ای ساده برای حمل میوه است ، تفاوت دارند . ماشین های یخچالی می توانند به اندازه یخ سرد شوند و به انواع سیستم های خنک کننده مکانیکی و دیزلی مجهز هستند که از دی اکسید کربن ( به صورت یخ خشک یا به صورت مایع ) به عنوان یک عامل خنک کننده در این مدل ماشین ها استفاده شده است . اتاق یخچالی آن ها به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند دمای بار سرد را حتی در شرایط تابستان گرم در خارج از ماشین حفظ کنند .

ویژگی‌های اتاق های حمل بار یخچالی مازندران

۱ : عایق انرژی

۲ : ایزوله بودن

۳ : امکان ورود و خروج هر نوع آلودگی به درون اتاق وجود نداشته باشد .

حمل و نقل بار یخچالدار مازندران ساری

حمل بار با نیسان یخچالدار ، حمل بار با کامیون یخچالدار و حمل بار با تریلی یخچالدار که در قالب باربری یخچالدار هستند ، دارای ویژگی های خاصی است . یکی از این ویژگی ها ، قیمت بالای این نوع حمل بار نسبت به باربری های مشابه است . که یکی از دلایل این امر ، استفاده بالای سوخت این ماشین در زمان روشن بودن یخچال داخل کابین کامیون یا نیسان می باشد . برای اطلاع از درامد کامیونت یخچالدار می توانید به کانال یخچالداران سری بزنید .

شماره تماس دفتر مرکزی حمل بار یخچالدار ایرانکس

 ۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶   خط ویژه ( ۲۰ خط )

۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱


 

شرکت باربری ایرانکس آماده ارائه خدمات باربری تهران به شهرستان است. جهت کسب اطلاع از نحوه دریافت خدمات با ما تماس بگیرید

 

 

مطالب مرتبط

5/5 - (1 امتیاز)

خدمات باربری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x