باربری یخچالدار بندر عباس

باربری ماشینهای یخچالدار بندر عباس به سراسر ایران

باربری بندرعباس ایرانکس افتخار دارد به هموطنان گرامی اعلام کند که باربری ماشین های یخچالدار بندر عباس ، باربری تریلی یخچالدار ، باربری ترانزیت یخچالدار ، کامیون یخچالدار ، حمل بار نیسان یخچالدار ، از مبدا بندر عباس به سراسر ایران آماده خدمت رسانی به صاحبان کالا و شرکت ها ست .

شماره تماس باربری یخچالدار بندرعباس

۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶ ( ۲۰ خط )

۰۹۱۷۴۵۶۸۱۰۰

باربری یخچالدار بندر عباس

حمل بار یخچالدار بندرعباس

شرکت ایرانکس از طریق باربری یخچالدار تهران ، باربری یخچالدار اصفهان ، باربری یخچالدار کرج ، باربری یخچالدار تبریز ، باربری یخچالدار مشهد ، باربری یخچالدار شیراز و … در امر کرایه ماشین یخچالدار به سراسر ایران آماده همکاری با شما عزیزان است .

ادرس باربری های بندرعباس

اغلب باربری های بندر عباس مانند باربری وطن بندرعباس ، باربری جهان بار بندرعباس  ، بهمن بار بندرعباس ، مروان بار بندرعباس ، سعادت بار بندرعباس ، باربری دهقان بار بندرعباس ، ترابر بار شرق بندرعباس و … در پایانه باربری بندرعباس مشغول هستند . و برخی از آن ها از طریق اعلام بار پایانه بندرعباس در پایانه حمل و نقل بندرعباس و نوبت دهی به ماشین ها در پایانه بندرعباس اقدام به ارسال سرویس به رانندگان محترم می نمایند . شماره تلفن باربری های بندرعباس و باربری های میناب را می توانید از سایت شیپور و دیوا بیابید .

نرخ کرایه حمل بار از بندرعباس

کرایه حمل بار از تهران به بندرعباس و حمل بار از تهران به قشم را می توانید در لیست قیمت خدمات باربری باربری ایرانکس مشاهده نمایید .

به علت متغیر بودن قیمت ها در پایانه باربری ، لطفا برای استعلام به روز نرخ کرایه نیسان یخچالدار ، نرخ کرایه تریلی ۹۷ و ترانزیت یخچالدار ، نرخ کرایه کامیون یخچالدار و حمل کانتینر از بندرعباس به تهران با دفتر باربری ایرانکس تماس بگیرید .

شرکت باربری ایرانکس آماده ارائه خدمات باربری تهران است. جهت کسب اطلاع از نحوه دریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

4.3/5 - (6 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!