باربری شورآباد

باربری شورآباد

باربری شورآباد تهران بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان گرامی است .

لطفا جهت سفارش بار از منطقه صنعتی شور آباد به سراسر ایران با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت خودروی حمل بار متناسب با محموله تان را در محل بارگیری ارسال نماییم .

     

شماره تماس دفتر مرکزی باربری شورآباد ایرانکس

۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶   خط ویژه ( ۲۰ خط )

۰۹۱۹-۴۳۰۲۱۰۱

باربری شورآباد

باربری جاده قدیم قم

باربری شور آباد عملیات حمل بار را توسط وانت نیسان ، انواع کامیونت ، کامیون و تریلی به سراسر ایران انجام میدهد . 

انبارهای شورآباد در نزدیکی مهمترین مناطق تجاری صنعتی جنوب تهران از جمله قاسم آباد ، شهرک صنعتی شمس آباد و شهرک صنعتی حسن آباد ، منطقه صنعتی باقرشهر و شهرک صنعتی تجریشی واقع شده و وانت بار شورآباد امکان ارائه خدمات حمل بار به کلیه مناطق نامبرده و حتی فرودگاه بین المللی امام خمینی که در نزدیکی شهرک صنعتی شمس آباد واقع شده را دارد .

اگر نیاز دارید تعرفه باربری در شورآباد را بدانید ، ایرانکس به عنوان باربری نزدیک شورآباد یکی از باربری های شورآباد محسوب می شود که کمترین هزینه ها را در ارسال وانت و نیسان و کمترین کرایه وانت بارشور آباد را دارد .

در صورتی که در جستجوی شماره باربری شورآباد هستید می توانید به پایین صفحه وبسایت ما مراجعه فرمایید و با شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمایید تا در اولین فرصت اقدام به ارسال خودروی  حمل بار  مورد نظرتان در محل بارگیری نماییم .

جهت مشاهده تعرفه حمل بار نیسان بار شورآباد به شهرستان به جدول لیست قیمت مراجعه نمایید .

منطقه صنعتی شور آباد

قاسم آباد شور آباد ، یکی از روستاهای توابع کهریزک شهرستان ری در استان تهران است و جزو مناطق صنعتی محسوب می شود که کارخانجات زیادی در آن قرار دارد و منطقه صنعتی شورآباد یکی از مهمترین مراکز صنعتی و کارخانه ای مهم در جنوب تهران محسوب می شود و روزانه شاهد بارگیری هزاران محموله توسط انواع خودروهای حمل به سراسر ایران هستیم . انبار و سوله های تجاری بزرگ منطقه صنعتی شورآباد و حجم معاملات و تجارت در این منطقه آن را از جمله مناطق ویژه و حائز اهمیت در نزد تاجران قرار داده است و کمتر کسی پیدا می شود که نام این منطقه ویژه اقتصادی به گوشش نرسیده باشد .

 


 

شرکت باربری ایرانکس آماده ارائه خدمات باربری غرب تهران است. جهت کسب اطلاع از نحوه دریافت خدمات با ما تماس بگیرید

 

ی شور آباد

مطالب مرتبط

 

5/5 - (12 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!