باربری و وانت بار جاجرود

وانت بار و باربری جاجرود که در منطقه جاجرود در شمال شرقی تهران واقع شده است ،در قالب اتوبار جاجرود در خدمت هموطنان گرامی است .

سفارش حمل بار از جاجرود  توسط  انواع  خودروی حمل بار ( نیسان ، کامیونت ، کامیون و تریلی ) توسط این شرکت انجام می شود .  

اگر در منطقه شمال شهر استان تهران هستید و به دنبال  باربری رودهن ، باربری در شهر پردیس ، باربری خرمدشت ، باربری کمرد و یا باربری سیاه سنگ هستید کافی است با شماره تلفن های باربری جاجرود دفتر مرکزی ایرانکس تماس گرفته و سفارش خود را به همکاران ما اعلام فرمایید تا در اولین فرصت خودروی حمل مورد نظرتان را ارسال نماییم.

باربری جاجرود

ایرانکس بزرگترین ناوگان حمل و نقل بار در تهران است . قبول سفارشات وانت بار خرمدشت ، وانت بار کمرد ، وانت بار سیاه سنگ ، وانت بار رودهن ، وانت بار بومهن و وانت بار پردیس از دیگر خدمات وانت بار ایرانکس است .

برای تماس با مشاوران و کارشناسان ما در باریری و وانت بار ایرانکس ، لطفا باتلفنهای زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس دفتر مرکزی باربری ایرانکس

۰۲۱-۵۵۲۰۴۰۰۶   خط ویژه ( ۲۰ خط )

۰۹۱۹-۴۳۰۲۱۰۱

ایرانکس متخصص حمل بار و باربری و وانت بار در ایران است . این شرکت ، در زمینه شهرک های صنعتی فعالیت های زیادی دارد . و تمام شهرک های صنعتی تهران و حومه شهرک های صنعتی کرج و شهرک های صنعتی شهریار ، شهرک های صنعتی جاده قدیم قم ، شهرکهای صنعتی جنوب تهران و شهرک های صنعتی شرق تهران و کارخانجات جاجرود را پوشش میدهد .

از دیگر شهرک های صنعتی تحت پوشش باربری ایرانکس میتوان به شهرک صنعتی جاجرود ، شهرک صنعتی کمرد ، شهرک صنعتی رودهن ، شهرک صنعتی بومهن ، شهرک صنعتی خرمدشت ، شهرک صنعتی سیاه سنگ و شهرک صنعتی پردیس اشاره کرد .

لیست قیمت کرایه وانت بار و باربری ۱۴۰۱

برای اطلاع از نرخ کرایه های وانت بار و نیسان بار از تهران به شهرستان می توانید از لیست قیمت ایرانکس استفاده نمایید .درصورت نیاز به حمل بار توسط کامیون و کامیونت به شهرستان می توانید با شماره های دفتر مرکزی این شرکت تماس حاصل فرمایید .

شهر جاجرود

بخش جاجرود در شهرستان پردیس در شمال شرق استان تهران قرار دارد . رودخانه جاجرود در این بخش واقع شده است که از ارتفاعات البرز سرچشمه می گیرد  و در بین راه از شهر جاجرود عبور می کند و درجنوب تهران به رود کرج میریزد و در آخر به دریاچه نمک قم سرازیر می شود .

در منطقه صنعتی جاجرود یا پردیس ، شهرک های صنعتی مهمی نظیر شهرک صنعتی خرمدشت پردیس یا خرمدشت جاجرود ، شهرک صنعتی کمرد و شهرک صنعتی سیاه سنگ قرار دارد .


شرکت باربری ایرانکس آماده ارائه خدمات باربری از کرج است. جهت کسب اطلاع از نحوه دریافت خدمات با ما تماس بگیرید

5/5 - (31 امتیاز)

خدمات باربری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!