باربری برون شهری با کمرشکن

باربری برون شهری با کمرشکن

باربری ایرانکس خدمات بسیاری را در زمینه باربری برون شهری و باربری بین شهری ارائه می کند. در عین حال اگر به دنبال باربری هستید که خدمات خود را به وسیله خودروهای بسیاری انجام می دهد، ایرانکس گزینه پیش روی شما است. باربری برون شهری با کمرشکن در کنار بابربری وانت بار تهران و شهرستان و باربری کامیون می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. به همین دلیل در ادامه این نوشته از ایرانکس به بررسی جزئیات مهمی در این باره می پردازیم.

ظرفیت باربری با کمرشکن و ابعاد آن

ظرفیت خودرو در زمینه باربری اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که شما باید خودروی سنگین یا سبک مورد نظر را با توجه به تناژ و ابعاد بار انتخاب کنید. خودرو های کمرشکن نیز با توجه به تعداد محور هایی که دارد و همین طور مشخصه های فنی می تواند تا میزان خاصی از بار را حمل نماید. از این رو بهترین کار این است که قبل از هر اقدامی با متخصصان ما در ایرانکس در ارتباط باشید. اما نکته مهم در ارتباط با ظرفیت باربری کمرشکن ها این که این خودرو ها عموما حمل بار به اندازه ۱۶ تا ۳۶ تن را به راحتی انجام می دهند. از این رو می توان اشاره داشت که باربری برون شهری با کمرشکن برای حمل بارهای فوق سنگین بسیار مناسب است.

نکته دیگری که در کنار ظرفیت باربری کمرشکن باید به آن توجه شود، ابعاد  این وسیله است. چرا که اگر ابعاد آن بسیار بزرگ باشد برای باربری در جاده نیاز به مجوز های خاص و همچنین اسکورت می باشد. باید بدانید که ابعاد  این وسیله نقلیه بزرگ با توجه به تعداد محور هایی که دارد متفاوت می باشد. می توان گفت که در طول با یه وسیله ۸ تا ۱۸ متری مواجه می شویم. عرض این خودرو نیز معمولا بین ۲.۶۰ تا ۳ متر است.

حمل انواع بار به وسیله باربری برون شهری با کمرشکن

ما در بخش قبل با توجه به ابعاد این خودرو اشاره کردیم که کمرشکن برای بارهای فوق سنگین مناسب می باشد. در حقیقت اگر قصد حمل بارهای سبک را دارید این وسیله نقلیه مناسب شما نمی باشد. از این رو باید اشاره داشت که بار های خاصی با این وسیله حمل می شوند. به طور مثال می توانیم که دکل های برق و مخابرات اشاره کنیم. در کنار آن از باربری برون شهری با کمرشکن برای حمل دستگاه ها و تجهیزاتی که مربوط به کارخانه ها می باشند استفاده می شود. می توان با آن تراکتور و لودر و حتی خانه های پیش ساخته و کانکس را حمل نمود.

در حقیقت می توان اشاره داشت که حمل بارهای غیر استاندارد و بسیار بزرگ با این خودرو های غول پیکر بسیار راحت تر می باشد. این خودروی سنگین بسیار کاربردی نوعی تریلی است که برای حمل بار های سنگین مناسب می باشد. این را شاید به خاطر نوع طراحی آن هم دانست که در قسمت میانی خود هم نوعی شکستگی خاص دارد.

هزینه باربری برون شهری با کمرشکن

توجه کنید که با توجه به اهمیت حمل بار قیمت باربری کمرشکن به مولفه های بسیار زیادی بستگی دارد. دقت کنید که نوع خودرو در این زمینه بسیار مهم می باشد. چرا که کمرشکن ها انواع مختلف دو محور، سه محور و چهار محور را دارند که نرخ ثابتی نمی توان برای آن ها مشخص نمود. هزینه را می توان به نوع بار، ظرفیت حمل، ارزش مالی که بار دارد و سایر موارد نسبت داد که در کنار مسافت مورد نظر می تواند متغیر باشد.

باربری برون شهری با کمرشکن به شهر های مختلف

خدمات باربری ایرانکس به گونه ای است که شما می توانید از خدمات باربری تهران به شهرستان و حتی بخش های مختلف تهران بزرگ هم استفاده نمایید. پس اگر می خواهید بار بزرگ و غیر استانداردی را به شهر های مختلف حمل کنید می توانید از خدمات ایرانکس استفاده نمایید. حمل این محموله های سنگین به بخش های مختلف کشور از جمله شمال، جنوب، شرق و غرب امکان پذیر است. شما می توانید با هزینه مقرون به صرفه و باربری ارزان از این خدمات استفاده کنید.

سخن آخر

این نوشته از وب سایت ایرانکس با توجه به اهمیت باربری برون شهری با کمرشکن نوشته شد. ما در این نوشته اشاره کردیم که حمل بار های فوق سنگین و یا غیر استاندارد به وسیله این مدل خودرو بسیار راحت تر است. اگر می خواهید با قیمتی مناسب از خدمات باربری شهرستان و تهران استفاده کنید می توانید با متخصصان ما در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x