اتوبار و باربری جنوب تهران

باربری جنوب تهران

باربری جنوب تهران : شرایط حمل بار و استفاده از خدمات باربری در این منطقه تفاوت چندانی با دیگر مناطق تهران ندارد و تنها بخش‌های تحت پوشش این منطقه با دیگر مناطق تهران متفاوت است. اگر قصد استفاده از خدمات حمل بار در جنوب تهران دارید این مطلب کمکتان می‌کند. استفاده از خدمات باربری به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد. از این میان می‌توان به حمل اثاثیه منزل در هنگام اسباب‌کشی، انتقال کالاهای خریداری شده به منزل توسط مشتری، ارسال محصولات خریداری شده برای تحویل در منزل به مشتریان توسط تولیدی‌ها و فروشندگان و… اشاره کرد. مهم نیست شما در کدام یکی از این دسته‌ها هستید، شرکت‌ باربری ایرانکس  در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

خدمات باربری جنوب تهران

خدمات باربری جنوب تهران توسط شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود. برخی از این شرکت‌ها با تجربه کافی در زمینه حمل بار و استفاده از نیروهای خبره در جنوب تهران فرایند حمل بار را برای شهروندان بدل به امری ساده کرده‌اند. ایرانکس بهترین گزینه شما برای خدمات باربری جنوب تهران است.

  • باربری و حمل بار در جنوب تهران

باربری و حمل بار جنوب تهران تنها به بار زدن، انتقال و تخلیه بار محدود نمی‌شود. بلکه مواردی نظیر مشاوره و برنامه‌ریزی برای انتخاب نوع ماشین، مسیر مناسب و… از جمله این موارد هستند.

  • بسته بندی و حمل بار و کالا در باربری جنوب تهران

بسته بندی و حمل امن کالا و بار در باربری جنوب تهران نیز از اهمیت شگرفی برخوردار است. در واقع بسته‌بندی استاندارد و اصولی ضامن حفظ سلامت مرسوله‌های مشتریان است و شرکت‌های خدمات حمل بار در این زمینه بیشترین دقت را به خرج می‌دهند.

  • حمل اثاثیه منزل جنوب تهران

بسته‌بندی را می‌توان یکی از پارامترهای مهم و قابل توجه در حمل اثاثیه منزل جنوب تهران دانست. اما در خصوص حمل اثاثیه منزل نکات مختلف دیگری نیز مهم هستند. برای مثال یکی از نکات مهم حمل تجهیزات خانه با دقت کافی و با توجه به شرایط هر وسیله است. برای مثال لوازم خانگی حساسی نظیر یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی و… باید تحت شرایط خاصی جابه‌جا شوند و کارگران و مسئولان سوار و پیاده کردن بار به این اصول واقفند. در باربری ایرانکس در موارد مورد نیاز از پلاستیک‌های حباب‌دار به عنوان ضربه‌گیر استفاده می‌شود و این مسئله سبب حفظ سلامت تجهیزات آسیب‌پذیر می‌شود. از طرفی ماشین‌های به کار رفته در این باربری مجهز به چادر برزنت بوده و با استفاده از نایلون‌هایی که روی بارها کشیده می‌شوند از خیس شدن بار در روزهای بارانی جلوگیری می‌شود. همچنین پیشگیری از تابش مستقیم آفتاب دیگر مزیت استفاده از این تجهیزات است.

باربری به جنوب تهران یکی از خدمات مهم در شرکت ایرانکس است. چنانچه شما به‌ دنبال یک مجموعه معتبر جهت حمل بار به منطقه‌های جنوبی تهران هستید، پیشنهاد می‌ شود که حتما با مجموعه ما در تماس باشید. در ایرانکس  حمل بار به تمامی محله‌ های تهران و با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌ شود و شما بابت آسیب دیدن بار خود نگرانی نخواهید داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات کامل و جامع را به شما ارائه دهیم.

تهران یکی از شهر های بزرگ ایران است و دارای محله‌های بسیار زیادی بوده که به باربری نیاز دارند. به‌همین خاطر پیدا کردن یک شرکت باربری مطمئن جزو امورات حساس بوده و باید در آن دقت زیادی به خرج داده شود. اما امروزه شرکت‌های زیادی در سراسر تهران تاسیس شده‌اند که به ارائه خدمات و حمل بار می‌پردازند. شما باید برای سپردن محصولات موردنظر خود به آن‌ها فاکتور های مهمی را در نظر گرفته و به نکاتی توجه کنید؛ در غیر این صورت ممکن است که با مشکلات متعددی روبرو شوید و یا حتی بابت سالم نرسیدن بار خود به مقصد هزینه زیادی را پرداخت کنید.

حمل بار به جنوب تهران

قسمت جنوبی تهران متشکل از محله‌ های بسیار زیادی است که هر یک به باربری وسایل خانگی محصولات غذایی و غیره نیاز دارند. در واقع برخی از تولید کنندگان قصد دارند تا از یکی از محله‌ های تهران بارهای مختلفی را به جنوب تهران منتقل کنند که بهترین راه برای این کار انتخاب یک شرکت باربری معتبر و با سابقه است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همه خدمات با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌ شود. وجود انواع خودروهای باربری باعث شده  افراد در زمان اخذ خدمات حمل بار بتوانند خودروی مناسب خود را انتخاب کرده و خیال راحتی بابت سالم ماندن آن‌ها داشته باشند. اگر بخواهیم در این خصوص مثالی بزنیم باید بگوییم که برای حمل مواد دارویی که باید در شرایط خاصی از جایی به‌ جای دیگر،  استفاده از وانت‌ های مسقف یخچال‌ دار گزینه مناسبی است. این درحالی‌ست که شما می‌توانید جهت حمل بار حمل بار لوازم‌خانگی و خودروهای باربری ایسوزو را انتخاب کنید.

باربری ارزان به جنوب تهران

طبیعتاً ارزان بودن خدمات باربری و یکی از موارد مهمی است که اکثر افراد به آن توجه دارند. اما در برخی شرایط ارزان بودن همیشه خوب نیست. در حقیقت زمانی هزینه باربری ارزان است که کیفیت خدمات نسبت‌ به قیمت آن متناسب باشد. در حال‌ حاضر عده زیادی از شرکت‌ های باربری در سراسر تهران خدمات حمل بار را با قیمت بسیار پایین ارائه می‌ دهند. اما به‌هیچ‌وجه از خودروهای مناسب جهت باربری جنوب تهران استفاده نکرده و سلامت بار شما را تضمین نخواهند کرد.

در چنین شرایطی نه‌ تنها در هزینه صرفه‌ جویی نکرده‌اید، بلکه ملزم خواهید بود تا خسارت‌های زیادی را بابت جبران آسیب‌هایی که به بار وارد شده‌ است پرداخت کنید، مجموعه ایرانکس بالاترین خدمات باربری را به شما عزیزان ارائه داده و بابت آن هزینه مناسبی را دریافت خواهد کرد. چنانچه به‌ دنبال باربری ارزان هستید، می‌توانید انواع و بار خود را به مجموعه ما بسپارید.

قیمت باربری جنوب تهران

قیمت باربری جنوب تهران که به عوامل مختلفی وابسته‌ است و نمی‌توان به‌صورت دقیق و بابت آن مبلغی را بیان کرد. چنانچه قصد سفارش باربری را دارید، پیشنهاد می‌شود که با مجموعه با کارشناسان مجموعه ایرانکس در تماس  باشید و در مورد هزینه انواع باربری جنوب تهران و با آن‌ها صحبت کنید.

 

اما اگر بخواهیم به‌ طورکلی در مورد این‌ موضوع صحبت کنیم، عواملی همانند نوع بار، وزن و همچنین خودروهای مسقف، غیر مسقف ایسوزو و… به‌صورت مستقیمی روی قیمت باربری جنوب تهران تاثیر خواهند داشت. مجموعه ایرانکس این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید با پرداخت هزینه مناسب بار خود را در امن‌ ترین حالت ممکن به هر یک از محله‌ های جنوب تهران منتقل کنید.

باربری به نازی‌آباد

نازی‌آباد یکی از محله‌های جنوبی استان تهران بوده که باربری به‌خصوص باروری لوازم‌خانگی به‌ وفور به آن‌جا انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت باربری به جنوب تهران و بخصوص محله نازی‌آباد روی مجموعه ایرانکس حساب کنید و دیگر نگرانی بابت آسیب دیدن وسایل خانگی خود اساسی اثاث خانگی خود نداشته باشید. از جکله دیگر محله های جنوبی تهران برایباربری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باربری به شوش
  • باربرببه یافت آباد

باربری ارزان در جنوب تهران

با توجه به شرایط کنونی و وضعیت اقتصادی ارائه خدمات ارزان و با قیمت مناسب یکی از مزایای بسیار مهم تلقی می‌شود. در واقع می‌توان گفت یکی از فاکتورهای مهم که مشتریان در هنگام انتخاب یک شرکت حمل بار در نظر دارند هزینه تمام شده کار است. انواع بارها نظیر لوازم خانگی، مبلمان، یخچال، مواد شوینده، مواد اولیه کارخانه و… توسط باربری ارزان در جنوب تهران جابه‌جا می‌شود.

مناطق تحت پوشش و پایانه های باربری و حمل بار جنوب تهران

باربری جنوب تهران که توسط ایرانکس به انجام می‌رسد بخش‌های مختلف این منطقه را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. مناطق تحت پوشش باربری جنوب تهران شامل موارد زیر است:
شهرک صنعتی شمس آباد * شهرک صنعتی حسن آباد * شهرک صنعتی گلگون * زمزم فلاح * مختاری * جوادیه * گمرک * مولوی * رجایی * بخارایی * بعثت * تندگویان * نازی آباد * خزانه * تختی *یاخچی آباد * حسین آباد* بازار آهن * فداییان اسلام * ۱۷شهریور * هلال احمر * بوستان ولایت * قلعه مرغی * ابوذر * امام زاده حسن * یافت آباد * معلم * ۴۵متری زرند * قزوین * نیروی هوایی * بازار مبل * عبدل آباد * خانی آبادنو * شهرک ولیعصر * الغدیر * نعمت آباد * خلیج * مهرآباد * آزادگان * شوش * منیریه * راه آهن * رنجبر * سجاد * میدان حق شناس * میدان رازی * میدان محمدیه * شاپور * کشتارگاه (میدان بهمن) * ابوسعید * مولوی * بازار * باقرشهر * شهرری * انبارهای شور آباد و شهرک صنعتی خاوران و…

  • باربری شوش

در جنوب تهران پایانه‌ باربری شوش یکی از باسابقه‌ترین باربری‌های تهران، با استفاده از ماشین‌های جدید و مجهز می‌تواند هر نوع باری را جابه جا کند.

  • باربری و اتوبار یافت آباد

همچنین باربری و اتوبار یافت آباد با استفاده از انواع ماشین‌ها بارها را در کمترین زمان ممکن جابه‌جا می‌کنند.

ماشین های باربری جنوب تهران

با توجه به اینکه جنوب تهران یکی از شلوع‌ترین مناطق تهران است، باربری در جنوب تهران نیز به وسیله ماشین‌های مختلفی به انجام می‌رسد و انتخاب مناسب ترین ماشین حمل بار باید با توجه به حجم بار شما صورت گیرد.

  • کرایه وانت بار جنوب تهران

کرایه وانت بار جنوب تهران یکی از گزینه‌های مناسب برای حمل بارهای کم درون‌شهری‌ست. اگر حجم بار شما کرایه برای حمل بار وانت مناسب است، کرایه وانت بار میتواند به لحاظ هزینه نیز برای شما مقرون به صرفه باشد.

  • کرایه نیسان بار جنوب تهران

در برخی موارد کرایه نیسان بار جنوب تهران انتخاب مناسب‌تری برای بارهای کم اما سنگین است. در مجموع وانت و نیسان تناسب بیشتری با محیط‌های درون شهر و خیابان‌ها و کوچه‌های باریک دارند. البته که کرایه نیسان شهرستان از جنوب تهران به شهرستان نیز توسط ایرانکس انجام میشود.

  • کرایه باربری یخچالدار جنوب تهران

در مواقعی که قصد جابه‌جایی مواد غذایی و فاسد شدنی یا مواد منجمد دارید می‌توانید به سراغ کرایه باربری یخچالدار جنوب تهران بروید. حمل بار یخچالی و سردخانه ای از مناطق مختلف تهران نیز از خدمات ما است.

  • کرایه خاور، کامیون و تریلی جنوب تهران

از طرفی حمل بارهای بسیار زیاد و سنگین نظیر اثاثیه منزل ، مصالح ساختمانی و … به وسیله کرایه خاور، کامیون و تریلی جنوب تهران امکان‌پذیر است.

همچنین بخوانید: لیست باربری های تهران

کرایه نیسان و وانت بار تهران

کرایه نیسان و وانت بار تهران

کلیک کنید

باربری یخچالدار تهران

باربری یخچالدار تهران

کلیک کنید

کرایه تریلی و کامیون در تهران

کرایه کامیون در تهران

کلیک کنید

حمل بار از تهران به شهرستان با قیمت عالی

باربری جنوب تهران به شهرستان

باربری جنوب تهران تنها به انتقال بار در همین منطقه اختصاص ندارد و شما می‌توانید از خدمات این باربری برای باربری و حمل بار شهرستان یا شهرها اطراف تهران و استان‌های دیگر بهره‌مند شوید. ارائه خدمات باربری کرج ، باربری اصفهان ، باربری شیراز تنها بخشی از خدمات باربری بین شهری از سمت جنوب تهران به شهرستان ها است.

قیمت و هزینه باربری و حمل بار جنوب تهران

تخمین هزینه و تعیین قیمت باربری و حمل بار جنوب تهران با توجه به پارامترهای مختلفی صورت می‌پذیرد. یکی از مهم‌ترین این موارد میزان و حجم بار است. این مقوله بر انتخاب ماشین مناسب برای حمل بار تاثیر گذاشته و همان‌طور که می‌دانید بین نرخ‌های وانت، نیسان، خاور، کامیون و تریلی تفاوت وجود دارد. از طرفی مسافت حمل بار نیز بر قیمت تاثیر می‌گذارد و هر چه این مسیر بیشتر باشد هزینه حمل آن نیز افزایش خواهد یافت. گاهی نیز ممکن است دو مسیر با طول یکسان مدت زمان بیشتری برای حمل بار نیاز داشته باشند. این مسئله می‌تواند به دلیل ناهمواری مسیر و همچنین ترافیک باشد. هر چه زمان حمل بار بیشتر شود مبلغ تمام شده آن نیز بیشتر خواهد بود. در برخی موارد برای حمل بار به کمک کارگر نیاز است. در چنین شرایطی می‌توانید با سفارش کارگر به باربری بخواهید که تعداد خاصی کارگر برای سوار و پیاده کردن بار همراه با ماشین به محل مورد نظر بفرستند. هزینه کارگر نیز در ابتدا یک عدد پایه داشته و در صورت اضافه شدن هر ساعت به حضور کارگر این رقم افزایش می‌یابد.

بیمه اتوبار و باربری در جنوب تهران

یکی از امتیازات استفاده از خدمات باربری جنوب ایرانکس بیمه مرسوله‌هاست. کالاها و محصولات و حتی اثاثیه در حال حمل توسط باربری ایرانکس بیمه شده و مبلغ قابل توجهی از این بیمه توسط خود شرکت باربری ایرانکس پرداخت می‌شود. این مبلغ برای وانت بار و نیسان بار تا مبلغ ۵ میلیون تومان و برای بارهای حمل شده با کامیون و خاور تا ۲۰ میلیون تومان است. در مقابل اگر مشتریان بخواهند به مبلغ بیمه بار خود اضافه کنند به راحتی می‌توانند به ازای اضافه کردن تنها ۱۲۰۰ تومان، یک میلیون تومان به مبلغ بیمه خود اضافه کنند. توصیه شرکت خدمات باربری این است که اگر کالایی که قصد انتقال آن را دارید از ارزش بالایی برخوردار است حتماً افزایش بیمه را در برنامه خود قرار دهید. البته ایرانکس به عنوان یکی از خوش‌سابقه‌ترین باربری‌های جنوب تهران تضمین می‌کند تا بارها با توجه کامل و کافی به اصول مختلف جابه‌جا شوند. اما بیمه باعث می‌شود تا از ضرر و زیان ناشی از هر اتفاق پیش‌بینی نشده و غیرمترقبه‌ای جلوگیری شود.

سفارش حمل بار و اثاثیه به باربری جنوب تهران

برای استفاده از خدمات پایانه باربری جنوب تهران تنها کافی‌ست که چند گام ساده بردارید. ایرانکس گام‌به‌گام در کنار شماست تا بهترین برنامه‌ریزی را برای حمل بار خود داشته باشید. به همین دلیل اولین و مهم‌ترین قدم در حمل بار بهره‌مندی از مشاوره تخصصی و رایگان است. برای درخواست مشاوره رایگان کافی‌ست روی این لینک کلیک کنید. می‌توانید در طی مشاوره اگر سوالی دارید مطرح کنید و کارشناس مربوطه پاسخ آن را در اختیارتان قرار دهد. البته کارشناس با طرح پرسش‌هایی از شما به جزئیات بار و مبدا و مقصد پی می‌برد و به شما پیشنهاد می‌کند تا در سفارش خود به چه نکاتی توجه کنید. انتخاب نوع ماشین، مسقف بودن یا نبودن آن و… از جمله مواردی‌ست که در این مشاوره به آن‌ها پرداخته می‌شود. پس از دریافت مشاوره می‌توانید اقدام به سفارش نموده و شاهد حمل بار در کمترین زمان و با بهترین کیفیت باشید.

شماره تلفن باربری جنوب تهران

سفارش باربری نه تنها از طریق اینترنت امکان‌پذیر است بلکه شما می‌توانید با تماس تلفنی با شماره‌های شرکت باربری ایرانکس از خدمات باربری جنوب شرق تهران و همچنین خدمات باربری جنوب غرب تهران بهره‌مند شوید. شماره‌های تماس باربری ایرانکس را در ادامه آورده‌ایم:
شماره تماس (خط ویژه) ۰۲۱۵۵۲۰۴۰۰۶ (۲۰ خط)
شماره‌های دیگر:
۵۵۲۰۶۷۹۷ ــ ۵۵۲۰۶۷۹۸ ــ ۵۵۲۰۵۱۱۲ ــ ۵۵۲۰۵۱۱۳
کارشناس حمل و نقل با شماره تماس ۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱ پاسخگوی سوالات شماست.

باربری و وانت بار شمال تهران

باربری شمال تهران

کلیک کنید

بابری شرق تهران

باربری شرق تهران

کلیک کنید

باربری غرب تهران

باربری غرب تهران

کلیک کنید

5/5 - (15 امتیاز)

خدمات باربری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x